Rainbow Skrevet 7. oktober 2014 #2361 Skrevet 7. oktober 2014 Sånne ting er ikke staga, for da er jo selve poenget overraskelsesmomentet i at det er skjult kamera. Så vi trenger ikke være redde for at alt er manus og skuespill. Det blir lissom ikke det samme som "nå fant vi en fyr som syns det er helt ok å svare på et spørsmål det er umulig å svare på og så bli senka i en iskald vanntank". De må få underskrift av folk at det er greit at det vises på tv, ja. Husker jeg leste at de hadde folk som beinfløy rundt i gangene på hotellet når de hadde talestyrt heis for å finne igjen folk og spørre! Radiostyrt taxi var gøy, ja!! Særlig da de fant hu som Bård hadde gått på skole med!
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #2362 Skrevet 7. oktober 2014 Ja, det er jo forståelig. Veldig risky og å ikke ha det staga. Men vet dere om når de synger til fulle folk, og de som har vært hos frisøren om det er staga? Og når de sparker folk? Bare får meg til å tenke. For alt det virker veldig spontant. Og radio taxi er vel ikke avtalt på forhånd? De får kanskje bare de som er med til å skrive under etterpå at det er greit at det vises på tv? Åh, jeg savner radio taxi! Anonymous poster hash: 5cc43...855 En venninne av meg (må sies at hun bare hadde bodd i Norge i ett år) kom på besøk en dag, super provosert og forbannet, og fortalte om noen dustene gutter som hadde sparket henne BAK!! Ikke nok med det, men det stod en fyr som filmet det også, "hva feiler det egentlig norske menn?" sa hun. Hun fortalte også at etter at hun hadde skjelt de ut, stod de bare der og nikket og var enige i at det var dumt gjort... Det tok et par timer og en titt i lokalavisen før vi forstod at Ylvis var på besøk i byen hehe! Klippet med henne kom selvfølgelig ikke på tv, og etter det hun fortalte hadde hun bannet sånn (på engelsk) at det ble nok litt mye hehe Dessuten måtte de jo ha fått en tillatelse fra henne. I dag er hun en svoren Ylvis fan :D Anonymous poster hash: 09545...59d 1
Frk.K Skrevet 7. oktober 2014 #2363 Skrevet 7. oktober 2014 Tirsdag 16. september klokka 21.30. Hvilken musikkvideo spilte dere inn? Og hvor? Lucky basta..
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #2364 Skrevet 7. oktober 2014 En venninne av meg (må sies at hun bare hadde bodd i Norge i ett år) kom på besøk en dag, super provosert og forbannet, og fortalte om noen dustene gutter som hadde sparket henne BAK!! Ikke nok med det, men det stod en fyr som filmet det også, "hva feiler det egentlig norske menn?" sa hun. Hun fortalte også at etter at hun hadde skjelt de ut, stod de bare der og nikket og var enige i at det var dumt gjort... Det tok et par timer og en titt i lokalavisen før vi forstod at Ylvis var på besøk i byen hehe! Klippet med henne kom selvfølgelig ikke på tv, og etter det hun fortalte hadde hun bannet sånn (på engelsk) at det ble nok litt mye hehe Dessuten måtte de jo ha fått en tillatelse fra henne. I dag er hun en svoren Ylvis fan :D Anonymous poster hash: 09545...59d SÅ utrolig morsomt! SKulle likt å sett uttrykket deres da hun bannet. Ble kanskje litt for mye for dem! Ikke noe musikkvideo i dag? Kommer det bare hver andre uke? Anonymous poster hash: 5cc43...855
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #2365 Skrevet 8. oktober 2014 Skulle det ikke komme musikkvideo hver uke?? Anonymous poster hash: aa96e...5bb
Rainbow Skrevet 8. oktober 2014 #2366 Skrevet 8. oktober 2014 Nei, de har åtte videoer og 11 programmer. Men det er da bare ett igjen uten video! Neste tirsdag kommer Bjartes video "I will never be a star" som mange av oss hørte i Spektrum. Ellers kan live-versjonen finnes på youtube!
Tabris Skrevet 8. oktober 2014 #2367 Skrevet 8. oktober 2014 Jeg lurer på om Gull-Maggekonkurransene er staga, jeg. Det hadde jo blitt litt kjedelig hvis det var èn person som vant hele tiden (eller en som tapte). Visste de alle at det var Ravi som var bak veggen, og at Bård fikk vinne for å jevne det ut litt?
kaffelaffe Skrevet 8. oktober 2014 #2368 Skrevet 8. oktober 2014 Hvilken musikkvideo spilte dere inn? Og hvor? Lucky basta.. Oooh, det har vi ikke lov til å si. Fy søren så hemmelighetsfulle og in-the-know vi er
kaffelaffe Skrevet 8. oktober 2014 #2369 Skrevet 8. oktober 2014 Jeg lurer på om Gull-Maggekonkurransene er staga, jeg. Det hadde jo blitt litt kjedelig hvis det var èn person som vant hele tiden (eller en som tapte). Visste de alle at det var Ravi som var bak veggen, og at Bård fikk vinne for å jevne det ut litt? Det morsomme var at med en gang han kom ut, så ser jeg og mannen min på hverandre og sier: "Det er Ravi!" Den første konkurransen med båten var det vel vanskelig å rigge, men den med Dan Børge hørtes det da vitterlig ut som Vegard vant, basert på responsen? Slik hørtes det ut på TV i alle fall.
