AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #2402 Skrevet 28. oktober 2014 Lurer så på hvordan det gikk med stakkar Charter-Svein på slutten der jeg, han så rimelig frustrert ut etter at han falt bak scenen når de tulla med han for siste gang etter han fikk senga. Fikk inntrykk av at han kanskje synes det var siste dråpen, siden han tok hånda mot kameraene og liksom ikke ville bli filmet. Anonymous poster hash: 82806...d8d 1
Rainbow Skrevet 29. oktober 2014 #2403 Skrevet 29. oktober 2014 Ja, det er videoen vi er med i! :) Siden jeg er så aktiv på forumet som jeg er har jeg ikke lyst til å si hvem av statistene jeg er, men jeg er en av mange i ett bilde, i alle fall. Overhodet ikke en sentral rolle, men det er jeg veldig glad for. Det var kjemperart å se seg selv i en Ylvis-video!! Tror det kommer til å ta tid å skjønne at det faktisk skjedde. Og det er så mange lag i historiene og mye som foregår på kort tid i den videoen, så jeg må se den noen ganger for å få med meg alt! Ja, han så faktisk sur ut, men det kan jo hende han fikk vondt da han datt bakover der, sånn at han bare er litt satt ut og skvatt. Håper det!!
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #2404 Skrevet 29. oktober 2014 Hva i all verden var egentlig poenget i den Yoghurt-videoen? Var jo helt utrolig lite morsomt og ekstrem kjedelig å se på for min del. Uansett om det var noe underliggende budskap (fikk følelsen av at de siktet til sæd noen plasser) så var det jo helt elendig. Anonymous poster hash: 82806...d8d
Rainbow Skrevet 29. oktober 2014 #2405 Skrevet 29. oktober 2014 Jeg syns den er kjempemorsom nettopp fordi den ikke har noe poeng. Veldig random og snodig, veldig Ylvis. Det er ikke noe budskap, det er bare en fyr som har lyst på yoghurt, og Magnus er blå uten grunn. Og i videoen har de klart å legge inn masse forskjellige historier, noe som er ganske godt gjort når alt er tatt i ett eneste take! (Som betydde at alle måtte gjøre alt fra start sikkert tredve ganger). Det skjer så utrolig mye i den videoen! Så for å svare på spørsmålet ditt: Poenget er at det ikke er noe poeng. 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #2406 Skrevet 29. oktober 2014 Hva i all verden var egentlig poenget i den Yoghurt-videoen? Var jo helt utrolig lite morsomt og ekstrem kjedelig å se på for min del. Uansett om det var noe underliggende budskap (fikk følelsen av at de siktet til sæd noen plasser) så var det jo helt elendig. Anonymous poster hash: 82806...d8d Enig. Her har de laget klassikere som Stonehenge, Jan Egeland, Work It, Someone Like Me og flere andre brukbare, men i høst er det stort sett bare søppel! Eneste er sangen til lillebroren som var bra. Har tapt seg! Anonymous poster hash: de898...29e 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #2407 Skrevet 29. oktober 2014 Enig. Her har de laget klassikere som Stonehenge, Jan Egeland, Work It, Someone Like Me og flere andre brukbare, men i høst er det stort sett bare søppel! Eneste er sangen til lillebroren som var bra. Har tapt seg! Anonymous poster hash: de898...29e Noen som ser sammenhengen mellom de sangene som suger?... De gutta i New York er bak de nye sangene.. og de sangene som de hadde med å gjøre, suger. De hadde max (u)flaks med The fox, men alt etter det er langt i fra Ylvis-nivå. De har vært med på The Fox, Mr. Toot, Yoghurt og Truckers hitch (den siste er litt bra, men ikke Stonehenge-nivå. Digger den 1-2 ganger, også blir den glemt) De var ikke med å skrive Bjarte's sang. - Snusmumrikken som ikke orker å logge ut også inn igjen. Anonymous poster hash: 542de...30f
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #2408 Skrevet 29. oktober 2014 Jeg syns den er kjempemorsom nettopp fordi den ikke har noe poeng. Veldig random og snodig, veldig Ylvis. Det er ikke noe budskap, det er bare en fyr som har lyst på yoghurt, og Magnus er blå uten grunn. Og i videoen har de klart å legge inn masse forskjellige historier, noe som er ganske godt gjort når alt er tatt i ett eneste take! (Som betydde at alle måtte gjøre alt fra start sikkert tredve ganger). Det skjer så utrolig mye i den videoen! Så for å svare på spørsmålet ditt: Poenget er at det ikke er noe poeng. Kan jeg gjette? Du er hun med mørkt hår i fletter eller hva det var med rød jakke ?Anonymous poster hash: e263f...a98
Rainbow Skrevet 29. oktober 2014 #2409 Skrevet 29. oktober 2014 (endret) Haha, nei, hun er vel minst 15 år eldre og 30 kilo tyngre enn meg! Ikke at det er noe galt i noen av delene, altså! Endret 29. oktober 2014 av Rainbow81
Rainbow Skrevet 29. oktober 2014 #2410 Skrevet 29. oktober 2014 Noen som ser sammenhengen mellom de sangene som suger?... De gutta i New York er bak de nye sangene.. og de sangene som de hadde med å gjøre, suger. De hadde max (u)flaks med The fox, men alt etter det er langt i fra Ylvis-nivå. De har vært med på The Fox, Mr. Toot, Yoghurt og Truckers hitch (den siste er litt bra, men ikke Stonehenge-nivå. Digger den 1-2 ganger, også blir den glemt) De var ikke med å skrive Bjarte's sang. - Snusmumrikken som ikke orker å logge ut også inn igjen. Anonymous poster hash: 542de...30f Stargate var ikke med på Yoghurt, den er produsert av Concorde!
