Gå til innhold

Hva er det fineste plagget du har sett i det siste?


Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Gjest HunterLady

Inspirert av "Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?" ;)

Her er noen av mine favortter:

Elsker ullkåper som dette

Free-shipping-new-fashion-Women-wool-coat-outerwear-vintage-OL-dress-winter-trench-coat-double-breasted.jpg

mix-wool-coats.jpg

Elsker skinny jeans som dette:

Look-dazzle-with-skinny-jeans-for-women.jpg

Parkaser som denne:

boss+jakke.jpg

Også digger jeg scarf hoodies:

scarf-8-742742.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Memories

Ah, skulle ønske jeg hadde kropp til å kunne bruke de øverste. Har dessverre for store hofter, så de kommer antakeligvis til å se merkelig ut på meg. :glare:

Edit; hvilket merke på parkasen forresten? Den så utrolig behagelig ut.

Endret av Memories
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Ah, skulle ønske jeg hadde kropp til å kunne bruke de øverste. Har dessverre for store hofter, så de kommer antakeligvis til å se merkelig ut på meg. :glare:

Edit; hvilket merke på parkasen forresten? Den så utrolig behagelig ut.

Boss Orange :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den øverste ullkåpen var veldig fin, og den scarf hoodien så digg ut. Vet du hvor de er fra også?

Anonym poster: 0f1d185dff9c84a572455dad528e7ea2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ønskeliste for tiden(dette kan bli langt, haha):

0.365x365.jpg0.365x365.jpg0.365x365.jpg0.365x365.jpg0.365x365.jpg0.365x365.jpg0.365x365.jpg0.365x365.jpg0.365x365.jpg0.365x365.jpg

0.365x365.jpg0.365x365.png0.365x365.jpg(hahaha, ok. IKKE det fineste plagget jeg har sett i det siste, men jeg ønsker meg virkelig en sånn pysj)

Anonym poster: 9880ba4aff887497ba09d6d285a8bf4b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ønskeliste for tiden(dette kan bli langt, haha):

0.365x365.jpg0.365x365.jpg0.365x365.jpg0.365x365.jpg0.365x365.jpg0.365x365.jpg0.365x365.jpg0.365x365.jpg0.365x365.jpg0.365x365.jpg

0.365x365.jpg0.365x365.png0.365x365.jpg(hahaha, ok. IKKE det fineste plagget jeg har sett i det siste, men jeg ønsker meg virkelig en sånn pysj)

Anonym poster: 9880ba4aff887497ba09d6d285a8bf4b

Elsket paljettoppen, hvor er den fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Den øverste ullkåpen var veldig fin, og den scarf hoodien så digg ut. Vet du hvor de er fra også?

Anonym poster: 0f1d185dff9c84a572455dad528e7ea2

De øverste vet jeg ikke, men kan forsøke å finne det ut senere.

Scarfhoodien er fra merket Vivid braille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Siden jeg ELSKER kåper:

Ukjent merker, men noen av de kan fås på Aliexpress.com, blant annet de første.

Free-shipping-new-fashion-women-wool-coat-winter-clothes-outerwear-ladies-trench-coat-outdoor-overcoat-ladies.jpg

2011-New-Lady-women-s-luxury-green-wool-Coats-for-women-the-trend-of-2011-the-graceful-and-elegant.jpg

Free-shipping-new-fashion-Women-wool-coat-outerwear-vintage-clothes-winter-trench-coat-double-breasted-military.jpg

il570xN309300875.jpg

Endret av HunterLady
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, hjelpes. Kan vi ha med en ny regel om at alle må skrive hvor ting er fra? :P Her var det mye fint!

Anonym, vet du hvor den stripete trøyen og den grønne blusen er fra? Og ankelstøvlettene?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden jeg ELSKER kåper:

Ukjent merker, men noen av de kan fås på Aliexpress.com, blant annet de første.

Free-shipping-new-fashion-women-wool-coat-winter-clothes-outerwear-ladies-trench-coat-outdoor-overcoat-ladies.jpg

2011-New-Lady-women-s-luxury-green-wool-Coats-for-women-the-trend-of-2011-the-graceful-and-elegant.jpg

Free-shipping-new-fashion-Women-wool-coat-outerwear-vintage-clothes-winter-trench-coat-double-breasted-military.jpg

il570xN309300875.jpg

Har sett en del slike kåper på ebay, tror de lages i Asia. Har du erfaring med dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paljett-topp: anna sui, skall visstnok finnes på net-a-porter.com

grønn skjorte: dearfieldbinder.com

stripete genser: lagarconne.com

Sko: usikker

Har funnet alt på fashiolista.com, så kan ikke love at tingene fortsatt er til salgs. Skal huske å skrive butikker neste gang jeg poster noe ;)

Anonym poster: 9880ba4aff887497ba09d6d285a8bf4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Denne er nydelig, rett og slett perfekt (og like uoppnåelig pga. prisen) :rodmer: Gjett hvem som skal sitte benket 10.februar og refreshe Target's sine sider når Prabal Gurung slipper kolleksjon for under en tiendedel av prisen...

Kate-Prabal-Gurung-Dress-Browns-Fashions-Singapore-State-Dinner-September-11-2012.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Har sett en del slike kåper på ebay, tror de lages i Asia. Har du erfaring med dem?

Jeg har ikke erfaring med disse selv nei, men ikke umulig at jeg får det. Har vurdert lenge å prøve å bestille for å sjekke kvaliteten. Personlig har jeg foreløpig bare kjøpt dyre kåper med god kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett en del slike kåper på ebay, tror de lages i Asia. Har du erfaring med dem?

Jeg har handlet to lignende kåper fra Ebay(Kina), og de så HELT annerledes ut i virkeligheten. Stoffet var billig og helt glatt(syntetisk et eller annet), ikke ull-aktig i det hele tatt. Ble skikkelig skuffet, da de så suuuperfine ut på nett.

Anonym poster: 82d6d6cbfc3271cb8dff724a01cc9af2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er nydelig, rett og slett perfekt (og like uoppnåelig pga. prisen) :rodmer: Gjett hvem som skal sitte benket 10.februar og refreshe Target's sine sider når Prabal Gurung slipper kolleksjon for under en tiendedel av prisen...

Kate-Prabal-Gurung-Dress-Browns-Fashions-Singapore-State-Dinner-September-11-2012.jpg

Jeg skjønner overhodet ikke hva som er fint med den, jeg liker verken mønsteret eller snittet. Men så er ikke jeg noen fashionista heller. ;)
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...