Gå til innhold

Days of our lives


Petalouda

Anbefalte innlegg

Nå er det virkelig på tide å få Sydney hjem!!! Hun har nå vært kidnappet i flere måneder og likevel er Sami så "rolig." Synes også det er så dumt at Stefano ikke skjønner hva EJ. holder på med. Trodde han visste om alt som foregikk i huset fordi han blant annet har overvåkningskameraer der :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det virkelig på tide å få Sydney hjem!!! Hun har nå vært kidnappet i flere måneder og likevel er Sami så "rolig." Synes også det er så dumt at Stefano ikke skjønner hva EJ. holder på med. Trodde han visste om alt som foregikk i huset fordi han blant annet har overvåkningskameraer der :/

Ja, og etter så mange tlf samtaler (hvor man selvsagt røper alt), så er det liksom ingen som har overhørt noe.

IRRITERER meg at Anna kan prate i tlf med Carrie eller Roman mens hun står i samme rom som Sidney, men allikevel er det aldri et pip som kommer ut av den ungen for å avsløre noe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.foxnews.com/entertainment/2014/01/21/alison-sweeney-leaving-days-our-lives-after-21-years/

Alison Sweeney (Sami) slutter i Days etter i år. Syns det var en rar artikkel. Står at hun skal slutte i tittelen, men hun sier også at hun sliter med å sjonglere den jobben + The Biggest Looser. Kan ikke hun heller slutte i The Biggest Looser? :P

Blir jo rart uten Sami...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke Sami :trist:

Da synes jeg hun heller kan slutte å være programleder i The Biggest Loser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IRRITERER meg at Anna kan prate i tlf med Carrie eller Roman mens hun står i samme rom som Sidney, men allikevel er det aldri et pip som kommer ut av den ungen for å avsløre noe :P

Helt enig, synes Sydney-kidnappingen er så tåpelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er EJ bare forferdelig ekkel og usympatisk, så nå kan Sami holde seg til Rafe. Han virker som verdens herligste mann, og han er jo ikke så vond å hvile øynene på han heller. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ej tok Sidney kun for å leke helt? Altså han har tenkt til å late som han "finner" Sidney for leke helt ovenfor Sami?

Rafe er jo kjekk da :) Husker han godt som Louis i Passions. Hot,.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ej tok Sidney kun for å leke helt? Altså han har tenkt til å late som han "finner" Sidney for leke helt ovenfor Sami?

Rafe er jo kjekk da :) Husker han godt som Louis i Passions. Hot,.

Sånn jeg har forstått det også. Men han vil altså pine Sami så mye som mulig før han kan få henne til å beundre han og falle for han?

Mmmmm, Rafe...håper han blir lenger i serien. Gi han en annen love interest hvis han mister Sami.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Nicole kommer tilbake snart. Bare hun ikke har den tåpelige parykken på seg da :dry:



Anonymous poster hash: 9191e...03d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ligger en dag etter og ser opptak fra i går nå. Herregud, EJ har jo blitt helt gal! :overrasket:

I know! Jeg har alltid likt EJ, men nå er han jo blitt helt psyko!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det barnet Chloe bærer nå, er det barnet til Philip som det ble nevnt noe om tidligere? Når i alle dager har det skjedd i såfall? Var det kanskje derfor hun stormet ut under bryllupet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så dritt lei dette Phillip, Melanie, Stephanie, Nathan dramaet. Ark., Synes det er så kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det barnet Chloe bærer nå, er det barnet til Philip som det ble nevnt noe om tidligere? Når i alle dager har det skjedd i såfall? Var det kanskje derfor hun stormet ut under bryllupet?

Ja jeg tror det er Phillp sitt barn.

Men har Chole og Phillip hatt sex? Det har ikke jeg fått med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett på det på 3 dager, men er Chole gravid med Phillips sitt barn? Hvordan er det mulig? Skjønner ingen ting :klo:

Nicole fikk jo barn i desember 09, så derfor har hun en pause mens hun er i fengsel i serien. Tror hun kommer snart tilbake da :) Da blir det vel drama.

Hope is being a bitch.



Anonymous poster hash: 79801...1e0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chloe hadde et one-night stand med Philip når de var full, og hun ble da gravid. Dette var fordi hun ble lurt til å tro at Daniel var utro mot henne med sin ex Carly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...