Bazinga! Skrevet 13. oktober 2013 #1761 Skrevet 13. oktober 2013 Hvordan fant du denne? Den kommer ikke opp når jeg søker... Takk for at du postet den her! :D Jeg skulle bare sjekke om det var komt noen nye videoer, så da søkte jeg på Ylvis og sorterte etter opplastningsdato. Fant denne og en haug og opplastninger av the fox...
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 13. oktober 2013 #1762 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg skulle bare sjekke om det var komt noen nye videoer, så da søkte jeg på Ylvis og sorterte etter opplastningsdato. Fant denne og en haug og opplastninger av the fox... Jeg gjør det flere ganger om dagen.... Men lell så kommer den ikke opp. hmm.. youtube er litt klikko noen ganger. Men bra at du postet den her :D
Bazinga! Skrevet 13. oktober 2013 #1763 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg gjør det flere ganger om dagen.... Men lell så kommer den ikke opp. hmm.. youtube er litt klikko noen ganger. Men bra at du postet den her :D Hvis du søker på "Ylvis 2003" kommer den opp. Prøvde å finne den selv slik jeg gjorde tidligere i dag, men da gikk det ikke. Youtube er rart.
Bazinga! Skrevet 13. oktober 2013 #1764 Skrevet 13. oktober 2013 https://www.youtube.com/watch?v=WgJa-Qz6PQk#t=119 Syns ikke de "hvem vil ha denne" greiene var så morsomt i begynnelsen, men denne måtte jeg fnise litt av.
Rainbow Skrevet 13. oktober 2013 #1765 Skrevet 13. oktober 2013 Ylvis på Access Hollywood! Det er to klipp. Det er et klipp på youtube, men ikke det andre. Du ser under videoen at det er to videoer. http://watch.accesshollywood.com/video/ylvis:-what-the-fox-stars-have-to-say-about-their-surprise-viral-hit/2737926784001 Rettelse, det er hele TRE klipp! Whohooo poster link til alle jeg, http://watch.accesshollywood.com/video/ylvis:-whats-next-for-the-comedy-duo/2737936216001 http://watch.accesshollywood.com/video/ylvis:-how-does-having-young-fans-of-the-fox-both-help-hurt-them/2737926748001 Takk! Herregud så trøtte og slitne de er her! Får lyst til å tilby dem en god natts søvn, eller i det minste en stor kopp kaffe og en klem!
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 14. oktober 2013 #1766 Skrevet 14. oktober 2013 (endret) Takk! Herregud så trøtte og slitne de er her! Får lyst til å tilby dem en god natts søvn, eller i det minste en stor kopp kaffe og en klem! De er vell hjemme i Norge igjen nå. Godt å vite at galskapen er over for denne gangen. Synes synd på de at verden skal gå så alt for fort! Og alt må absolutt skje NÅ, og ikke om en måned eller tre. Men de er sportye som slår til og drar til USA midt oppi alt kaoset. Vet ikke helt hva mer jeg skal si.. får ikke til å sove. Så her sitter jeg da, og hører på Bård beatboxe og ipod sketsjen om og om igjen. Jeg er trøtt, men hjernen min klikker mongis og kommer plutselig på en youtube video jeg bare MÅÅÅÅ se. Så da blir det vell Ylvis videoer frem til jeg må "våkne". http://www.youtube.com/watch?v=5qJrbYqtWjc Bård's beatboxing, genialt. Ser på Norges herligste med kommentarspor.. Og Bård sier at han ikke har en fin rumpe. Wtf, ser vi på samme skjerm? Han har jo ei nydelig, liten rumpe! Det er under tightsmannen. Endret 14. oktober 2013 av SnusmumrikkenXx
Rainbow Skrevet 14. oktober 2013 #1767 Skrevet 14. oktober 2013 Nå har New York times lagt ut intervju med gutta! Fant link på Ylvis sin Twitter. Fine de er! 1
Kiarapus Skrevet 14. oktober 2013 #1768 Skrevet 14. oktober 2013 http://www.youtube.com/watch?v=5qJrbYqtWjc Bård's beatboxing, genialt.
Granneman82 Skrevet 15. oktober 2013 #1769 Skrevet 15. oktober 2013 Nå har New York times lagt ut intervju med gutta! Fant link på Ylvis sin Twitter. Fine de er! Tror faktisk jeg døde litt av det bildet...........
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 15. oktober 2013 #1770 Skrevet 15. oktober 2013 Nå har New York times lagt ut intervju med gutta! Fant link på Ylvis sin Twitter. Fine de er! Finner ikke nå link jeg... send?
Rainbow Skrevet 15. oktober 2013 #1771 Skrevet 15. oktober 2013 Finner ikke nå link jeg... send? Får ikke til fra mobilen, men de har linka fra Facebook også nå. :-)
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 15. oktober 2013 #1772 Skrevet 15. oktober 2013 Får ikke til fra mobilen, men de har linka fra Facebook også nå. :-) Fant det :D Elsker bilde.
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 15. oktober 2013 #1773 Skrevet 15. oktober 2013 (endret) HAHAHA Jeg døvver. De bildene der er så deilige, ylvistissen er helt spinnvill! Må lese hva som står nå, men herregud for noen bilder. Vet ikke om jeg skal le, grine eller masturbere. http://www.spin.com/articles/ylvis-what-does-the-fox-say-interview-2013/ Har sittet her å sett på Ylvis videoer i... oy 4 timer! Venter på I Kveld Med Ylvis. Ja, det har rablet helt for meg nå. Edit: sitter å leser nå. Og Bård er enig med meg, Tv2 satte Farmen på samme dag, med vilje! Og Bjarte blir kalt for "Bart" hahaha. Not even close, men samtidig, close enough. Endret 15. oktober 2013 av SnusmumrikkenXx
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #1774 Skrevet 15. oktober 2013 Dere i tråden her er jo helt gale.... Anonymous poster hash: eea7c...a3a 2
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 15. oktober 2013 #1775 Skrevet 15. oktober 2013 (endret) Dere i tråden her er jo helt gale.... Anonymous poster hash: eea7c...a3a På vegne av alle sammen, så vil jeg si tusen hjertelig takk. Slike pene ord varmer et ungt hjerte. "En gal mann, er bare gal når han er helt alene. Men er han sammen med en gjeng andre som er like gale som ham selv. Da er alle helt normale" - Snusmumrikken Endret 15. oktober 2013 av SnusmumrikkenXx 1
Granneman82 Skrevet 15. oktober 2013 #1776 Skrevet 15. oktober 2013 HAHAHA Jeg døvver. De bildene der er så deilige, ylvistissen er helt spinnvill! Må lese hva som står nå, men herregud for noen bilder. Vet ikke om jeg skal le, grine eller masturbere. http://www.spin.com/articles/ylvis-what-does-the-fox-say-interview-2013/ Har sittet her å sett på Ylvis videoer i... oy 4 timer! Venter på I Kveld Med Ylvis. Ja, det har rablet helt for meg nå. Edit: sitter å leser nå. Og Bård er enig med meg, Tv2 satte Farmen på samme dag, med vilje! Og Bjarte blir kalt for "Bart" hahaha. Not even close, men samtidig, close enough. Hadde tenkt til å skrive nesten det samme, men jammen kom du meg i forkjøpet Great minds think alike........eller noe sånt 1
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 15. oktober 2013 #1777 Skrevet 15. oktober 2013 (endret) Hadde tenkt til å skrive nesten det samme, men jammen kom du meg i forkjøpet Great minds think alike........eller noe sånt Whohoooo vi må nå tenke litt likt, når vi innså at Ylvis er awesome før halve norges befolkning og USA. *high five* SPAGHETTI! skjønner ikke hvorfor det popper opp i hodet mitt hele tiden. :skratte:Verste er at jeg skriver det ned her, og til venner på facebook, når det skjer, som er ofte. Ropte det ut under middagen i dag også, familien skjønte ingenting. Edit: akkurat i det jeg postet dette... så fikk jeg "ta en potet" sangen i hodet... aner ikke hvor DEN tanken kom i fra! Endret 15. oktober 2013 av SnusmumrikkenXx 1
Granneman82 Skrevet 15. oktober 2013 #1778 Skrevet 15. oktober 2013 Whohoooo vi må nå tenke litt likt, når vi innså at Ylvis er awesome før halve norges befolkning og USA. *high five* SPAGHETTI! skjønner ikke hvorfor det popper opp i hodet mitt hele tiden. :skratte:Verste er at jeg skriver det ned her, og til venner på facebook, når det skjer, som er ofte. Ropte det ut under middagen i dag også, familien skjønte ingenting. Edit: akkurat i det jeg postet dette... så fikk jeg "ta en potet" sangen i hodet... aner ikke hvor DEN tanken kom i fra! Så heretter så roper du "POTET" istedenfor spaghetti Bare halvannen time igjen nå forresten
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 15. oktober 2013 #1779 Skrevet 15. oktober 2013 Så heretter så roper du "POTET" istedenfor spaghetti Bare halvannen time igjen nå forresten Følte det ble en del skriveleifer i den forrige posten. Ble plutselig litt sånn utlending på Norges besøk. Ylvis snaaaaart. *hopper opp og ned*. Gleder meg!!!! Har julebrusen klar... men mangler kinder maxi.... Må få noen til å kjøre til butikken å kjøpe det! Jeg må ha kinder maxi når Ylvis er på tv'en! KRISE!!! Og ja, jeg er hekta på kinder maxi. spiser en 6-pakk hver Tirsdag og Torsdag.. Pluss på fredager, for da er det jo reprise (som tidligere var lørdaggodteri. Men som nå er flyttet til Fredag. Og nei, jeg er ikke for gammel for lørdaggodteri!) Oy, tre pakker kinder maxi i uken er mye.. jaja, jeg overlever.
Granneman82 Skrevet 15. oktober 2013 #1780 Skrevet 15. oktober 2013 Klart man må kose seg litt når man ser på norges deiligste menn
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå