Gå til innhold

Days of our lives


Petalouda

Anbefalte innlegg

What? Hvordan er Stefano faren til Chad? Det virker skikkelig unødvendig.

Er såååå lei av Hope nå!! Jeg skjønner at det er sårt at Bo er sammen med Carly, men hun overser glatt hvordan hun selv bidro til bruddet.

Men apropos Bo-Carly: hvorfor er de sammen egentlig? og er på "ok, love you" allerede? Bo kunne fint ha hjulpet henne uten å måtte ha sex med henne dagen etter at ekteskapet med Hope går i stykker.



Anonymous poster hash: 4867f...61f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg reagerte også på I love you kommentaren fra Carly. Den var så utrolig dagligdags at man skulle tro dette forholdet har var i flere år. Åh, nå fikk jeg lyst til å være hjemme og se neste episode i stedet for å dra på jobb. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker heller ikke Hope nå. Var jo hun som ville ha en pause fra Bo og flyttet ut. Skille seg ville hun å. Irriterer meg at hun gir Bo all skylden :dry:



Anonymous poster hash: 9191e...03d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bo og Carly var jo virkelig forelsket forrige gang, så det er ikke som om de er "nye" sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til John og Marlena kommer tilbake :)



Anonymous poster hash: 9191e...03d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Er det noen jeg ikke tåler, så er det han Justin. Det eneste han har gjort siden han kom til Selam er så dømme andre og blande seg opp i Bo og de sitt liv. Kan ikke han få seg et liv snart!? :filer:

Synes han er alt for stygg med Carly.

Ja få John og Marlena back :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg til John og Marlena kommer tilbake :)

Anonymous poster hash: 9191e...03d

Hvor ligger serien nå da? Hvis Carly nettopp har fortalt Melanie at hun er mora hennes, så er det vel fortsatt 1 1/2 år igjen eller no. Hvis de fortsatt sender 1 episode om dagen (ser ikke på TV3, ser på nett - USA episoder). Kan jo kose deg med avataren min i mellomtida ;)

Endret av Scherbatsky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ligger serien nå da? Hvis Carly nettopp har fortalt Melanie at hun er mora hennes, så er det vel fortsatt 1 1/2 år igjen eller no. Hvis de fortsatt sender 1 episode om dagen (ser ikke på TV3, ser på nett - USA episoder). Kan jo kose deg med avataren min i mellomtida ;)

Jeg tror vi ligger rundt januar/februar 2010.

Jeg gleder meg til Kristin kommer tilbake. Håper hun er like cold og utspekulert som sist.

Anonymous poster hash: 2da00...311

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Stefano er faren til Chad, hvem er moren ?



Anonymous poster hash: ce90d...7c8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Stefano er faren til Chad, hvem er moren ?

Anonymous poster hash: ce90d...7c8

Gudene vet. Stefano har seg jo med alle virker det som :fnise: Sykt mange barn han har da.

Anonymous poster hash: 2da00...311

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde egentlig med Kate og Stefano? Når ble hun den elskelige kona? Hun giftet seg jo bare med han fordi han reddet skinnet hennes. Jeg trodde hun ble kvalm av han men slik ser det da ikke ut lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bo og Carly var jo virkelig forelsket forrige gang, så det er ikke som om de er "nye" sammen.

Men det var jo på 90-tallet?

Siden jeg har sett på Days, fra ca 1998, så har det aldri vært snakk om Carly som den store kjærligheten til Bo. Når det har vært drama der, så har det vært pga Billie.

Kate og Stefano er plutselig superparet i Salem ja :P

Hvordan ser du episoder på nettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG Chole og Daniel er så utrolig kjedelige :natti:

Jeg liker ikke Hope. Hun må komme seg ned fra sin høye hest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OMG Chole og Daniel er så utrolig kjedelige :natti:

Jeg liker ikke Hope. Hun må komme seg ned fra sin høye hest.

Snart en del drama mellom Chloe og Daniel da, så får holde ut litt :P

Jeg syns også Hope er litt for mye nå, men jeg forstår henne også. Hun flytta ut fra mannen sin pga traumer med datteren og de fant ingen løsninger. De hadde ikke søkt om separasjon/skilsmisse. Hun flytta ut. Også dukker det opp ei eks av han og hun flytter rett inn. Tror mange damer hadde klikka i vinkel å :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart en del drama mellom Chloe og Daniel da, så får holde ut litt :P

Jeg syns også Hope er litt for mye nå, men jeg forstår henne også. Hun flytta ut fra mannen sin pga traumer med datteren og de fant ingen løsninger. De hadde ikke søkt om separasjon/skilsmisse. Hun flytta ut. Også dukker det opp ei eks av han og hun flytter rett inn. Tror mange damer hadde klikka i vinkel å :P

Jo men irriterer meg at de kan ikke kan fortelle henne sannheten. Tror ikke Hope ville sladra om det til alle, men Carly vil vel ikke at Hope skal få vite noe. Irriterer meg også at Bo er villig til å risikere hele ekteskapet med Hope for å beskytte Carly.

Carly og Bo var vel ikke sammen så lenge? Jeg har sett på Dool i over 10 år og kan ikke huske det var vært noe snakk om Bo og Carly noen gang.

Over til noe annet, så jeg er dritt lei EJ, Han virkelig nyter å se Sami lide. Kvalmende når han skal trøste henne og være en god venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det var jo på 90-tallet?

Siden jeg har sett på Days, fra ca 1998, så har det aldri vært snakk om Carly som den store kjærligheten til Bo. Når det har vært drama der, så har det vært pga Billie.

Kate og Stefano er plutselig superparet i Salem ja :P

Hvordan ser du episoder på nettet?

Bo og Carly var sammen fra 1990 til 1993. On and off. Lawrence, Nicky og heile den greia. Jeg tåler ikke trynet på Carly, så nei takk fra meg. Er ikke så fan av Bo og Hope generelt, så sier nei takk til hele den storylinen. Bo har hatt tre store kjærligheter; Hope (døde i 1990), Carly (1990-1993 da hun forlot serien) og Billie (1993-1995, da forlot hun serien første gang. Kom tilbake i 97, også on og off heile veien). Men Hope er liksom "the one" da.

Kate og Stefano? Blæh, som om Stefano noensinne ville tatt på Kate en gang. Stefano er kanskje powercrazy, men han var forelsket i de kvinnene han "elsket" av en grunn - de var classy, smarte og spesielle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bo og Carly var sammen fra 1990 til 1993. On and off. Lawrence, Nicky og heile den greia. Jeg tåler ikke trynet på Carly, så nei takk fra meg. Er ikke så fan av Bo og Hope generelt, så sier nei takk til hele den storylinen. Bo har hatt tre store kjærligheter; Hope (døde i 1990), Carly (1990-1993 da hun forlot serien) og Billie (1993-1995, da forlot hun serien første gang. Kom tilbake i 97, også on og off heile veien). Men Hope er liksom "the one" da.

Kate og Stefano? Blæh, som om Stefano noensinne ville tatt på Kate en gang. Stefano er kanskje powercrazy, men han var forelsket i de kvinnene han "elsket" av en grunn - de var classy, smarte og spesielle.

Hvorfor "døde" Hope?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor "døde" Hope?

Egentlig døde hun pga av Ernesto Toscano (far til Marina og Isabella), men de gjorde det om i 94 sånn at Ernesto og Stefano hadde gjort en avtale og Stefano hadde "tatt hånd om" Hope. Kristian Alfonso ville forlate serien, rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de bytta frisør i serien eller? Både Chloe og eksen til Philip (kommer ikke på navnet) har så sinnsykt styla hår med store bølger. Og hva skjer med at Chloe kanskje er gravid allerede? Var det ikke en stund til det skulle skje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vivian og Victor er morsomme :fnise:

Kan ikke Ej og Sami bare make love allready? Vil se Ej i bar overkropp :wow:



Anonymous poster hash: 79801...1e0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...