Gå til innhold

Hva er det fineste plagget du har sett i det siste?


Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor fant denne?

Anonym poster: 06a9b61c7c01e61c77792dfa0471c55d

Cubus har denne nå.

Endret av Wonders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ull er ikke varmt når det har cut-outs.

Mine slike gensere er varme og fine de. Blodstrømmen merker ikke til hullene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IMG_0085.png

Elsker, elsker denne kjolen!! Skulle ønske jeg visste hvor den var fra også :(

Står at den er fra Asos på bloggen hennes. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står at den er fra Asos på bloggen hennes. :)

Ja, men står ikke link :/ Og prøvde å finne den på asos, uten hell..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Uff sett igjennom hele innlegget. Fyfy så mangen stygge plagg. Nordmenn å klær altså. Flaut!

Hvilken stil liker du da?

Anonymous poster hash: 4352f...e17

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley

Uff sett igjennom hele innlegget. Fyfy så mangen stygge plagg. Nordmenn å klær altså. Flaut!

Hei du solstrålen ;)

Du står fritt til å fortelle hva du liker. Det er mange ulike ting som presenteres her, og dermed smakebiter fra veldig ulike smaker. Dersom du synes ALT er håpløst og velger å dømme alle nordmenn nord og ned på bakgrunn av denne tråden, så tror jeg det først og fremst viser at du hadde bestemt deg for å være negativ lenge før du leste her.

Kan du ikke komme med noen konstuktive forslag i stedet for bare generell negativitet? Mye hyggeligere både for deg og alle andre :)

Endret av AnneShirley
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei du solstrålen ;)

Du står fritt til å fortelle hva du liker. Det er mange ulike ting som presenteres her, og dermed smakebiter fra veldig ulike smaker. Dersom du synes ALT er håpløst og velger å dømme alle nordmenn nord og ned på bakgrunn av denne tråden, så tror jeg det først og fremst viser at du hadde bestemt deg for å være negativ lenge før du leste her.

Kan du ikke komme med noen konstuktive forslag i stedet for bare generell negativitet? Mye hyggeligere både for deg og alle andre :)

Fordi du føler for å utstråle mye posivitet via KG behøver ikke resten av gjengen å gjøre det vel? Forøvrig var det meningen min og ikke generelt for å være negativ eller ødlegge innlegget. Stil som jeg liker: Casual cool, men feminint. Isabel marant har mye fint, acne og marlene birger :)

Hilsen "solstråle" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley

Stil som jeg liker: Casual cool, men feminint. Isabel marant har mye fint, acne og marlene birger :)

Hilsen "solstråle" :-)

Så legg ut PLAGG som passer inn i det, da. Det var det som var poenget med denne tråden.
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så legg ut PLAGG som passer inn i det, da. Det var det som var poenget med denne tråden.

Så bra at du passer på innlegget. Cop-Shirley for KG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...