Gå til innhold

Ylvis-fantråd!


Gjesten

Anbefalte innlegg

Og så har forelskelsen blusset opp igjen for fullt:

Men folkens, jeg kan da ikke være den eneste som mener at Bård er mye finere på håret nå?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oh, det var en bra opptreden, altså! Var litt redd for at jeg hadde blitt litt lei dem, eller av ikke jeg skulle føle det samme, men den tanken forsvant med det råne de dukka opp på skjermen! Da kjente jeg sommerfuglene i magen og gliste som en tulling igjen, hehe!!

Bra oppvarming for torsdag! Men må jo holde meg helt unna facebook i morgen for å ikke få alle avsløringene!

Jeg syns ikke han er mye finere, men han kler det kjempegodt, og er innmari kjekk! Noe jeg nesten ikke hadde trodd, siden han var ikke så fin med kort hår da han var yngre.

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Noen som har noen bra videoer fra de siste ukene/månedene? Begynner å savne gutta nå :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så har forelskelsen blusset opp igjen for fullt:

Men folkens, jeg kan da ikke være den eneste som mener at Bård er mye finere på håret nå?

Ååååh :rodmer:

Takk for denne! Har savnet å se dem! Tenkte faktisk jeg skulle lete opp tråden og skrive og høre om det var flere som hadde Ylvis abstinenser :rodme:

Synes han er finest med det gamle håret, men han er jo fantastisk kjekk nå også!

Men dere, leste på en facebookgruppe at det ikke blir mer IKMY, har dere hørt noe om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Noen som har noen bra videoer fra de siste ukene/månedene? Begynner å savne gutta nå :danse:

Sjekke Ylvis HQ på youtube. Alt nytt havner der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Ååååh :rodmer:

Takk for denne! Har savnet å se dem! Tenkte faktisk jeg skulle lete opp tråden og skrive og høre om det var flere som hadde Ylvis abstinenser :rodme:

Synes han er finest med det gamle håret, men han er jo fantastisk kjekk nå også!

Men dere, leste på en facebookgruppe at det ikke blir mer IKMY, har dere hørt noe om det?

Yøpp TVNorge har sagt i en epost til en fan at det ikke blir mer IKMY, så det må taes med en klype salt. Men, det blir enten 1 sesong til, ellers så blir det ikke noe. Pga kontrakten de har med TVNorge og de har noe pågang i USA. En film eller noe.

Men det er en dokumentar eller noe som skal komme. Den har noe med turneen å gjøre, flere fans ble intervjuet under konserten i Spektrum.

Det er også noe mystisk med USA.

Og Ylvis 4 skal komme på DVD en eller annen gang.

Så vi overlever uten ikmy :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yøpp TVNorge har sagt i en epost til en fan at det ikke blir mer IKMY, så det må taes med en klype salt. Men, det blir enten 1 sesong til, ellers så blir det ikke noe. Pga kontrakten de har med TVNorge og de har noe pågang i USA. En film eller noe.

Men det er en dokumentar eller noe som skal komme. Den har noe med turneen å gjøre, flere fans ble intervjuet under konserten i Spektrum.

Det er også noe mystisk med USA.

Og Ylvis 4 skal komme på DVD en eller annen gang.

Så vi overlever uten ikmy :D

Spennende.

Høres litt rart ut at de skal svare en person på mail, men det kommer vel noe info da. Skulle gjerne hatt mer IKMY, men uansett så lenge det kommer noe fra dem så er det helt sikkert genialt og da blir det jo bra.

Håper det kommer noe snart :)

Endret av Ixnay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jaaaa, det blir så braaaa!!

Syntes det mailgreiene bare virka rart, ja, så kanskje de bare ba noen om å gjøre det for å tulle med folk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det virket litt suspekt hele greiene..
Men hurraaa, nå er det bare å glede seg til høsten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsatt på med hva, tenker du på? Jobben sin? ;) Mener du konsertene eller tv-showet eller vanlige sceneshow? Konsertene har de hatt en del av i sommer, rundt om kring på diverse festivaler. Tv-showet kommer tilbake på tv-Norge i høst og sceneshow har de hatt pause fra noen år. Også er de produsenter på Magnus Devold sitt show som kommer snart på tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå får vel Devold sin egen fan tråd med :)

Anonymous poster hash: d5f31...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld med ylvis mener jeg :)

Anonymous poster hash: d5f31...2f7

 

Det kommer ny sesong i høst, men det er ikke offentliggjort når de begynner, men at det muligens blir sent i høst/vinter. Så jeg som trodde at YAY, da slipper vi Magnus-humor på IKMY...Men da er vel det prorgrammet ferdig når det andre begynner, dessverre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ikke sett siden sesong 2, jeg likte ikke han Svensken som tok over for kalle..

Anonymous poster hash: d5f31...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer ny sesong i høst, men det er ikke offentliggjort når de begynner, men at det muligens blir sent i høst/vinter. Så jeg som trodde at YAY, da slipper vi Magnus-humor på IKMY...Men da er vel det prorgrammet ferdig når det andre begynner, dessverre.

Digger Magnus jeg! Dog er han best alene. Søk opp "Svensker er mennesker" og "Verdens beste ferie" om du ikke har sett de før. Likte også når han intervjuet folk på fylla og ved universitet som ble vist på IKMY :fnise: Men noe han gjør er teit, enig i det :P Men det synes jeg gjelder både Calle og Ylvis også.

Anonymous poster hash: eea7c...a3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk litt mer sansen for ham under livestreamen da han tok over så mye for at Ylvis skulle få slippe å ha et kamera i trynet konstant, og da han var mer seg selv. Litt tørrvittig og sarkastisk til teite spørsmål.

 

Men selve humoren hans syns jeg ikke er noe morsomt, den teite og keitete figuren, lissom. Det hender jeg ler, men det skal mye til. Noen ganger ler jeg bare fordi Ylvis virkelig holder på å le seg ihjel, siden de tydeligvis synes han er helt fantastisk morsom. Og det er søtt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...