Gå til innhold

Ylvis-fantråd!


Gjesten

Anbefalte innlegg

*snikende kaptein helgesen* det er en grunn til at jeg trakk meg helt bort fra ylvis på tumblr og alt ganske lenge............... nå er jeg bare inne og snoker :fnise: Dette som skjer nå er desverre baksiden av medaljen når man blir såpass kjente som gutta har blitt nå............. OG et lite HEI til Veritaserum :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Veritaserum

*snikende kaptein helgesen* det er en grunn til at jeg trakk meg helt bort fra ylvis på tumblr og alt ganske lenge............... nå er jeg bare inne og snoker :fnise: Dette som skjer nå er desverre baksiden av medaljen når man blir såpass kjente som gutta har blitt nå............. OG et lite HEI til Veritaserum :danse:

Tumblr har tatt helt av. Jeg reblogger bilder, og snakker med ingen. Orker de ikke lengre :fnise:

Det er jo noen normale og snille folk der, men de sier ingenting, de er så stille. Så det er vanskelig å få kontakt med de.

Hei hei Captain. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Tumblr har tatt helt av. Jeg reblogger bilder, og snakker med ingen. Orker de ikke lengre :fnise:
Det er jo noen normale og snille folk der, men de sier ingenting, de er så stille. Så det er vanskelig å få kontakt med de.

Hei hei Captain. :danse:

Høres lurt ut det :danse: ellers er det jo god underholdning da, å lese alt det gale de skriver :fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg er glad jeg aldri har vært på Tumblr. Vi var på fire IKMY og møtte dem ikke en eneste gang, men det er helt ok, får alltids sjansen en gang. Og det ble så seint på grunn av utenlandsk meet and greet. Og jeg hadde jo videoen, selv om møtet der var bare å ta bilde og gå igjen og ellers glo på dem og prøve å ikke drite seg ut. :P

Har skrevet veldig lite på facebook-gruppene også, syns det blir så voldsomt når man skal dra en svær gjeng og finne på masse sammen og fly sammen og bare...det blir så fjortis og svært og voldsomt, det blir ikke engang meta lenger, det er folk som seriøst behandler dem som...jeg vet ikke helt, folk som gjør ting på ekte? Ellernoe...

Jeg mista forresten alt jeg hadde av Ylvis-opptak i høst, det som var tatt opp fra tv. Robin var egentlig det verste å miste, for det finnes ikke på nett. Og hele sesong 3 av IKMY, men det går det lissom an å oppdrive. MASSE opptak fra tvshow de har gjort de siste to åra. Boksen bare stoppa å funke og tv-selskapet sa at de ikke kunne redde noe.

Endret av Rainbow81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse ligger på youtube... så å si alt ligger der.

Jeg har faktisk ikke funnet så mye av IKMY på youtube, bortsett fra sesong 1 og 4. Sesong 2 virker som den er helt borte, bortsett fra et par episoder, og sesong 3 er vel bare bitvis? Skjønner ikke hvorfor sketsjer og klipp er i enkeltdeler istedenfor hele episoder. Vet du om hele episoder fra sesong 2 eller 3?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk ikke funnet så mye av IKMY på youtube, bortsett fra sesong 1 og 4. Sesong 2 virker som den er helt borte, bortsett fra et par episoder, og sesong 3 er vel bare bitvis? Skjønner ikke hvorfor sketsjer og klipp er i enkeltdeler istedenfor hele episoder. Vet du om hele episoder fra sesong 2 eller 3?

Det ligger på tvNorges nett-TV, men det må du betale for medlemmsskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Veritaserum

Jeg har faktisk ikke funnet så mye av IKMY på youtube, bortsett fra sesong 1 og 4. Sesong 2 virker som den er helt borte, bortsett fra et par episoder, og sesong 3 er vel bare bitvis? Skjønner ikke hvorfor sketsjer og klipp er i enkeltdeler istedenfor hele episoder. Vet du om hele episoder fra sesong 2 eller 3?

Det har blitt fjernet, på grunn av copyright ting. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Veritaserum

Jeg syns den første sesongen var grei

Første sesongen var bra! De hadde så mye energi og det så ut som at de elsket det de gjorde.

Nå så ser det ut som at de kjeder seg.

Savner O-fag! Det var genialt det :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første sesongen var bra! De hadde så mye energi og det så ut som at de elsket det de gjorde.

Nå så ser det ut som at de kjeder seg.

Savner O-fag! Det var genialt det :danse:

Hva er O-fag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Veritaserum

Har du sett hvem kan slå ylvis?

Selvfølgelig :D så det på TV og noen få episoder ligger på yotube. Digger det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig :D så det på TV og noen få episoder ligger på yotube. Digger det :D

Jeg syns det var kjedelig, det var jo det samme hele tiden i hver episode, liker bedre hvem kan slå aamodt og kjus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...