Gå til innhold

Ylvis-fantråd!

Fremhevede innlegg

Gjest SnusmumrikkenXx
Skrevet

Jeg så et bilde hvor tre "små", ser ut som ca. 9 til 15år gamle, unger som har tatt et bilde med Bård. Å da kom jeg til å tenke på at noen her skrev at det er litt kleint/flaut å være fan når man er på samme alder som Bård og Vegard. Men, er det ikke kleiner for DE når fansen er på samme alder som deres egne unger?

Det er vell flauere det, enn å ha noen som er fan på sin egen alder. Det er vell et større... kompliment? å ha noen på sin egen alder, eller *kremt* bare (!!!!!!!) *kremt* 10år yngre enn seg selv. For vi ser jo litt mer på hva de gjør og hvilke talenter de har, og ikke (bare) hvordan de ser ut. Ja de ser jo ikke så ille ut i ansiktet og kroppen er jo ikke såååå dårlig (minner dere på pie jesu nummeret i Ylvis 4. Bård har et nydelig og naturlig talent i det nummeret *fjortishyl* det ligger fortsatt på youtube)

Eller hva tror dere? er det flauere å være mye yngre (under 18) eller like gamle/gammlere (gamlere? Herregud hvordan skrives det ordet?! har googlet det å alt, men det finnes ikke. men dere forstår hva jeg mener)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I natt drømte jeg at Vegard var faren til en unge i familien min. :klo:

Vi syns det var helt normalt, men det var fjortis-skummelt å prate med ham likevel! :fnise:

Haha så morsomt! Jeg har hatt to drømmer om dem i det siste, begge like rare: i den ene drømmen mistet Vegard balansen og måtte støtte seg på meg (noe jeg ikke hadde noe i mot :fnise:) og i den andre drømmen hadde jeg spisekonkurranse med Bård :fnise:

Skrevet

Eller hva tror dere? er det flauere å være mye yngre (under 18) eller like gamle/gammlere (gamlere? Herregud hvordan skrives det ordet?! har googlet det å alt, men det finnes ikke. men dere forstår hva jeg mener)

Eldre? :fnise:

Skrevet

:fnise: Jepp, eldre er ordet du er på jakt etter! :)

Så fin tanke, det er forhåpentligvis sånn. Det må være hyggelig å se at de appellerer til folk på egen alder (og yngre, som deg, men ikke bare helt ned til fjortis/barnealder). Syns jo det er littegranne...om ikke flaut så litt..rart, kanskje, at jeg er året eldre enn Bård, og teoretisk sett kunne gått på samme vgs eller noe i den dur og er sååååå stor fan. But I can’t help it! :rodmer:

• Liker 1
Gjest SnusmumrikkenXx
Skrevet

:fnise: Jepp, eldre er ordet du er på jakt etter! :)

Så fin tanke, det er forhåpentligvis sånn. Det må være hyggelig å se at de appellerer til folk på egen alder (og yngre, som deg, men ikke bare helt ned til fjortis/barnealder). Syns jo det er littegranne...om ikke flaut så litt..rart, kanskje, at jeg er året eldre enn Bård, og teoretisk sett kunne gått på samme vgs eller noe i den dur og er sååååå stor fan. But I can’t help it! :rodmer:

hehe kan være "eldre" jeg var ute etter, men gamlere/gammlere er vell et ord det også? hvis ikke, så er det det nå. :D

Men trøst deg med at du ikke er på alder med barna deres! Jeg er "voksen" men digger de, men jeg er kanskje akkurat på grensen hvor det er "akseptabelt" å være litt fjortis-forelsket? :fnise: Er bare glad for at Ylvis har stjelt (stjalt? stjåltet? TATT! Gud hvor jeg hater grammatikk) hjertet mitt og ikke Justin Biber eller noen i den duren.

Ylvis 4 evah <3 <3

(må prøve meg på litt fjortis slang) :danse:

Gjest SnusmumrikkenXx
Skrevet

Okey jeg er kanskje ikke så voksen.. sitter her å koser meg med bamsesnacks og Emil i lønneberget. :fnise:

Skrevet

hehe kan være "eldre" jeg var ute etter, men gamlere/gammlere er vell et ord det også? hvis ikke, så er det det nå. :D

Ikke et ord, nei :fnise:

Er bare glad for at Ylvis har stjelt (stjalt? stjåltet? TATT! Gud hvor jeg hater grammatikk) hjertet mitt og ikke Justin Biber eller noen i den duren.

...ooog stjålet :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Det er så koselig å sitte å se gjennom sesong 1 av IKMY. Jeg ler meg skakk og forelsker meg i Vegard om igjen og om igjen :fnise:

Dagens høydepunkt:

http://www.youtube.com/watch?v=6VBxPoMCtAQ

Er det noen av dere som vet om et sted man kan få sett sesong 2? Jeg gikk glipp av et par episoder og føler det er litt krise...

• Liker 1
Gjest SnusmumrikkenXx
Skrevet

Er det noen av dere som vet om et sted man kan få sett sesong 2? Jeg gikk glipp av et par episoder og føler det er litt krise...

Alle episodene av sesong 2 ligger på piratebay.se. Jeg har selv lastet de ned, bra kvalitet og trygt. Jeg veit det er ulovlig å laste ned, men til gjengjeld så har jeg betalt for to abonnementer på tvnorge for å se det der også før jeg lastet det ned.

Skrevet

Finnes det noe annet sted en piratebay? Helst streaming, for jeg er litt redd for å laste ned...

Gjest SnusmumrikkenXx
Skrevet

Finnes det noe annet sted en piratebay? Helst streaming, for jeg er litt redd for å laste ned...

Har ikke sett episodene på noen nettside, utenom tvnorge sin nett-tv.

Jeg er selv skeptisk til å laste ned, men brukte virusprogram for å sjekke filene. også laster jeg aldri ned noe annet enn selve video-filen.

Skrevet

Så en IKMY I episode i går, åå som jeg koste meg :biggrin: De er utrolig morsomme altså... Har fortsatt igjen et par episoder som jeg ikke har sett.. Skal se et par når jeg har noen kvelder alene denne uka. Samboeren min er ingen fan (men jeg så at han lo litt i går, selv om han prøvde å skjule det)

Skrevet

Det er så koselig å sitte å se gjennom sesong 1 av IKMY. Jeg ler meg skakk og forelsker meg i Vegard om igjen og om igjen :fnise:

Dagens høydepunkt:

http://www.youtube.com/watch?v=6VBxPoMCtAQ

Haha, jeg har også sittet og sett gjennom hele sesong 1 nå - har til og med lært meg den sangen på gitar :fnise:

Jeg gikk også glipp av noen episoder fra sesong 2 så hvis noen vet hvor vi kan se disse hadde det vært supert :)

Gjest SnusmumrikkenXx
Skrevet

Jeg gikk også glipp av noen episoder fra sesong 2 så hvis noen vet hvor vi kan se disse hadde det vært supert :)

Det ligger bare to episoder ute på youtube, episode en har blitt blokkert. men hele sesong 1 ligger ute på youtube da. Men ikke sesong to, men det kommer vell.

Episode 2:

http://www.youtube.com/watch?v=dQ-nBAYuGXk

Episode 6:

http://www.youtube.com/watch?v=0LPijXIU0V4

Skrevet

Jeg selger en billett til Ylvis 4 i Bodø kulturhus 13. februar kl. 19.00 hvis noen her er interessert eller kjenner noen som kan være det. :) Rad 2, sete 21. Kr. 350,- (ord. 475,-).

Skrevet

:D

Åh, fantastisk!! Akkurat det jeg trengte en sen kveld på moddetreff med litt promille!!!

Og nå vil jeg jo se ALT de gjorde på det radiointervjuet deler av filmen var fra! Hvordan fant du dette? Herlig!

Begynner Bård å få litt viker i den lange hårmanken sin? :fnise:

Skrevet

Herlig! Jo, kanskje! Men sånn som han har gredd det på dette klippet var det ekstra tydelig.

Lo forresten godt av den siste nerdte-tweeten hans. Med noe han trengte hjelp til som folk flest ikke forstår bæret av. Hashtagga med "geekorama". Og jeg ser for meg at han tenkte "faen, jeg får ikke dette til, hvordan kan jeg finne det ut!! AHA! Jeg har 15.000 folk som leser aaaalt jeg skriver på twitter!!" :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...