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #2411 Skrevet 29. oktober 2014 Yoghurt er den mest skuffende låta fra Ylvis. For det første er videon elendig da veldig mange (spesielt barn) ser inn i kameraet.. virker ikke troverdig.. De burde tatt noen takes til, men de var vel i hurry! Dessuten husker jeg ikke låta, nynner ikke på den.. og det er vel første gang jeg overhode ikke husker noen ting fra det ylvis har gitt ut.. uansett hvor teit låtene har vært har de vært catchy og nynnbare.. Uff.. bare litt skuffet.. Anonymous poster hash: 525b4...f0d 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #2412 Skrevet 29. oktober 2014 Jeg syns den er kjempemorsom nettopp fordi den ikke har noe poeng. Veldig random og snodig, veldig Ylvis. Det er ikke noe budskap, det er bare en fyr som har lyst på yoghurt, og Magnus er blå uten grunn. Og i videoen har de klart å legge inn masse forskjellige historier, noe som er ganske godt gjort når alt er tatt i ett eneste take! (Som betydde at alle måtte gjøre alt fra start sikkert tredve ganger). Det skjer så utrolig mye i den videoen! Så for å svare på spørsmålet ditt: Poenget er at det ikke er noe poeng. Enig med deg! Denne videoen må man nesten se mange ganger for å få med alle historiene + stilen til Bård er herlig uhipp, så uhipp at den er hipp faktisk. Står i hvertafall i stil med budskapet :D Så synes jeg låta er veldig typete i sin musikksjanger, minner meg om masse artister som Daft Punk, Jamiroquai, Pharell Williams (N.E.R.D) osv... En bra, akkurat passelig surrealistisk Ylvis video Anonymous poster hash: 09545...59d 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #2413 Skrevet 29. oktober 2014 Enig. Her har de laget klassikere som Stonehenge, Jan Egeland, Work It, Someone Like Me og flere andre brukbare, men i høst er det stort sett bare søppel! Eneste er sangen til lillebroren som var bra. Har tapt seg! Anonymous poster hash: de898...29e Synes Mr.Toot er veldig bra jeg... Anonymous poster hash: 09545...59d
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #2414 Skrevet 29. oktober 2014 Stargate var ikke med på Yoghurt, den er produsert av Concorde! Music: M.Eriksen/T.E.Hermansen/V.Ylvisåker/B.Ylvisåker (fra youtube kanalen til TVNorge) Mikkel Eriksen og Tor Erik Hermansen. De to første, så jo, de hadde en finger med i spillet. synes musikkvideoen er bra, men ikke sangen. - Snusmumrikken Anonymous poster hash: 542de...30f
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #2415 Skrevet 29. oktober 2014 Mr Toot likte jeg faktisk, men hvorfor fant jeg plutselig den originale melodien på Spotify her om dagen? Følte meg litt lurt da jeg trodde de hadde laget alt selv, siden de ikke viser til kilden til originalmelodien i musikkvideoen. Anonymous poster hash: 82806...d8d
Gjesten Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter #2416 Skrevet 29. oktober 2014 Hvor ble Yoghurt-videoen spilt inn?
Rainbow Skrevet 29. oktober 2014 #2417 Skrevet 29. oktober 2014 Så rart, på innspillingen fikk vi helt inntrykk av at alt var Concorde. Vi tok nærmere tredve takes, så jeg syns det var rart de valgte et såpass tidlig et. (Ting som er med her ble endra i senere takes ) La ikke merke til at noen så i kamera, men ja, da burde de valgt et annet. Vi filma mer eller mindre kontinuerlig fra elleve-tolvtida til fem. Spilt inn på Dikemark! Mr Toot er et samarbeid med artisten som har orginalbeaten.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #2418 Skrevet 29. oktober 2014 Haha, nei, hun er vel minst 15 år eldre og 30 kilo tyngre enn meg! Ikke at det er noe galt i noen av delene, altså! Haha ok da tipper jeg du var hu blonde på bussen :D eller hun asiatiske bård sang til på bussen, nei jeg aner ikke, gi ett hintAnonymous poster hash: e263f...a98
Granneman82 Skrevet 30. oktober 2014 #2419 Skrevet 30. oktober 2014 Yoghurt var rett og slett helt tragisk...........alt ylvis tar i blir ikke til gull tydeligvis........og nei, jeg sammenligner ikke med the fox (som jeg forsåvidt er så lei at jeg ikke orker å høre på lenger en gang) Synes både truckers hitch og mr toot er morsomme og bra sanger/videoer, dog liker jeg truckers hitch best
Bazinga! Skrevet 30. oktober 2014 #2420 Skrevet 30. oktober 2014 Jeg er litt motsatt. Syns de andre sangene har vært helt OK. Denne likte jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå