Gå til innhold

Ylvis-fantråd!


Gjesten

Anbefalte innlegg

Hva synes dere er den største forskjellen på talentet til Bård og Vegard? Er det bare at Vegard er litt mer musikalsk eller er det noe mer dere vil trekke frem?

Jeg syns de utfyller hverandre veldig bra! Jeg syns ikke noen av dem er mer musikalske enn den andre, egentlig. Bård er best på å improvisere tekst, og til å komme høyest i sang, Vegard kommer dypest og er mest teknisk med å lage og redigere ting de gjør. Det at de er så synkrone og så samstemt er det som gjør dem så ekstremt talentfulle. At de bare kan se på hverandre og vite hva den andre tenker. At de sitter og finpusser på alt mulig ned til hver minste detalj, og er så profesjonelle og så perfeksjonistiske samtidig. Bård lærer seg dansene fortere, men begge to jobber med noe som er helt nytt til de kan det hundre prosent.

Jeg syns de er like talentfulle, med få forskjeller, begge er nerdete, Vegard absolutt mest, og de har en uforbeholden tiltro til hverandre uten sjalusi, der det går mer i "det tror jeg du passer best til, da gjør du det" enn "jeg vil".

Men spyr Bård virkelig på ordentlig? Så bra av dem og faktisk vise alt og ikke legge skjul på noe.

Anonymous poster hash: 5cc43...855

Ja, det er klart det er ekte! :) De holdt på hele dagen og har visstnok veldig mye film som ikke kunne brukes. Og filming de tok på mobilen der de bare lå på gulvet og lo! :hoho: Og de syns det var vondt allerede på første drinken! :fnise: Før klippet ble sendt første gang sa Bård "med dette frasier jeg meg alle verv i Foreldreutvalget på ...skole" :hoho:

****

Sitter og ser på opptak av livestreamen for tida, (måtte sove og jobbe da det gikk, og fikk sett lite live), og det er så gøy å se hvor mye innsats de legger i små detaljer og hvor mye jobb som ligger bak lite tv-tid. Og så er de så søte og trøtte, glemmer kamera litt og er veldig seg sjøl. Digger det! Har kommet til at Vegard går og legger seg, med to og en halv time igjen til han skal opp igjen. Stakkars trøtte mannen!

Streamen har fått meg til å få litt mer sansen for Magnus også, ler opptil flere ganger av ting han sier! :hakeslepp: Gleder meg til å se alle intervjuene de gjorde med radio på morgenen. Og Bård var helt sånn "til alle dere SINNSYKE folk som sitter og ser på dette midt på natten..." :fnise:

Det er gøy å se hvor viktig det er for dem at alt blir perfekt, for da blir det det også!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ylvis (regner jeg med, F. Skavlan var der og) bedriver innspilling på Frogner i dag. Tror det kan bli et morsomt innslag ut fra det lille jeg så :D

Anonymous poster hash: b7115...024

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var gutta på Skavlan forrige uke? Eller var det den fredagen som kommer?

De var der nå i helgen, så de avtalte vel noe sprell da, siden jeg så de sammen i dag. Tror det blir gøy :D

Anonymous poster hash: b7115...024

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var gutta på Skavlan forrige uke? Eller var det den fredagen som kommer?

Det var fredagen som var! Ligger på NRK sine nettsider. De er tilstede i hele sendinga og fremfører sangen live. (Ikke live som i direkte, men som i uten singback).

Intervjuet finner du som sagt på NRK, men selve sangen er her også!

En fantatisk bra opptreden!!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva så du?

F. Skavlan kjørte en gul kabriolet med en falsk arm som viste finger, mens Ylvis var i følgebil ;)

Anonymous poster hash: b7115...024

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F. Skavlan kjørte en gul kabriolet med en falsk arm som viste finger, mens Ylvis var i følgebil ;)

Anonymous poster hash: b7115...024

Hehe, det blir spennende å se på tv:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere noen artige historier fra å møte dem på i det "virkelige" livet?

Og jeg må si Rainbow at svaret ditt om dem var skikkelig analysert og fint! Tusen takk for innsikt! Jeg er ny fan og setter kjempestor pris på denne tråden! :blomst:



Anonymous poster hash: 5cc43...855
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min "nærkontakthistorie" kan vel oppsummeres slik:

-Husk å puste

-Prøv å ikke se ut som en rødmende idiot i for stor t-skjorte

-Grei å gjøre tre ting på en gang (to vanlige og én uvanlig: Gå rett mot Bård uten å krasje i ham)

Detaljer kommer når videoen er ute (og det er minst en uke til)...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere noen artige historier fra å møte dem på i det "virkelige" livet?

Og jeg må si Rainbow at svaret ditt om dem var skikkelig analysert og fint! Tusen takk for innsikt! Jeg er ny fan og setter kjempestor pris på denne tråden! :blomst:

Anonymous poster hash: 5cc43...855

Så fint du likte den! Denne tråden har jo dødd ut litt, spesielt med tanke på at det er ny sesong og den burde være veldig aktiv, men mange har vel flyttet aktiviteten sin over på private grupper på Facebook.

Min "nærkontakthistorie" kan vel oppsummeres slik:

-Husk å puste

-Prøv å ikke se ut som en rødmende idiot i for stor t-skjorte

-Grei å gjøre tre ting på en gang (to vanlige og én uvanlig: Gå rett mot Bård uten å krasje i ham)

Detaljer kommer når videoen er ute (og det er minst en uke til)...

:fnise:

Hørtes bra oppsummert ut! Jeg er glad at min oppgave ikke involverte å gå rett mot ham!

*

Jeg ser på livestreamen for tiden, tok den som nevnt opp, og ser litt innimellom. Er litt over halvveis nå, tror klokka er rundt ti-halv elleve på formiddagen. Syntes det var helt herlig å se Bård sitte på hotellrommet sitt og svare på spørsmål. Så rolig og søt og normal, og samtidig uten innsikt til hvor mye han betyr for så mange "jeg ville aldri sett på noen i 24 timer, for det ville ødelagt magien, og det ville vært kjedelig, slik som jeg er nå". Nei, det er ikke kjedelig! Det er utrolig gøy å se hvor mye jobb de legger i ting, hvor perfeksjonister de er, hvor godt de kjenner hverandre og hvordan det spiller inn i en helt vanlig samtale; "skal vi ta..." "...nei, vi kan vente med det..."

Bård er så skjønn der han sitter og svarer på ting og ikke skjønner hvor bra han er, (ble enda mer forelska i ham av dette, kan umulig være sunt), Vegard er så søt og morsom når han blir vekka med en isbøtte og sier "ble det kult?" selv om han er kald og våt. De er så normale, gode, jordnære gutter som likevel er så geniale og kule, og de ser det ikke selv.

Mine virkelighetsgreier involverer også mye "prøv å puste". Tok bilde med dem etter videoen og ble helt stressa av å stå mellom dem og prøve å føre en slags samtale. Syns det er kjempevanskelig å prate normalt med dem, og det irriterer meg veldig, for de er jo så vanlige og fine å prate med. Jeg kunne spurt om ting og snakka om ting og hatt en fin prat. Men jeg forvandles til en nervøs fjortis som ikke greier å tenke. Eller puste. Pusting er faktisk essensielt.

Har møtt dem en gang før også, også bare for bilde etter en IKMY-innspilling for noen år siden, men det gikk bittelitt greiere. Nå er det bare en slags *herrguuuuud*-følelse inni hodet mitt, og det hjelper ikke å si til meg selv at jeg er voksen, like gammel som konene deres eller at de sikkert setter mer pris på noen som kan prate enn noen som bare står der og ikke vet hva hun skal si. Men nei. Jeg trenger mer øvelse, så det betyr bare at jeg er nødt til å møte dem igjen! :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, tusen takk for svarene deres! Jeg gleder meg til å høre mer detaljer!

Kommer det ny musikkvideo på showet i morgen, eller kommer det først uka etter der igjen? Og er du med i den kaffelaffe?

Gleder meg til show i morgen!



Anonymous poster hash: 5cc43...855
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg har skjønt, så er det ny musikkvideo (eller i alle fall låt (selv om "Shabby Chic" ikke egentlig er ny)) hver tirsdag denne sesongen, unntatt forrige tirsdag. De ville vel gi Trucker's Hitch litt ekstra god tid :)

I kveld kommer Mr. Toot, men vi vet ikke når den jeg og Rainbow er med i skal komme ut. Håper det blir snart!

Neste uke skal jeg på show, så jeg håper jo at den kommer da! (Selv om jeg kommer til å dø når jeg ser den...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg likte Mr. Toot kjempegodt! Så artig sang.

Noen andre som synes at håret til Bård blir styla litt rart? Synes det var perfekt sånn som det var da han ble vekka i 24 timer live, men på showet blir det så mye greier i det.



Anonymous poster hash: 5cc43...855
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok meg faktisk ganske lang tid før jeg så at Mr Toot var Bård! :hoho: Fake nese og sminket gammelt...huff! haha!

Han sa på live streamen at han skulle ønske det ikke var så tjukt, fordi det gjør at han må putte masse greier i det for at det ikke skal bli så fluffy, men da syns han selv det ser fett ut.Tror han hadde noe nytt i det i går.

Stakkars, stakkars Calle! Det var tydeligvis den straffen de alle syns var verst. Syns han klarte seg veldig bra, spesielt siden han hater improsang i utgangspunktet! Veldig koselig med den goooode klemmen han fikk av Vegard etterpå.

Og å kle seg ut som fluer og daske folk! Hvem KOMMER PÅ noe sånt!! :hoho:

Også Vegards ubetalielige glis av skadefryd når han spylte ned Charter-Svein med bassengballer, hengende utenfor balkongen hans! Åååh, som jeg digger dem! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok meg faktisk ganske lang tid før jeg så at Mr Toot var Bård! :hoho: Fake nese og sminket gammelt...huff! haha! :nigo:

Haha! Jeg la ikke merke til det! Må inn på youtube skjønner jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere som vet om det var playback da de var på Skavlan? Det virket i grunnen sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...