Gå til innhold

Hvilken kroppstype har du? Med link.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg liker å være pære.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Whaaat! Jag fick timeglass! Nå ble jeg glad! Har alltid fölt at jeg burte ha större hofter og bryst för å kunne ha timeglass, men enlig kalkulatorn fick jeg altså det ;):)

Hva syns* dere?

post-55446-0-57417000-1360603490_thumb.j

Endret av Nusseli
Skrevet

På det bildet ser man jo ikke kroppsformen..må neste ta ett rett-fram i speilet.

• Liker 3
Skrevet

På det bildet ser man jo ikke kroppsformen..må neste ta ett rett-fram i speilet.

Ja, fant ikke så mange (de fleste er med kjoler som er litt store så at man ikke ser passformen alikevel og vill ikke legge ut bikini bilder om jeg hadde hatt det heller...).

Hihi, da tar jeg bort bildet da ettersom den gir lite mening. Hadde håpet at det fantes noen som ville si sin mening alikevel, kanskje et proffs :P

Skrevet

Whaaat! Jag fick timeglass! Nå ble jeg glad! Har alltid fölt at jeg burte ha större hofter og bryst för å kunne ha timeglass, men enlig kalkulatorn fick jeg altså det ;):)

Hva syns* dere?

Kroppsform handler om proporsjoner, ikke om størrelse. Det er ikke bare chubby jenter som kan være timeglass. Ser ikke kroppen din så godt på det bildet, men ser flott ut!

Anonym poster: 8f1b95fb94851771db6489bde119bf6c

• Liker 1
Skrevet

jeg er 85 cm rundt hoftene og 56 rundt midja ,er det timeglass?

Det kommer an på om du måler det samme rundt bysten som du gjør over hoftene.

Skrevet

Ifølge denne har jeg timeglass figur

http://www.westfield...hape-calculator

Leser andre steder at jeg også kan være en vase, men disse to er rimelig like bare vasen er litt lenger over det hele

Jeg også, men den tar jo ikke hensyn til skuldre. Syns en perfekt timeglass har normale skuldre, ikke smale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...