Gå til innhold

Days of our lives


Petalouda

Anbefalte innlegg

http://www.youtube.com/results?search_query=days+of+our+lives+december+2009&sm=3

http://www.youtube.com/results?search_query=days+of+our+lives+january+2010&sm=3

Ikke alle episoder kan ses i helhet. Ellers har jeg ikke funnet bedre sider hvor man kan se hele episoder.

På Youtube ligger det bare klipp og ikke episoder dessverre. Blir litt dumt å bare se på noen få klipp fra den og den episoden.

Det er bare de som har Viasat som kan se på Tv6. Egentlig ganske så tåpelig!

Anonymous poster hash: 79801...1e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På Youtube ligger det bare klipp og ikke episoder dessverre. Blir litt dumt å bare se på noen få klipp fra den og den episoden.

Det er bare de som har Viasat som kan se på Tv6. Egentlig ganske så tåpelig!

Anonymous poster hash: 79801...1e0

Kanskje jeg la ved feil linker, men da det var pause fra TV3 så jeg flere episoder fra desember 09 og jan 2010 på youtube. Hele episoder altså,

Jeg har vært på ferie i 2 uker.

Hvorfor døde Mickey og har begravelsen vært?

Han døde av hjerteinfarkt mens han pakket til å dra på cruise med Maggie, Doug og Julie. De hadde en "memorial service" hjemme.

Vet at en av de som har spilt Mickey er død i virkeligheten, men vet ikke hvilken av dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Ok :)

I morgen skal jeg jobbe på kvelden, så da skal jeg kose meg med I gode og onde dager. Endelig! :danse:

Håper de kan fjerne Mia snart. Liker ikke henne ikke. Synes hun alltid er så negativ og bitchy. Jeg liker nesten Kensly bedre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Hvor mange kjærligheter har Bo hatt? Hope, Billie, Carly. Er det flere?

Hva med Hope?

Tror Bo kun har de 3

Hope har jo han Larry Welch fyren. Hun skulle gifte seg med han på 80 tallet men Bot tok å kidnappet henne rett før bryllupet :P

Endret av Sunshine23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel han som har spilt Mickey i årevis som døde. Han som var på bildet under minnestunden.



Anonymous poster hash: fcdd1...f98
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

OMG Kan ikke Carly bare si til Melanie at hun er mora hennes?!

Å dette kidnapping greiene begynner å bli kjedelig nå :dry:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også grøsselig lei alt det dramaet rundt Sami og EJ. Eller kidnappinger generelt... De har jo kidnappede folk eller unger hele tiden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig typisk Dool å dra ut ting så himmla lenge. Noen ganger så tenker jeg bare "ååå bli ferdig"

Samme er det når folk har en hemmelig. Tar jo evigheter før hemmeligheten kommer ut!

Å kan ikke Hope bare suck it up og si at hun elsker Bo og vil ha han tilbake? Vi ser jo lang vei at hun vil ha han tilbake.



Anonymous poster hash: 9191e...03d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Bo kun har de 3

Hope har jo han Larry Welch fyren. Hun skulle gifte seg med han på 80 tallet men Bot tok å kidnappet henne rett før bryllupet :P

Hun var aldri forelsket i Larry. Larry var forelsket i Hope og Hope var sta, Bo var sta, shit happened...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg sett på I gode og onde dager på lenge så aner ikke hvor langt det er kommet, men lurer på om Carly har sagt til Melanie at hun er mora hennes og er Sidney kommet hjem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei til begge spørsmålene.

Men de har jo bytta ut sønnen til Sami! Jeg hater at de bytter skuespillere! Vel, han nye så mer homo ut, så det passer i såfall bra at han blir det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei til begge spørsmålene.

Men de har jo bytta ut sønnen til Sami! Jeg hater at de bytter skuespillere! Vel, han nye så mer homo ut, så det passer i såfall bra at han blir det. ;)

Har de det? Hater også når de bytter skuespillere. Noen ganger funker det, andre ganger ikke. Jeg liker han "nye" Brady da. Hadde jo vært katastrofe hvis de byttet ut Sami Bo, Hope osv.

Men seriøst, kan ikke Carly bare si at hun er mora til Melanie?!! Herregud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk Gode og onde dager at alt skal ta så tid :roll: Snakk om å dra ut tiden her da.

Kan ikke EJ bare gi Sidney til Sami nå? Begynner å bli lei.



Anonymous poster hash: 9191e...03d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Carly er vel moren til Mia, ikke Melanie ?



Anonymous poster hash: ce90d...7c8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, Carly er moren til Melanie. Og visstnok er Stefano faren til Chad, eller noe sånt. Eller var det Victor .... he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass ja.! Har forestilt meg at Carly er moren til Mia jeg :)

Seriøst? Er Stefano eller Victor faren til Chad? Mye rot i den serien der altså. ( Har fulgt med på seieren siden jeg gikk i 6.klasse, og jeg er nå snart 27 )



Anonymous poster hash: ce90d...7c8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carly er moren til Melanie og Daniel er hennes far. Og det stemmer at Stefano er faren til Chad :fnise:

Hope er veldig irriterende synes jeg. Synes ikke hun fortjener Bo!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...