Gå til innhold

Ylvis-fantråd!


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan fant du denne? Den kommer ikke opp når jeg søker...

Takk for at du postet den her! :D

Jeg skulle bare sjekke om det var komt noen nye videoer, så da søkte jeg på Ylvis og sorterte etter opplastningsdato. Fant denne og en haug og opplastninger av the fox...

Videoannonse
Annonse
Gjest SnusmumrikkenXx
Skrevet

Jeg skulle bare sjekke om det var komt noen nye videoer, så da søkte jeg på Ylvis og sorterte etter opplastningsdato. Fant denne og en haug og opplastninger av the fox...

Jeg gjør det flere ganger om dagen.... Men lell så kommer den ikke opp. hmm.. youtube er litt klikko noen ganger. Men bra at du postet den her :D

Skrevet

Jeg gjør det flere ganger om dagen.... Men lell så kommer den ikke opp. hmm.. youtube er litt klikko noen ganger. Men bra at du postet den her :D

Hvis du søker på "Ylvis 2003" kommer den opp. Prøvde å finne den selv slik jeg gjorde tidligere i dag, men da gikk det ikke. Youtube er rart.

Skrevet

Takk! :hoppe:

Herregud så trøtte og slitne de er her! Får lyst til å tilby dem en god natts søvn, eller i det minste en stor kopp kaffe og en klem! :klem:

Gjest SnusmumrikkenXx
Skrevet (endret)

Takk! :hoppe:

Herregud så trøtte og slitne de er her! Får lyst til å tilby dem en god natts søvn, eller i det minste en stor kopp kaffe og en klem! :klem:

De er vell hjemme i Norge igjen nå. Godt å vite at galskapen er over for denne gangen. Synes synd på de at verden skal gå så alt for fort! Og alt må absolutt skje NÅ, og ikke om en måned eller tre.

Men de er sportye som slår til og drar til USA midt oppi alt kaoset.

Vet ikke helt hva mer jeg skal si.. får ikke til å sove. Så her sitter jeg da, og hører på Bård beatboxe og ipod sketsjen om og om igjen.

Jeg er trøtt, men hjernen min klikker mongis og kommer plutselig på en youtube video jeg bare MÅÅÅÅ se. Så da blir det vell Ylvis videoer frem til jeg må "våkne".

http://www.youtube.com/watch?v=5qJrbYqtWjc

Bård's beatboxing, genialt. :danse:

Ser på Norges herligste med kommentarspor.. Og Bård sier at han ikke har en fin rumpe. Wtf, ser vi på samme skjerm? Han har jo ei nydelig, liten rumpe! Det er under tightsmannen.

Endret av SnusmumrikkenXx
Skrevet

Nå har New York times lagt ut intervju med gutta! :) Fant link på Ylvis sin Twitter. Fine de er! :)

  • Liker 1
Skrevet

Nå har New York times lagt ut intervju med gutta! :) Fant link på Ylvis sin Twitter. Fine de er! :)

Tror faktisk jeg døde litt av det bildet........... :rodmer::rodmer::rodmer::rodmer::rodmer:

Gjest SnusmumrikkenXx
Skrevet

Nå har New York times lagt ut intervju med gutta! :) Fant link på Ylvis sin Twitter. Fine de er! :)

Finner ikke nå link jeg... send?

Skrevet

Finner ikke nå link jeg... send?

Får ikke til fra mobilen, men de har linka fra Facebook også nå. :-)

Gjest SnusmumrikkenXx
Skrevet

Får ikke til fra mobilen, men de har linka fra Facebook også nå. :-)

Fant det :D Elsker bilde.

Gjest SnusmumrikkenXx
Skrevet (endret)

HAHAHA Jeg døvver. De bildene der er så deilige, ylvistissen er helt spinnvill!

Må lese hva som står nå, men herregud for noen bilder. Vet ikke om jeg skal le, grine eller masturbere. :danse:

http://www.spin.com/articles/ylvis-what-does-the-fox-say-interview-2013/

Har sittet her å sett på Ylvis videoer i... oy 4 timer! Venter på I Kveld Med Ylvis. :fnise: Ja, det har rablet helt for meg nå.

Edit: sitter å leser nå. Og Bård er enig med meg, Tv2 satte Farmen på samme dag, med vilje!
Og Bjarte blir kalt for "Bart" hahaha. Not even close, men samtidig, close enough.

