Aprilis Skrevet 12. mars 2013 Forfatter #321 Del Skrevet 12. mars 2013 Utdrikkingslag som startet kl 6.30? Hva i alle dager fant de på?? Under min graviditet ble jeg hekta på røde druer og first price saftis med appelsin&jordbær. Ingen av delene hadde jeg vært så glad i før. Interessen for saftis er tilbake på normalt nivå nå, men druer har jeg fortsatt og være glad i. Snodig hvordan blir hekta på slike ting man ikke var så glad i før man ble gravid! Utdrikningslaget startet ikke før 8 Her har jeg nå blitt helt hekta på kaffe latte. MÅ ha en hver dag. Men er heldigvis ikke så usunt når jeg lager den i kaffemaskina her hjemme, for da bruker jeg skummet melk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 12. mars 2013 Forfatter #322 Del Skrevet 12. mars 2013 Livet begynner å smile ordentlig igjen . Har nesten ikke vondt i hverken rygg eller bekken nå, og det er så deilig Så en kombinasjon av kiropraktor, massør og vanngymnastikk har virkelig hjulpet på. Jeg tror nok at det massøren har gjort er det som virkelig har fått skikk på bekkenet. Var der en tur i går, og fy fa.... så vondt det var da han trykte på noen punkter i lysken! Jeg lå slik: og Det var så sinnsykt vondt at jeg kunne ikke annet enn å le samtidig som tårene spratt. Jeg lo av meg selv, for jeg kom med noen merkelige lyder, for det kjentes ut som om massøren torturerte meg. Så i dag har jeg noen veldig fine blåmerker på innsiden av lårene Men med vondt skal vondt fordrive. Men selv om bekkenet nå er ganske så bra, så skal jeg ikke tilbake på jobb 100%. hverken legen, kiropraktoren, massøren eller jordmor anbefalte meg det. Så det blir nok 50% en periode fremover. Var til jordmor også i går, og ting er slik som de skal være. Hadde perfekt blodtrykk og den lille bra hjerterytme (selv om jeg ikke hørte noen ting ). Eneste var at jeg ligger helt øverst på det grøne område på symfysemålet, men det hadde egentlig ingen verdens ting å se sa jordmor. mange som høyt symfysemål som får små barn også. Så det er visst ikke noe å bekymre seg over. Tenk at jeg i dag er 6 måneder på vei! hvor har tiden blitt av? Det er halvt år siden jeg og kjære var i Maldivene og det er i dag 3 måneder til jeg går ut i permisjon! Tiden går litt for fort synes jeg. Kommer til å bli litt av en innspurt på shoppefronten. Men vi må få pusset opp soverommet før vi kan kjøpe inn noe, for vi har ikke plass til noe før det. Men det blir moro å shoppe masse, masse etter påske da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 16. mars 2013 Forfatter #323 Del Skrevet 16. mars 2013 Ut å kjøpe vogn i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 16. mars 2013 #324 Del Skrevet 16. mars 2013 Ut å kjøpe vogn i dag Hvilken skal dere kjøpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 16. mars 2013 Forfatter #325 Del Skrevet 16. mars 2013 Hvilken skal dere kjøpe? Vi har kjøpt Emmaljunga City Cross med City Bag Supreme i fargen PP black/blue Veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 17. mars 2013 #326 Del Skrevet 17. mars 2013 Så bra at livet smiler Aprilis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 18. mars 2013 Forfatter #327 Del Skrevet 18. mars 2013 Da var jeg tilbake på jobb igjen, men bare 50%. Skal jobbe noen timer mandag til torsdag å så ha fri fredager. Men kjenner at jeg har vært på farten siden litt før åtte i dag tidlig. først til legen, så jobb å så svømming. Jeg er så trøtt at jeg nesten sovner her jeg sitter. men tenkte jeg skulle prøve å holde meg våken, slik at jeg kanskje får en god natt søvn for en gangs skyld. Men nå er det på tide å få begynt på middagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 19. mars 2013 #328 Del Skrevet 19. mars 2013 50% blir nok bra Håper dagen i dag blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. mars 2013 #329 Del Skrevet 21. mars 2013 Blir litt babysyk av og lese her inne asså.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 21. mars 2013 #330 Del Skrevet 21. mars 2013 Jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 21. mars 2013 Forfatter #331 Del Skrevet 21. mars 2013 Blir litt babysyk av og lese her inne asså.... Jeg også... så koselig ........................................................ He ser leiligheten ut som en bomba....et eller annet. Vi driver å rydder på kontoret/ barnerommet og nå står det pappesker over alt. Da vi hadde bestemt oss for å ta kvelden, skulle jeg hente noe i skapet over vaskemaskiner, og plutselig hadde jeg skapet over armene mine. Gudskjelov for at det ikke var å tung og enda mer gudskjelov for at det ramlet ned nå og ikke etter at lillesnupp er født, for da kunne det ha ramlet ned på henne når hun blir stelt! Så det skapet skal IKKE opp igjen. Kjære ba om å få lov til å ta den telefonen til Bademiljø i morgen og klage, for det er ikke 4år siden en gang siden de pusset opp badet og hang opp skapet. Ser ut som om skapet bare har blitt holdt oppe av lim og ikke skruene. I tillegg fikk kjære tlf fra svigermor om dårlig nytt om sin bror rett ette at kjære fikk skapet av og ned fra armene mine, så det ble litt mye på en gang i kveld. Men ting ordne seg vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 21. mars 2013 #332 Del Skrevet 21. mars 2013 Godt at det skjedde når det skjedde ja!!! Huffameg! Håper det ordner seg ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 22. mars 2013 Forfatter #333 Del Skrevet 22. mars 2013 :gjespe: trøtt i dag, så er glad at jeg har sykmeldingsdag i dag. Men selv om man er sykmeldt så kan man ikke ligge på latsiden desverre. Må få fikset og ordnet ting på badet nå som vi ikke har noe skap lengre I tillegg må jeg få flyttet litt på ting slik at det går an å komme seg rundt omkring i leiligheten uten at man sparker borti en hel haug med pappesker. Skal egentlig på svømming i dag, men jeg kan ikke stikke noe i sted i tilfelle det kommer noen fra Bademiljø og skal se på badet. Har ikke hørt noe fra de enda. I dag er magen min helt skjev. Lillesnupp har lagt seg godt til rette rett under den venstre puppen i dag Merkelig å kjenne at det er helt hardt på venstre side, mens det er helt mykt på høyre side av magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. mars 2013 #334 Del Skrevet 22. mars 2013 Godt med "fri" på en fredag! God påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 22. mars 2013 Forfatter #335 Del Skrevet 22. mars 2013 Godt med "fri" på en fredag! God påske! Ja, deilig å ha fri på fredager. Påske ja...er vel en del som har tatt påskeferie nå. Jeg skal jobbe neste uke og resten av påska går med til oppussing. Men det blir deilig å få ferdig rommet. Det kom en fyr fra Bademiljø rett etter at jeg skrev forrige innlegg. De kommer til å bytte fire fliser og sette opp et annet skap på en annen vegg. Tror det blir bra så nå må vi bare finne et skap, men tror vi vet hva vi skal ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. mars 2013 #336 Del Skrevet 22. mars 2013 Oppussing er herlig! Dvs det er litt kjedelig å begynne synes jeg. Men når man ser hvor fint det blir, er det jo bare gøy! Jeg skal også jobbe litt i påsken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 23. mars 2013 Forfatter #337 Del Skrevet 23. mars 2013 Oppussing er herlig! Dvs det er litt kjedelig å begynne synes jeg. Men når man ser hvor fint det blir, er det jo bare gøy! Jeg skal også jobbe litt i påsken. Synes det er greit å pusse opp jeg. Å male er gøy,men må få sparklet først og det er ikke så gøy. Men det er bare bittelitt. Nå er det å komme seg opp, få i seg frokost og ut å slappe maling lg noe annet småtterier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #338 Del Skrevet 25. mars 2013 Oppe og "hopper" og klar for en ny dag på jobb. Håper jeg snart får varmen i meg, fryser og er iskaldt....brrr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #339 Del Skrevet 25. mars 2013 Vogna er kommet men ikke noe vits i å hente den før etter påske,for vi har ikke plass til den noe sted før soverommet er ferdig tror det går litt mer opp for meg at vi skal ha en baby når vogna og senga er i hus. Skjønner ikke helt enda at det er en baby i magen til tross for veldig aktivitet der inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 29. mars 2013 Forfatter #340 Del Skrevet 29. mars 2013 Oppussing, oppussing, oppussing. Har fått malt ferdig veggene og nå kjære på å maler lister og vinduskarmer. Ettersom det er oljebasert maling holder jeg meg unna akkurat den delen. Men jeg har nå endelig fått ryddetbadet og satt ting på plass der. Det var en liten utfordring ettersom vi plutselig var et skap mindre. Har vel egentlig bestemt oss for at vi bare skal ha inn et par hyller over vaskemaskina og ikke noe nytt skap på badet. I går fikk kjære en MMS fra en kollega med bilde av en vugge som hun lurte på om vi var interessert i å få! SELVFØLGELIG, jeg har ønsket meg vugge, men har prioritert pengene på andre ting ift babyen. Men når vi kan få en så sier man jo ikke nei takk til det. Gleder meg til vi får hentet den. Har lyst til å male den hvit, men jeg bør vel ikke gjøre det selv og den bær vel males nå snart for å få bort all lukt og giftstoffer til gullet kommer. Så lar den nok være slik den er. Kjenner det er mye som skjer i magen om dagen. Magen forandrer seg og jeg kjenner at babyen flytter seg. Men hun har vært stillere og mindre aktiv enn hun pleier. Men jeg tenker at så lenge jeg kjenner noe bevegelse i løpet av dagen så er det greit. Kjenner henne som regel best om kvelden og etter at jeg har spist/drukket noe. Får vel prøve trikset med saft eller Island hvis det ikke skjer noe. Senere i dag blir det baking av sjokoladeboller og skillingsboller :silke: . Og i morgen skal vi få kjøpt lister til soverommet + at vi skal til et vennepar og grille på ettermiddagen. Full rulle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå