Gå til innhold

Aprilis hverdag


Aprilis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så spennende og koselig med hjertelyd, det må ha vært en herlig opplevelse :)

Hørte det jo på ultralyden i uke 9, men var en god følelse å høre den i går. Både pga at jordmor ikke trodde hun skulle finne den og for at hun faktisk fant den der jeg var sikker på at lillegull ligger. Kjenner at h*n er der :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen som sier at man kan bli ganske hormonell når man er gravid....jo takk, det har jeg merket. Jeg har vært super-happy i noen dager nå. Har ledd av stand up-show så jeg ikke har visst hvor jeg skulle ha gjort av meg og alt i hverdagen har vært bra.

Men jeg har også merket at tårene ikke har vært langt unna når jeg har sett rørende ting på tv. Jeg er ikke en person som gråter når jeg ser ting på tv/film, men nå i løpet av de siste to ukene har jeg grått og hulket av tre ulike ting :ler:

Første del av arbeidsdagen i dag var jeg superhappy og hadde en veldig god dag med de to barna jeg jobber med. Men på slutten av dagen innså jeg hvor travelt jeg kommer til å få det i morgen og neste uka, og humøret dalte. Nå er jeg kjempestressa og deppa, for jeg vet ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom alle avtaler, opplegg og forventningene til meg. Det er så mye møter at jeg knapt får tid til de to barna jeg skal jobbe med :sukk: Men i tillegg er det viktige møter, og alle sammen er jo om de to barna. Men allikevel.

Det går seg vel til.

Nå skal jeg komme meg i dusjen. Har vært flink og trente både i går og i dag. Skal ikke skryte på meg hard trening, men jeg har i alle fall gått fort på tredemølla i 40-45min + styrke begge dagene. Jeg kjenner at det er nok, for hvis jeg presser meg for mye mer begynner det å stikke i livmoren/magen. Og i tillegg skal man jo ikke trene med for høy puls heller i 2. og 3.trimester. Men det er i alle fall godt å røre litt på seg.

Kjære er ikke hjemme i kveld, så etter en dusj og litt mat skal jeg shoppe på nettet. Har funnet noen utrolig kule og kjekke ipadcases :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjertelyden....

Det er en lyd jeg savner på en måte.

Kommer aldri til og glemme hvordan det var.

Men, på en annen side, nå hører jeg en annen fin lyd:

Mamma, du er god og ha asså. Jeg bare elsker deg asså!

:hjerte:

ikke så dumt det heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertelyden....

Det er en lyd jeg savner på en måte.

Kommer aldri til og glemme hvordan det var.

Men, på en annen side, nå hører jeg en annen fin lyd:

Mamma, du er god og ha asså. Jeg bare elsker deg asså!

:hjerte:

ikke så dumt det heller....

Nååh... Det må jo egentlig være enda bedre enn å høre hjertelyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er formen elendig i dag. Begynte å hoste på jobb i går, og utover kvelden ble det bare værre. Har vondt i kroppen, hodepine,hoster og generelt dårlig form. Ikke feber, det pleier jeg ikke å få.

Nå er det frokost og etterpå hjem til svigermor. Det kan bli litt slisomt når jeg er syk,men blir det or ille får jeg bare legge meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke noe tur til svigermor i dag. Jeg ligger i senga og her blir jeg en stund. Klarer knapt å komme meg opp og på do,for det verker sånn i kroppen. Vet ikke om det er influensa,for jeg har ikke feber. Men jeg har alle de andre symptomene. Ikke så mye jeg får gjort uansett. Får bare være litt obs i tilfelle jeg får feber,for det er ikke bra for lillegull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*bekymret*

Hvordan går det med deg?

Tror ikke det er noe å være bekymret for. Fikk feber i går,men klarte å holde det i sjakk med paracet. Men formen var ikke noe god i går, lenge siden jeg har vært så dårlig. Måtte opp og hente paracet i går kveld og da frøs jeg så ille at knærne slo mot hverandre og jeg hakket tenner. Var redd jeg skulle falle om,men jeg kom meg i seng igjen.

Akkurat nå er jeg litt bedre,men fortsatt hodepine, verking i kroppen og hoste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Influensa høres det ut for :haar: God bedring!! Pass godt på deg selv nå :klemmer:

God bedring! :klemmer:

Takk,takk! Formen blir sakte, men sikkert bedre. Men blir nok hjemme fra jobb i alle fall i morgen og kanskje tirsdag. Men det er lettere å si når paracetten fortsatt er innabords. Har prøvd å ta minst mulig smertestillende, bare når det har stått på som værst. Kjenner jeg er trøtt i kveld og det er deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

...og da er kjære også hjemme fra jobben :ler: Var visst noe smittsomt dette her. Jeg har faktisk sovet godt i natt og kjente meg i storform da jeg sto opp. Akkurat det varte vel i en times tid. Nå er ikke formen stort å skryte av igjen, så ringte jobben i sted og sa at jeg ikke kommer i morgen heller. Men på torsdag burde jeg kave meg på jobb igjen.

I magen skjer det et eller annet. Lurer på om jeg har begynt å få kynnere, for innimellom er det som om nederste del av magen trekker seg sammen å så blir det en hard "ball" der før den forsvinner igjen. Ikke noe vondt, så da er det vel ikke noe å bekymre seg for. Ellers merker jeg at magen nå begynner å forandre form, men ellers lite å merke.

Har akkurat bestilt meg frisørtime, for nå er det virkelig på tide å klippe seg igjen. Denne gangen skal jeg prøve meg hos Toni&Guy. Hørt mye bra om de, så da krysser jeg fingrene for at jeg får en frisyre jeg blir fornøyd med. Vet ikke helt hvordan jeg vil ha det, men de skal visst være flinke til å se hva man kler. Skal dit neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja...hvordan er formen? Er jeg syk eller ikke syk? Fortsatt hoste, veldig svimmel, vondt i kroppen (men kommer det av at jeg fortsatt er syk eller for at jeg har vært i ro så mange dager?)og man hører at jeg er forkjølet. Men føler meg bedre innimellom. Kjære synes ikke at jeg skal på jobb før mandag ettersom formen er så opp og ned. Jeg synes dette er kjempevanskelig når formen begynner å bli bedre. Men jeg burde vel holde meg hjemme til jeg er sikker på at jeg er frisk og ikke smittsom. Må tenke på den lille også.

I natt hadde jeg vonde stikkinger langt nede i livmoren på venstre side. Holdt vel på i et par timer. Tenkte jeg skulle ringe jordmor hvis det ikke ga seg i dag tidlig,men det forsvant like fort som det kom.

Så...det blir vel å ligge på sofaen sammen med kjære å bli ordentlig frisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Så...det blir vel å ligge på sofaen sammen med kjære å bli ordentlig frisk.

Hørtes lurt ut! Og ikke minst koselig :hjerte: Noen dager skulle jeg ønske at mannen også kunne vært syk så vi kunne sløva sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...