Endret av SnusmumrikkenXx
Skrevet

Dere i tråden her er jo helt gale.... :P

Anonymous poster hash: eea7c...a3a

  • Liker 2
Gjest SnusmumrikkenXx
Skrevet (endret)

Dere i tråden her er jo helt gale.... :P

Anonymous poster hash: eea7c...a3a

På vegne av alle sammen, så vil jeg si tusen hjertelig takk. Slike pene ord varmer et ungt hjerte.

"En gal mann, er bare gal når han er helt alene. Men er han sammen med en gjeng andre som er like gale som ham selv. Da er alle helt normale" - Snusmumrikken

Endret av SnusmumrikkenXx
  • Liker 1
Skrevet

HAHAHA Jeg døvver. De bildene der er så deilige, ylvistissen er helt spinnvill!

Må lese hva som står nå, men herregud for noen bilder. Vet ikke om jeg skal le, grine eller masturbere. :danse:

http://www.spin.com/articles/ylvis-what-does-the-fox-say-interview-2013/

Har sittet her å sett på Ylvis videoer i... oy 4 timer! Venter på I Kveld Med Ylvis. :fnise: Ja, det har rablet helt for meg nå.

Edit: sitter å leser nå. Og Bård er enig med meg, Tv2 satte Farmen på samme dag, med vilje!

Og Bjarte blir kalt for "Bart" hahaha. Not even close, men samtidig, close enough.

:danse::danse::fnise::fnise::fnise::fnise: Hadde tenkt til å skrive nesten det samme, men jammen kom du meg i forkjøpet :fnise::fnise: Great minds think alike........eller noe sånt :danse::danse:

  • Liker 1
Gjest SnusmumrikkenXx
Skrevet (endret)

:danse::danse::fnise::fnise::fnise::fnise: Hadde tenkt til å skrive nesten det samme, men jammen kom du meg i forkjøpet :fnise::fnise: Great minds think alike........eller noe sånt :danse::danse:

Whohoooo vi må nå tenke litt likt, når vi innså at Ylvis er awesome før halve norges befolkning og USA. *high five* :skratte:

SPAGHETTI!

skjønner ikke hvorfor det popper opp i hodet mitt hele tiden. :skratte:Verste er at jeg skriver det ned her, og til venner på facebook, når det skjer, som er ofte. Ropte det ut under middagen i dag også, familien skjønte ingenting. :fnise:

Edit: akkurat i det jeg postet dette... så fikk jeg "ta en potet" sangen i hodet... aner ikke hvor DEN tanken kom i fra!

Endret av SnusmumrikkenXx
  • Liker 1
Skrevet

Whohoooo vi må nå tenke litt likt, når vi innså at Ylvis er awesome før halve norges befolkning og USA. *high five* :skratte:

SPAGHETTI!

skjønner ikke hvorfor det popper opp i hodet mitt hele tiden. :skratte:Verste er at jeg skriver det ned her, og til venner på facebook, når det skjer, som er ofte. Ropte det ut under middagen i dag også, familien skjønte ingenting. :fnise:

Edit: akkurat i det jeg postet dette... så fikk jeg "ta en potet" sangen i hodet... aner ikke hvor DEN tanken kom i fra!

:skratte::skratte::skratte::skratte: Så heretter så roper du "POTET" istedenfor spaghetti :danse::danse::danse: Bare halvannen time igjen nå forresten :wow::wow::wow::wow::wow:

Gjest SnusmumrikkenXx
Skrevet

:skratte::skratte::skratte::skratte: Så heretter så roper du "POTET" istedenfor spaghetti :danse::danse::danse: Bare halvannen time igjen nå forresten :wow::wow::wow::wow::wow:

Følte det ble en del skriveleifer i den forrige posten. Ble plutselig litt sånn utlending på Norges besøk.

Ylvis snaaaaart. *hopper opp og ned*. Gleder meg!!!!

Har julebrusen klar... men mangler kinder maxi....

Må få noen til å kjøre til butikken å kjøpe det! Jeg må ha kinder maxi når Ylvis er på tv'en! KRISE!!!

Og ja, jeg er hekta på kinder maxi. spiser en 6-pakk hver Tirsdag og Torsdag.. Pluss på fredager, for da er det jo reprise (som tidligere var lørdaggodteri. Men som nå er flyttet til Fredag. Og nei, jeg er ikke for gammel for lørdaggodteri!)

Oy, tre pakker kinder maxi i uken er mye.. jaja, jeg overlever. :laugh::fnise::danse:

Skrevet

:danse::danse::danse: Klart man må kose seg litt når man ser på norges deiligste menn :danse::danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...