Gjest Caroline91 Skrevet 18. november 2014 #2461 Skrevet 18. november 2014 Det er mange som har gjort det (jeg har ikke, for vi skal alltid så tidlig opp neste dag og drar hjem rett etterpå). De har meet and greet med én gang etterpå med de utenlandske fansa. Etter det igjen er det folk som har møtt dem ved å vente inne utenfor der det er meet and greet (det er i en eller annen sal), eller ute i Folketeater-passasjen utenfor scenedøra (basically er det vel bare å henge i passasjen, de må jo hjem! ) Bra du gleder deg, det er utrolig gøy å være der! Spesielt siden de gjør så mye gøy i pausene og før sending! Tusen takk:) Jeg var der for to uker siden også! Jeg har faktisk jobbet for Ylvis. For 4-5 år siden ble jeg spurt om jeg ville jobbe på ylvis.com. Så, jeg styrte den siden i ca 1 år :) Hadde Skypemøter med Bård hver uke. Men, så sluttet jeg, og vi mistet dessverre kontakten ..
Rainbow Skrevet 18. november 2014 #2462 Skrevet 18. november 2014 Tusen takk:) Jeg var der for to uker siden også! Jeg har faktisk jobbet for Ylvis. For 4-5 år siden ble jeg spurt om jeg ville jobbe på ylvis.com. Så, jeg styrte den siden i ca 1 år :) Hadde Skypemøter med Bård hver uke. Men, så sluttet jeg, og vi mistet dessverre kontakten .. Skypemøter med Bård! Wow, så utrolig kult!!
kaffelaffe Skrevet 18. november 2014 #2463 Skrevet 18. november 2014 Jeg skal på sending i dag! Gleder meg masse! Er det noen som vet om det er mulig å møte dem etter sending? Da jeg var der 7. oktober kom de ikke ut sceneinngangen. Jeg sto der til alle ble kastet ut av Securitas (og litt til). Nils Ole Oftebro kunne opplyse meg om at det er et garasjeanlegg under der som de muligens brukte.
Gjest Caroline91 Skrevet 18. november 2014 #2464 Skrevet 18. november 2014 Skypemøter med Bård! Wow, så utrolig kult!! Ja, det var ganske spesielt for en 18-åring å plutselig jobbe for idolene sine! Hadde det supermorsomt!
Rainbow Skrevet 18. november 2014 #2465 Skrevet 18. november 2014 Det kan jeg tenke meg! Hvordan fikk du til å bli spurt om det? Så gøy! Det kan godt hende han husker deg, har hørt at han er god på å huske ansikter, selv om han ikke alltid husker hvor han har dem fra! Ja, det var dumt du ikke fikk møtt dem når du venta så lenge, Kaffelaffe! Noen har visst hatt suksess med å stå utafor den døra med det samme sendinga er ferdig og få prata med dem FØR meet and greet, men det er veldig mye forskjellige historier om hvordan folk har fått det til.
kaffelaffe Skrevet 18. november 2014 #2466 Skrevet 18. november 2014 Vi får krysse fingrene for en platesignering på denne siden av Filefjell
Gjest Caroline91 Skrevet 18. november 2014 #2467 Skrevet 18. november 2014 Det kan jeg tenke meg! Hvordan fikk du til å bli spurt om det? Så gøy! Det kan godt hende han husker deg, har hørt at han er god på å huske ansikter, selv om han ikke alltid husker hvor han har dem fra! Ja, det var dumt du ikke fikk møtt dem når du venta så lenge, Kaffelaffe! Noen har visst hatt suksess med å stå utafor den døra med det samme sendinga er ferdig og få prata med dem FØR meet and greet, men det er veldig mye forskjellige historier om hvordan folk har fått det til. Jeg drev en blogg som het brothersofylvis.blogg.no. På en eller annen måte kom jeg i kontakt med Bård. Jeg spurte han om jeg kunne få intervjue dem, og det sa han ja til. Bor i Oslo, men dro helt til Molde for å se Ylvis III, og fikk intervjuet dem etter forestillingen. Satt vel med dem i ca 2 timer. De fikk lese intervjuet når det var ferdig, og noen dager etter fikk jeg mail fra manageren deres om at Bård og Vegard synes jeg var så dyktig til å skrive, så de lurte på om jeg ville styre hjemmesiden:)
Rainbow Skrevet 18. november 2014 #2468 Skrevet 18. november 2014 Ja, signering hadde vært gøy! Oss, unga, fjortisene og femtiåringene! Wow, så kult! Jeg husker den bloggen! Som journalist selv skjønner jeg godt hvilken ære det må ha vært å få det komplimentet fra dem!! Og to timers intervju, det må ha vært gøy!
Gjest Caroline91 Skrevet 18. november 2014 #2469 Skrevet 18. november 2014 Ja, signering hadde vært gøy! Oss, unga, fjortisene og femtiåringene! Wow, så kult! Jeg husker den bloggen! Som journalist selv skjønner jeg godt hvilken ære det må ha vært å få det komplimentet fra dem!! Og to timers intervju, det må ha vært gøy! Det var kjempegøy! Og intervjuet ble ganske bra også, om jeg kan si det selv. Det var liksom et veldig "nært på" intervju hvis du skjønner. Kan se om jeg finner det
Bazinga! Skrevet 18. november 2014 #2470 Skrevet 18. november 2014 Denne høsten har gått alt for fort. Er det virkelig siste ordinære episode i dag?
Ixnay Skrevet 18. november 2014 #2471 Skrevet 18. november 2014 Det var kjempegøy! Og intervjuet ble ganske bra også, om jeg kan si det selv. Det var liksom et veldig "nært på" intervju hvis du skjønner. Kan se om jeg finner det Ja, gjør det Så heldig du er som har jobbet med dem, det må jo ha vært utrolig gøy!
Ixnay Skrevet 18. november 2014 #2472 Skrevet 18. november 2014 Denne høsten har gått alt for fort. Er det virkelig siste ordinære episode i dag? Jaa De skulle holdt på til våren også! Håper det kommer ny sesong neste år!
Ixnay Skrevet 18. november 2014 #2473 Skrevet 18. november 2014 Jepp! Intolerant! Spoling om låta fra BT. Gleder meg! Harald Zwart har regissert videon. Det blir spennende
Lista Skrevet 18. november 2014 #2474 Skrevet 18. november 2014 Det er sikkert spurt om mange ganger før, men orker ikke lete Hva er det med det rommet de gjør diverse ting i? Nå lagde de eggedosis for eksempel. Bård ble jo kasta rundt omkring
Gjest Caroline91 Skrevet 18. november 2014 #2475 Skrevet 18. november 2014 Nå har jeg vært på sending, og jeg fikk møtt dem:D Ble sååå glad! Har ikke møtt de siden jeg jobbet for dem. Bård kjente meg igjen :D
Gjest Caroline91 Skrevet 18. november 2014 #2476 Skrevet 18. november 2014 (endret) Nå har jeg vært på sending, og jeg fikk møtt dem:D Ble sååå glad! Har ikke møtt de siden jeg jobbet for dem. Bård kjente meg igjen :D Den kom to ganger, og jeg klarer ikke slette.. Endret 18. november 2014 av Caroline91
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #2477 Skrevet 18. november 2014 Den videoen var utrolig bra! Likte alt med den. Spesielt Bård i bar overkropp. Anonymous poster hash: 2df18...fac
Rainbow Skrevet 19. november 2014 #2478 Skrevet 19. november 2014 Nå har jeg vært på sending, og jeg fikk møtt dem:D Ble sååå glad! Har ikke møtt de siden jeg jobbet for dem. Bård kjente meg igjen :D WOHO! Så gøy!! Fortell! Han er så flink med gjenkjennelse! Når, hvor, hvordan, hva skjedde? Det er sikkert spurt om mange ganger før, men orker ikke lete Hva er det med det rommet de gjør diverse ting i? Nå lagde de eggedosis for eksempel. Bård ble jo kasta rundt omkring Det er en roterende tunell. Du kan se litt bakomfilm hos Claes Ohlson. Syns gårsdagens Det kan du vel var utrolig morsom fordi de lo så mye! Den videoen var utrolig bra! Likte alt med den. Spesielt Bård i bar overkropp. Anonymous poster hash: 2df18...fac Jaa, og med hettegenser og sleeve-tatovering! Jeg liker egentlig ikke tattos i det hele tatt, men oh! Også likte jeg sjangeren, litt pop-rnb-boyband-aktig. Også var Bård kjekk. Også fikk han brukt skillsa sine med å henge i laken fra taket. Og de hadde en elv av melk. Ah!!
Gjest Caroline91 Skrevet 19. november 2014 #2479 Skrevet 19. november 2014 Ja, det var kjempegøy! Veldig glad for det! Ting var litt kleint mellom oss etter at jeg sluttet i jobben.. De stod oppe på scenen etter sending faktisk! Så, jeg gikk opp dit. Og hun jeg var med sa det virket som at han ble skikkelig glad for å se meg. Og at det så ut som han hadde veldig dårlig samvittighet. Som sagt, vårt siste møte i 2010 var heller kleint. LOL. Men, nå så strakk han først ut hånden, også klemte han meg i stedet Det var koselig! Snakket litt med han, men det var så mange folk der. Så de presset seg frem for å ta et bilde. Også sa manageren deres at nå måtte de gå, så han trakk med seg Bård. Men, Bård stoppet opp, snudde seg mot meg, og sa til manageren: "Eg synes hon fortjener et bilde med meg!"
Rainbow Skrevet 19. november 2014 #2480 Skrevet 19. november 2014 Awwww!!! Så utrolig koselig!! Han er så snill og god! Hvordan da kleint? Du trenger ikke si det, altså, ble bare nysgjerrig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå