Gå til innhold

Days of our lives


Petalouda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha i begynnelsen av klippet når EJ får helt panikk når Rafe skal la Sami høre på opptaket er jo helt hysterisk! Ej holder vel på å pisse på seg :skratte:

Endret av Lillemeg22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste dere at EJ hooker opp med Abby senere? Ikke før i 2013 tror jeg.

jeg syns det er fasinerende hvordan alder ikke har noe som helst å si for folk i Salem ... her bytter bestemødre og barnebarn kjærester over en lav sko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns det er fasinerende hvordan alder ikke har noe som helst å si for folk i Salem ... her bytter bestemødre og barnebarn kjærester over en lav sko

Når Abby kommer tilbake er hun sikkert blitt 30 uansett :fnise: Typisk DOOL at barna vokser så fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- mens moren Jennifer sikkert fortsatt bare er trettisju ....... og kan lage mange flere barn. hun og abby går sikkert gravide samtidig

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Refresh my memory....

Hvem var Abby og Jennifer igjen?

Abby er dattra til Jennifer. Jennifer er kusina til Hope. Laura er mora til Jennifer (dro fra serien for flere år siden) og var gift med Bill Horten. Pappaen til Lucas, Tror Bill er far til Lucas da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er han der småekle journalisten .... jack ettellerannet ...... var det ikke det han het da .. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så imponert over hvor ulike leggetider de har i Salem. :fnise: Mens noen har sovet i flere timer løper de andre rundt på kafé og ubedt besøk til andre. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er mest morsomt at de alle de superrike og vellykkede menneskene gifter seg i små trange rom, hjemme hos seg selv - i såkalte "mansions".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes verken "The Dimera mansion" eller "The Kiriakis mansion" er noe mansion. Jeg trodde mansion var en del større?? :klo: Kanskje jeg tar feil men. Morsomt at Victor og de alltid går med dress. Har de noen sinne gått med vanlige klær??



Anonymous poster hash: 79801...1e0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så EJ i joggedress her i etellerannet klipp ... det så helt latterlig ut he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har sett Ej i treningsklær når han er å trener. Skulle vel tro han trente i dress men :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig lite nytt så klart. er ikke så mange folk der for tiden.

melanie er på sykepleierskole igjen. justin ble overfalt. Bo er hos Kimberly for å donere beinmarg. Nicole ble intervjuet på tv og Philip ga henne intervjuerens jobb da denne fikk ny jobb, og nå er plottet at Ari skal bli nicoles assistent tror jeg, ser iallefall sånn ut - ari vet det ikke ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Stefano beskytter EJ slik at ingen skal finne ut at han stod bak kidnappingen mot at han får møte barnebarna sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...