Gå til innhold

Ylvis-fantråd!

Fremhevede innlegg

Gjest SnusmumrikkenXx
Skrevet

Haha, en re-make av Trond-Viggos "Kroppen"-serie? ;)

Kan hend. Står bare at de er kledd ut som to sædceller haha. Det irriterer meg sånn når det står "Se ylvis synge" men så finnes ikke filen lenger. *snufs*
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, sånn er det over hele NRKs gamle nettsider. Irriterendeee!

Gjest SnusmumrikkenXx
Skrevet

Om jeg vinner i lotto så skal jeg kjøpe alt som er i arkivet til nrk. Men først så må jeg ha penger til å spille lotto da..

• Liker 1
Skrevet

Bård med krøller!

Мы с Ylvis уже в Осло, не вериться, что буквально вчера они отжигали на кырг. свадьбе и в Ароме :) Потрясающая неделя! pic.twitter.com/p46h7rCl

— Maya Letova (@mayaletova)

May 27, 2012
  • Liker 1
Skrevet

Haha, ja! Og selv om jeg har sett den mange ganger oppdaga jeg først i går, etter at jeg leste noen av kommentarene under, at Vegard svarer "Kor gammel e du?? Lille vænn!! " :laugh:

HAHA det har jeg ikke lagt merke til! :hoho:

Tjihi, var det den du hørte på om kvelden en periode? :fnise:

Stemmer det ;) Nå har jeg den på iPoden :fnise:

Tusen takk for en fin velkomst. Da passer vell jeg inn her da. Er 20 selv. Føler meg litt for gammel til å digge Ylvis. Men alt er lov når det er snakk om Ylvis :danse: <--- Vegard gjør akkurat slik under Ylvis 4! Artig

Velkommen! Og Vegard gjør sånn under første sesong og IKMY også. Hver gang noe er morsomt eller "ellevilt" som de sier, gjør han det. Det betyr "synge" på tegnspråk, så jeg fniser av det hver gang han gjør det, tullingen :fnise:

Jeg og mannen har fått billetter til Ylvis 4 i julegave, weeeeee!!

Vi skal jaggusøttenmeg sitte på fremste rad også! :bolledeig:

SJALU!!! :sjokkert:

Nå skjønner jeg hvorfor de ikke er så stolt over det de gjorde før Ylvis 3. Så et bilde og artikkel hvor de er kledd ut som sædceller. Hva i alle dager de holdt på med, aner jeg ikke. Siden videofilen er borte.

Det er fra Trond Viggos "kroppen", ja :)

Skrevet

*Daaa da daaaada DAA!!* Ehm... hvordan poster jeg en link på rett måte... Funker den? Jaja.. Linken er der. :danse:

Takk for video! Dette var jo helt herlig! Det er første gang jeg har sett noe som helst fra de var på Beat for Beat. Jeg har SÅ lyst til å se det, MP3 blir liksom ikke helt det samme. Utrolig bittert at det ikke finnes noe sted :( Og Brynjar Kvam da! :hoho:

Haha, ja, vi har ledd en del av det i tråden her. Det fantastiske klippet fra Big in Kirgisistan hvor de snakker om at det må være krøllene som gjør at Vegad er snill. "Jeg fikk ikke lyst til å tømme en minibar nå... jeg fikk lyst til å rydde litt!" :fnise:

• Liker 1
Skrevet

HAHA, det bildet fikk meg til å le HØYT!

Masse bilder fra da de var i Kirgisistan på Twitteren til tolken. Gøy!

Skrevet (endret)

Jeg sitter og ser gjennom alle nå! Se så glad Bård ble for kake! :fnise:

Endret av Gjesten
  • Liker 1
Skrevet

Et spørsmål til: Hvordan fant dere ut om Ylvis? også hvor lenge siden? Hva var tenkte du om de da? kjekk? morsom?

Jeg er 28. Har vært hardcore ylvisfan siden 2001 :P Husker ikke helt hvordan jeg oppdaga de, men tror det var på absolutt norsk. Så iallefall på det av og til, og da de senere var fast innslag i TVT så fulgte jeg ivrig med og tok opp alle sketsjene de var med på der på VHS. Så jeg har noen gamle skatter - men aner ikke hvordan jeg evt kan få det over på noe mer moderne som dvd eller internett.

Etter oppdagelsen i 2001 har jeg sett omtrent alt som går an å se med ylvis :P

Syns at de var morsomme og kjekke. Men absolutt først og fremst humoren som fanga meg, men tipper det hjalp bra at det var kjekke gutter omtrent på min egen alder vil jeg tro. Jeg og en venninne hadde iallefall bilder av dem ved pulten vår på skolen. hahahaaa.

