Gå til innhold

Ylvis-fantråd!


Gjesten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De skulle til USA og være med på Today Show i morgen, men de måtte avlyse pga noe med IKMY. Mange amerikanske fans fløy til NY for det, pluss en finsk jente. Så de er der nå. Ylvis lagde en videohilsen til dem i går hvor de beklagde for at de ikke fikk dratt. De skal vel dra ved en senere anledning, men vet ikke om de da blir bedt tilbake til Today Show.

Særdeles uprofesjonelt og amatørmessig å avlyse, spesielt på så kort varsel. Mulig det er sjernenykkene som begynner å ta dem, ikke vet jeg. Men dette var bare pinlig.

Anonymous poster hash: f82ad...ea7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk glipp av gårsdagen episode :cry: Når kommer reprisen?

På fredag :)

Anonymous poster hash: ea938...2bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Særdeles uprofesjonelt og amatørmessig å avlyse, spesielt på så kort varsel. Mulig det er sjernenykkene som begynner å ta dem, ikke vet jeg. Men dette var bare pinlig.

Anonymous poster hash: f82ad...ea7

:rolleyes:

Anonymous poster hash: 53c60...cc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du lenke til videohilsenen? Må være så kjipt å ha reist dit også kommer de ikke.

Anonymous poster hash: 5cc43...855

Prøver å finne, men det var posta på en event, så jeg får ikke mulighet til å "embed" videoen fra FB. Her er direktelink, men vet ikke om du får det opp. Hvis ikke ligger det i eventen "Ylvis on the today show" som er datert i dag, 16. okt.

Jeg gikk glipp av gårsdagen episode :cry: Når kommer reprisen?

I dag klokka 20 og på søndag 22.30! :nigo:

Særdeles uprofesjonelt og amatørmessig å avlyse, spesielt på så kort varsel. Mulig det er sjernenykkene som begynner å ta dem, ikke vet jeg. Men dette var bare pinlig.

Anonymous poster hash: f82ad...ea7

Tuller du, eller? Det var helt tydelig noe som var utenfor deres kontroll, mao noe som måtte filmes akkurat når de skulle være der (jeg gjetter på fremtidig gjestesketsj med noen som bare kunne da). De unnskyldte seg personlig på Twitter til alle de som dro dit, og de lagde en videohilsen foran hele salen kun til den håndfullen jenter.

Stjernenykker ville jo vært å drite i å ha show i Norge, ditche familien og bosette seg i USA for å bli store mens de ovelegent nektet å prate med fans i det hele tatt. Det er jo veldig lite bra for karrieren deres å droppe et av USAs mest sette morgenprogrammer for å gjøre noe i bittelille Norge. Det er ikke som om det er enkelt å reschedule, har man avlyst så får man ikke nødvendigvis en ny sjanse.

Live streamen viste hvor vanlige, jordnære og bare helt normale gutter de er, når de bare satt og var seg selv og man fikk se det i nesten et døgn. Nei, jeg har møtt mange kjente folk, men det er sjelden med noen så jordnære og upåvirket av kaoset rundt dem. Det er jo derfor de kan tulle med det på konsertene, at de lissom er kjempecocky og selvhøytidelige. Det blir morsomt fordi det er så langt unna dem. Hadde de vært sånn i virkeligheten hadde det jo overhodet ikke vært morsomt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Rainbow, fikk se videohilsen :danse:

Den rekordparken synes jeg egentlig at er litt kvalm. Han stjeler jo faktisk, og det er visstnok moro, men tenk på de menneskene som har jobba hardt med sine rekorder, også latterligjøres det? De vottene for eksempel. Hadde ikke de brukt 2 år på å strikke en selbuvott, også kommer Magnus med strikkemaskin. Det blir litt teit. Synes hele greia er litt ekkel.



Anonymous poster hash: 5cc43...855
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! :)

Jeg er egentlig enig. Det må jo bli litt vondt for de som faktisk tar rekordene sine seriøst, og så kommer han og ødelegger, på en måte. Men jeg liker sjelden innslagene hans uansett. Han var egentlig mye morsommere som seg selv på live stream (som jeg forsåvidt fremdeles ikke har sett helt ferdig, enn som han keitete fyren i videoene. Det morsomste med Magnus er egentlig hvor søte og morsomme Ylvis er når de ler av ham! :fnise:

I morgen skal jeg være publikum! :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den rekordparken synes jeg egentlig at er litt kvalm. Han stjeler jo faktisk, og det er visstnok moro, men tenk på de menneskene som har jobba hardt med sine rekorder, også latterligjøres det? De vottene for eksempel. Hadde ikke de brukt 2 år på å strikke en selbuvott, også kommer Magnus med strikkemaskin. Det blir litt teit. Synes hele greia er litt ekkel.

Anonymous poster hash: 5cc43...855

Det er jo hele poenget. Disse rekordene er LATTERLIGE og fortjener all mulig latterliggjøring.

Anonymous poster hash: de898...29e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg snart dør av spenning hvis de ikke slipper tittelen på den neste låta snart!

Det var da voldsomt så hemmelighetsfullt det plutselig skulle være.

Skulle det ikke forreste komme en liten podcast om hver nye låt?