Frk.K Skrevet 8. oktober 2014 #2370 Skrevet 8. oktober 2014 Oooh, det har vi ikke lov til å si. Fy søren så hemmelighetsfulle og in-the-know vi er Hvorfor ikke? Er den ikke vist på tv enda?
kaffelaffe Skrevet 8. oktober 2014 #2371 Skrevet 8. oktober 2014 Hvorfor ikke? Er den ikke vist på tv enda? Nei, den har ikke kommet ut ennå, så vi må bare være tålmodige. Vet ikke når den kommer heller, dessverre.
Frk.K Skrevet 8. oktober 2014 #2372 Skrevet 8. oktober 2014 Nei, den har ikke kommet ut ennå, så vi må bare være tålmodige. Vet ikke når den kommer heller, dessverre. Hehe okey
Rainbow Skrevet 8. oktober 2014 #2373 Skrevet 8. oktober 2014 Tror han har for mye konkurranseinstinkt til å vinne på lissom. Og det ble jo litt brødrekrangling utav det, som er gøy! Men jeg lurer på om de hadde planlagt en straff som ikke funka eller noe. Siden det ikke ble noe av.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #2375 Skrevet 14. oktober 2014 Jeg lurer på hva "gæli" Ylvis har gjort mot Magnus Devold de har så dårlig samvittighet for at de må la han ødelegge halve programmet deres. Han er jo ikke morsom. Spoler over alle innslagene hans ((Anonymous poster hash: b7115...024 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #2376 Skrevet 14. oktober 2014 Jeg lurer på hva "gæli" Ylvis har gjort mot Magnus Devold de har så dårlig samvittighet for at de må la han ødelegge halve programmet deres. Han er jo ikke morsom. Spoler over alle innslagene hans ((Anonymous poster hash: b7115...024 Jeg liker magnus jeg! Han er både morsom og søt på en klønete måte Anonymous poster hash: ea938...2bf 3
anybody Skrevet 14. oktober 2014 #2377 Skrevet 14. oktober 2014 Ble kansje bittelitt skuffet over at det var "I Will Never Be A Star" som var den nye låta i dag..
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #2378 Skrevet 15. oktober 2014 Bjarte er utrolig dyktig! For en stemme! Men jeg synes det kunne gjort noe mer ut av videoen. For eksempel at mange jenter står og hyler rundt Bård og Vegard, mens Bjarte ser på i skyggen. Men det er kanskje litt for klisché. Og det var kanskje bra med en video med bare Bjarte. Han var så flink til å danse! Og ganske kjekk! Nå synes jeg at Bård endelig har blitt bedre på håret. Det er fortsatt litt mye hårprodukter, men utrolig mye bedre. Så mer ut som seg selv, og fresh. Jeg håper det kommer musikkvideo neste uke og. Er det en gang til det ikke kommer noen? Er det forresten noen som vet om de skulle til USA og promotere Trucker's Hitch? Anonymous poster hash: 5cc43...855 1
Rainbow Skrevet 15. oktober 2014 #2379 Skrevet 15. oktober 2014 At det var Bjarte sin sang visste jeg, fordi Universal poster hvilken låt som kommer noen dager i forkant (det vil si, de informerer om tittelen). Det er en sånn countdown-ting først, og så blir det til tittelen rett før. Likte sangen hans godt i Spektrum (og på rehersal i Drammen), som er de gangene jeg har hørt den, siden han ikke har vært med til mindre steder. Synes det var en fin video, veldig satt på spissen med ensomhet og at han sitter og ser på The Fox for seg selv, og at de faktisk ikke var med i videoen (kanskje en ekstra måte å vise poenget på, de gadd ikke engang det, lissom?) De skulle til USA og være med på Today Show i morgen, men de måtte avlyse pga noe med IKMY. Mange amerikanske fans fløy til NY for det, pluss en finsk jente. Så de er der nå. Ylvis lagde en videohilsen til dem i går hvor de beklagde for at de ikke fikk dratt. De skal vel dra ved en senere anledning, men vet ikke om de da blir bedt tilbake til Today Show. Bård var fin på håret, ja! Og herregud så slitne de ble av den løpinga! Haha!!
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #2380 Skrevet 15. oktober 2014 At det var Bjarte sin sang visste jeg, fordi Universal poster hvilken låt som kommer noen dager i forkant (det vil si, de informerer om tittelen). Det er en sånn countdown-ting først, og så blir det til tittelen rett før. Likte sangen hans godt i Spektrum (og på rehersal i Drammen), som er de gangene jeg har hørt den, siden han ikke har vært med til mindre steder. Synes det var en fin video, veldig satt på spissen med ensomhet og at han sitter og ser på The Fox for seg selv, og at de faktisk ikke var med i videoen (kanskje en ekstra måte å vise poenget på, de gadd ikke engang det, lissom?) De skulle til USA og være med på Today Show i morgen, men de måtte avlyse pga noe med IKMY. Mange amerikanske fans fløy til NY for det, pluss en finsk jente. Så de er der nå. Ylvis lagde en videohilsen til dem i går hvor de beklagde for at de ikke fikk dratt. De skal vel dra ved en senere anledning, men vet ikke om de da blir bedt tilbake til Today Show. Bård var fin på håret, ja! Og herregud så slitne de ble av den løpinga! Haha!! Har du lenke til videohilsenen? Må være så kjipt å ha reist dit også kommer de ikke. Anonymous poster hash: 5cc43...855
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå