Gå til innhold

Hva er det fineste plagget du har sett i det siste?


Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest BabyBlue

Min ønskeliste for tiden(dette kan bli langt, haha):

0.365x365.jpg0.365x365.jpg0.365x365.jpg0.365x365.jpg0.365x365.jpg0.365x365.jpg0.365x365.jpg0.365x365.jpg0.365x365.jpg0.365x365.jpg

0.365x365.jpg0.365x365.png0.365x365.jpg(hahaha, ok. IKKE det fineste plagget jeg har sett i det siste, men jeg ønsker meg virkelig en sånn pysj)

Anonym poster: 9880ba4aff887497ba09d6d285a8bf4b

Omg, link til den sexy bhen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Uff sett igjennom hele innlegget. Fyfy så mangen stygge plagg. Nordmenn å klær altså. Flaut!

Har du sett gjennom Den store EBAY tråden? Er helt sjokkert over hvor dårlig smak folk kan ha!

Anonymous poster hash: c4fe3...c57

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Fy faen så dårlig smak folk har. 90 % er så stygt at jeg har ikke ord.Noen burde seriøst ta et stylist kurs....



Anonymous poster hash: b33fd...9d0
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker denne trenden med løse mønstrende bukser som er DØbehagelig å gå i og som blir veldig kule til f.eks pumps. Liker å blande laidback og klassisk.

Sort og hvite blazere

Maritime blazere/jakker sammen med hvite tees, kombinert med et enkelt gullsmykke...

Har dilla på slike boots for tiden

Og mer casual look, liker jeg disse type sko - Passer fint til skinnyjeans og hvite tees og en dressjakke med gullveske/smykke/klokke/belte f.eks

:)



Anonymous poster hash: 6fa31...1e9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest auroravictoria

Elsker denne trenden med løse mønstrende bukser som er DØbehagelig å gå i og som blir veldig kule til f.eks pumps. Liker å blande laidback og klassisk.

Sort og hvite blazere

Maritime blazere/jakker sammen med hvite tees, kombinert med et enkelt gullsmykke...

Har dilla på slike boots for tiden

Og mer casual look, liker jeg disse type sko - Passer fint til skinnyjeans og hvite tees og en dressjakke med gullveske/smykke/klokke/belte f.eks

:)

Anonymous poster hash: 6fa31...1e9

Dette er vel de beste forslagene til nå. Mye rare stiler folk liker?

jeg liker den klassiske dressjakke-stilen mot det litt røffere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokkert:

Hva var galt med den? Jeg liker slike søte kjoler som skiller seg litt ut i mengden. Sommerbrun hud og strandhår til den kjolen; perfekt.

Anonymous poster hash: 940e2...3c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest auroravictoria

Hva var galt med den? Jeg liker slike søte kjoler som skiller seg litt ut i mengden. Sommerbrun hud og strandhår til den kjolen; perfekt.

Anonymous poster hash: 940e2...3c5

Neida det er ikke noe galt med den, jeg ble bare så sjokkert over hvor sterk den var..I fargene og mønsteret. Det blir litt for mye for meg, men alle har vi ulik smak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er råfine!!

Har såå lyst på dem, og har forsåvidt råd også. Men greia er at hva skal jeg bruke dem til? Har ikke en kontorjobb, vi har brostein i byen og det er for fine til å brukes ute på utesteder :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Har såå lyst på dem, og har forsåvidt råd også. Men greia er at hva skal jeg bruke dem til? Har ikke en kontorjobb, vi har brostein i byen og det er for fine til å brukes ute på utesteder :grine:

Selskapssko. Punktum.

Slik jeg ser det så vil disse gi deg veldig slitne føtter om du skulle bruke dem en hel dag til kontorbruk med springing i ganger, trapper opp, trapper ned, lett 'trav' fra møte til møte... noen hundre meter ned til resepsjonen for å hente... opp igjen til møterom i 6. etasje... ned igjen og sende besøket avgårde... opp igjen på eget kontor.. frem og tilbake... frem og tilbake...hele dagen lang :fnise:

Helt nydelig var de, og et helt perfekt par til selskapsbruk :)

- utendørs på brosten går de under ingen omstendigheter... det vil ødelegge hælene og ikke er de ment for det heller.

Men... enhver kvinne har jo bruk for minst ett par sorte selskapssko med ankelrem... eller? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest auroravictoria

Har såå lyst på dem, og har forsåvidt råd også. Men greia er at hva skal jeg bruke dem til? Har ikke en kontorjobb, vi har brostein i byen og det er for fine til å brukes ute på utesteder :grine:

Haha! Jeg hadde gått for helgeantrekk til disse! Vær litt ekstra forsiktig på byen? Hva med å kjøre en ren stil på byen? Helhvitt er veldig i vinden for tiden og jeg synes det er friskt og pent med en helhvit kjole eller dress, med et par sorte pumps til. Jeg tenker noe sånt som det her: http://0.tqn.com/d/petite/1/0/f/g/-/-/ralph-lauren-spring-2014-white-fashion.JPG, og her http://www.klikk.no/multimedia/archive/00547/stylingtips_1162_jp_547170b.jpg Med et pent smykke som prikken over I'en så det blir alle helhvite antrekk fine med disse pumpsene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selskapssko. Punktum.

Slik jeg ser det så vil disse gi deg veldig slitne føtter om du skulle bruke dem en hel dag til kontorbruk med springing i ganger, trapper opp, trapper ned, lett 'trav' fra møte til møte... noen hundre meter ned til resepsjonen for å hente... opp igjen til møterom i 6. etasje... ned igjen og sende besøket avgårde... opp igjen på eget kontor.. frem og tilbake... frem og tilbake...hele dagen lang :fnise:

Helt nydelig var de, og et helt perfekt par til selskapsbruk :)

- utendørs på brosten går de under ingen omstendigheter... det vil ødelegge hælene og ikke er de ment for det heller.

Men... enhver kvinne har jo bruk for minst ett par sorte selskapssko med ankelrem... eller? :nigo:

Du må prøve dem på, de er helt utrolige på foten! Superbehagelige :wow: Men er ikke så ofte i noe selskap når jeg tenker etter :/ Så til 3600 kroner får jeg heller spandere en fin veske på meg selv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Du må prøve dem på, de er helt utrolige på foten! Superbehagelige :wow: Men er ikke så ofte i noe selskap når jeg tenker etter :/ Så til 3600 kroner får jeg heller spandere en fin veske på meg selv :fnise:

Jeg må nok ut å lete litt for å se om jeg kan få prøvd dem ja :Nikke:

Sjekket litt nærbilder og detaljer (lenke)

10 cm høye hæler, lærtrukne.... uteliv og en liten promille... brosten... ingen god kombinasjon :(

De er for lekre og dyre til å dø fort...

Utgangspunktet for modellen er jo like klassisk som arvesynden selv, men med en snerten vri (ja, jeg likte dem litt for godt :blush: ).

De holder seg, og min mening er at et slikt par går aldri ut av stil som helt perfekte til kjoler.... enten du er 20 eller 55 eller 60.

Det jeg forsøker å si er at det er ikke alltid like enkelt å finne et slikt par når man en gang trenger dem, og når man har funnet dem så kan det kanskje være en idè å holde på dem... fordi det kommer tid, det kommer sted, - og det kommer anledninger.

Uten tvil kommer det anledninger: Julebord med egen jobb. Julebord med samboer/kjærestes jobb. Venners bryllup. Konfirmasjoner for nieser, småsøsken. Juleselskap i egen eller samboer/kjærestes familie, nyttårsselskap osv.

Edit: Fritt valg, de sort eller et par i hvitt.

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nok ut å lete litt for å se om jeg kan få prøvd dem ja :Nikke:

Sjekket litt nærbilder og detaljer (lenke)

10 cm høye hæler, lærtrukne.... uteliv og en liten promille... brosten... ingen god kombinasjon :(

De er for lekre og dyre til å dø fort...

Utgangspunktet for modellen er jo like klassisk som arvesynden selv, men med en snerten vri (ja, jeg likte dem litt for godt :blush: ).

De holder seg, og min mening er at et slikt par går aldri ut av stil som helt perfekte til kjoler.... enten du er 20 eller 55 eller 60.

Det jeg forsøker å si er at det er ikke alltid like enkelt å finne et slikt par når man en gang trenger dem, og når man har funnet dem så kan det kanskje være en idè å holde på dem... fordi det kommer tid, det kommer sted, - og det kommer anledninger.

Uten tvil kommer det anledninger: Julebord med egen jobb. Julebord med samboer/kjærestes jobb. Venners bryllup. Konfirmasjoner for nieser, småsøsken. Juleselskap i egen eller samboer/kjærestes familie, nyttårsselskap osv.

Edit: Fritt valg, de sort eller et par i hvitt.

Tror du klarer nesten å overbevise meg her altså! Får tenke på dem :biggrin: Men lov at du prøver dem å! De er fantastiske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...