Jeg synes heller ikke noe særlig om Rekordtyven, selv om jeg vanligvis liker Magnus.

Kos deg på show i morgen, Rainbow. Bare bittelitt misunnelig!! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje alt ble stille etter at Universal dreit seg ut med publisering av albumdetaljer?

Jo, det skulle lissom det...tydeligvis hatt for mye å gjøre. As usual.

GLEDER MEG!!! :hoppe:

Har andre rad. Midt på. Og noen sa at "da er dere midt bak dem når de har live promo". Hjelp. Sist var vi på første rad, men veldig langt på siden. Nå er det sååh nærme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Busy arbeidsuke!
Det var veldig morsomt på tirsdag!

Før sending: De spør om noen har spørsmål, og en jente spurte om klem, og fikk komme opp og få det, og en annen spurte også, da sa Bård nei "jeg har veldig lyst, men det blir så mye logistikk, og hun var først". To på første rad spurte om å få ta bilde med dem, og da klatra Ylvis og Calle ned i salen og tok bilde.

Også var det en utenlandsk (spansk) jente som spurte om hun kunne få ta bilde med Calle fordi hun hadde bursdag. Calle var da backstage. Bård sa "not with us? Then no" med sarkastisk stemme, og så sang de bursdagssangen på spansk for henne. Calle kom inn fra backstage, spurte hvem det var, gikk ned i salen, hentet henne opp på scenen og åpna opp skjorta mens hun ikke så, så hun skvatt da hun snudde seg, og så poserte de på bilde sammen, som Vegard tok.

Ved siden av oss var det to tomme stoler lenge, og da de snakka med publikum rett før sendestart sa Vegard "hvorfor i HELVETE er det to tomme seter??" Og da de som satt der kom sa han "Hvorfor i HELVETE er dere så seine??" Og Bård bare "de er seks minutter før sendestart. Når har du noengang kommet fem minutter før noe du skal? De slår deg med ett minutt!"

De hadde konkurranse i pausen, der man kunne vinne en rosa kaffemaskin, en treningsball og en høyttaler, basert på tall de trakk ut av minilottomaskiner. Først trakk de noen som ikke vant. "Rad 4, plass 17...SYND!! Du vant IKKE!!" :P

De var mye mer avslappa nå enn på premieren, det var fint å se. Tydelig at de hadde det veldig gøy!

Og herreguuud så fine de var på det Charter-Svein-innslaget!!

Hva syns dere var morsomst på tirsdag? :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, snusmumrikken her. Er anonym, fordi jeg bruker en annen konto, orker ikke å logge inn og ut.
Jeg så IKMY den 7. Oktober (Med Jacob Oftebro som gjest).

Orker ikke å gjenfortelle alt, så. Her er videoene fra pausen og alt før og etter.
Det er jeg som filmet det.





Og sist, men ikke minst... Sangen de fremførte, følg med. Eller skip til 4:20 ;)





Anonymous poster hash: 542de...30f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Busy arbeidsuke!

Det var veldig morsomt på tirsdag!

Før sending: De spør om noen har spørsmål, og en jente spurte om klem, og fikk komme opp og få det, og en annen spurte også, da sa Bård nei "jeg har veldig lyst, men det blir så mye logistikk, og hun var først". To på første rad spurte om å få ta bilde med dem, og da klatra Ylvis og Calle ned i salen og tok bilde.

Også var det en utenlandsk (spansk) jente som spurte om hun kunne få ta bilde med Calle fordi hun hadde bursdag. Calle var da backstage. Bård sa "not with us? Then no" med sarkastisk stemme, og så sang de bursdagssangen på spansk for henne. Calle kom inn fra backstage, spurte hvem det var, gikk ned i salen, hentet henne opp på scenen og åpna opp skjorta mens hun ikke så, så hun skvatt da hun snudde seg, og så poserte de på bilde sammen, som Vegard tok.

Ved siden av oss var det to tomme stoler lenge, og da de snakka med publikum rett før sendestart sa Vegard "hvorfor i HELVETE er det to tomme seter??" Og da de som satt der kom sa han "Hvorfor i HELVETE er dere så seine??" Og Bård bare "de er seks minutter før sendestart. Når har du noengang kommet fem minutter før noe du skal? De slår deg med ett minutt!"

De hadde konkurranse i pausen, der man kunne vinne en rosa kaffemaskin, en treningsball og en høyttaler, basert på tall de trakk ut av minilottomaskiner. Først trakk de noen som ikke vant. "Rad 4, plass 17...SYND!! Du vant IKKE!!" :P

De var mye mer avslappa nå enn på premieren, det var fint å se. Tydelig at de hadde det veldig gøy!

Og herreguuud så fine de var på det Charter-Svein-innslaget!!

Hva syns dere var morsomst på tirsdag? :hoppe:

Skjønte ikke hvorfor bare en av dem fikk klem? ?

Anonymous poster hash: e263f...a98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er 1400 publikummere, så hvis de sier ja til alle jentene som rekker opp hånda og spør om det vil de ikke noengang bli ferdig i tide til sendestart. Dermed Bårds logistikk-svar. Det hadde vært koselig, men det går ikke i praksis. Lettere å si nei til nr to og skylde på "hun var først" enn å sette en grense et sted! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...