Anonym poster: aa96e0b41bc7a6f1352e61d1731df5bb

Skrevet (endret)

Jeg sitter og ser gjennom alle nå! Se så glad Bård ble for kake! :fnise:

Awww!! :rodmer:

Også så mange morsomme bilder! Følte jeg fikk et behind the scenes innblikk i hvordan de hadde det der! :)

Om jeg vinner i lotto så skal jeg kjøpe alt som er i arkivet til nrk. Men først så må jeg ha penger til å spille lotto da..

Ja, det hadde vært noe. Da kunne man kjøpt den Beat for Beat-episoden og hørt/sett alt de gjorde der!

Så jeg har noen gamle skatter - men aner ikke hvordan jeg evt kan få det over på noe mer moderne som dvd eller internett.

Åååh, gamle skatter! Så søtt at du har vært hardcore fan hele tiden. Jeg har på en måte bare hatt dem i bakhodet, likt dem hele tiden siden de ble kjent på østlandet, men først etter IKMY tar det skikkelig av, hehe!

Jeg har funnet det ut nå! Etter noen uker med mye frustrasjon og irritasjon og mac og et program som ikke ville samarbeide. Man trenger noe som heter EasyCap, (som er en slags usb med rød-gul-hvit-ledning og finnes i noen nettbutikker), en videokabel og en miniscart som kan føre rød-gul-hvit inni i VHS-spillern. Også selvagt en VHS-spiller som virker. Og vips, VHS kan tas opp til digitalfiler!

Endret av Rainbow81
Gjest SnusmumrikkenXx
Skrevet

Jeg er 28. Har vært hardcore ylvisfan siden 2001 :P Husker ikke helt hvordan jeg oppdaga de, men tror det var på absolutt norsk. Så iallefall på det av og til, og da de senere var fast innslag i TVT så fulgte jeg ivrig med og tok opp alle sketsjene de var med på der på VHS. Så jeg har noen gamle skatter - men aner ikke hvordan jeg evt kan få det over på noe mer moderne som dvd eller internett.

Etter oppdagelsen i 2001 har jeg sett omtrent alt som går an å se med ylvis :P

Syns at de var morsomme og kjekke. Men absolutt først og fremst humoren som fanga meg, men tipper det hjalp bra at det var kjekke gutter omtrent på min egen alder vil jeg tro. Jeg og en venninne hadde iallefall bilder av dem ved pulten vår på skolen. hahahaaa.

Anonym poster: aa96e0b41bc7a6f1352e61d1731df5bb

Så gøy. Må være artig å kan si at du har følgt de så lenge. Jeg har satt meg et mål, at hvis jeg fortsatt digger de like mye om 10år, så skal jeg ta en tatovering som har noe med ylvis å gjøre. Siden jeg har en fra Harry Potter som jeg har likt i 10år, Vil ikke ta en Ylvis-tatovering nå da, litt tidlig. Aaw, du er heldig. google er din venn, å youtube. Å jeg :D Har så lyst til å se gamle klipp. synd at jeg ikke viste hvem de var da de begynte. Men jeg var da bare 9år *snufs*

Gjest SnusmumrikkenXx
Skrevet

Han Ilya eller hva han heter? Eller noen andre? jeg vil også se

Skrevet

Ylvis hjelper mot alt. Føler meg veldig blæh i kveld, så da så jeg på denne:

Og selv om jeg har sett den mange ganger må jeg bare le. For det første er han så søt, og for det andre er det så utrolig bra parodi, for jeg har vært på noen Sondre-konserter før om åra, og han er jo akkurat sånn! Og for det tredje er det kult at de fleiper med en kompis. :laugh:

Skrevet

Er Sondre Lerche en kompis av dem? Virker som de kjenner alle kjente mennesker fra Bergen :ler:

Gjest SnusmumrikkenXx
Skrevet

Og selv om jeg har sett den mange ganger må jeg bare le. For det første er han så søt, og for det andre er det så utrolig bra parodi, for jeg har vært på noen Sondre-konserter før om åra, og han er jo akkurat sånn! Og for det tredje er det kult at de fleiper med en kompis. :laugh:

Synes at han er utrolig sjarmerende i denne:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Synes at han er utrolig sjarmerende i denne:

Awww! Den har jeg ikke sett før!! Så søt og morsom! Takk! :blomst:

Er Sondre Lerche en kompis av dem? Virker som de kjenner alle kjente mennesker fra Bergen :ler:

Haha, ja, det virker litt sånn! :fnise:

Ja, altså, jeg har alltid regna med de er det, sånn som de snakker sammen på O-fag når han er gjest og sånn. Samt at de er på samme alder (Sondre og Bård er jevngamle), litt nerdete alle sammen og at musikkmiljøet i Bergen sikkert ikke er SÅ stort, hehe! Regner med de er fra samme miljø på et eller annet vis, skole eller noe. Mest pga hvordan de snakker sammen på O-fag og at det stort sett er Sondre og Julian Berntzen som er gjester. Og Julian er venn av Sondre, de hadde konserter sammen en periode. :)

Endret av Rainbow81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...