Gå til innhold

Hvilken kroppstype har du? Med link.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er jo ikke bare hofte-midje-ratioen som spiller inn ved timeglassformen, man må jo ha noe på toppen å backe det opp med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er like "stor " på overkroppen som på underkroppen ,ikke store pupper ,men så er jeg lita nå også da

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Hvor smalt liv i forhold til hofter må man ha for at man skal være godkjent timeglass da?

different-body-types_hour-glass-figure_hourglass-figure.jpg

Noe sånt lignende.

Skrevet

different-body-types_hour-glass-figure_hourglass-figure.jpg

Noe sånt lignende.

Hmm, hun hadde veldig breie skuldre... Ser ut som en V-fasong...

Anonym poster: 8f1b95fb94851771db6489bde119bf6c

• Liker 1
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Hmm, hun hadde veldig breie skuldre... Ser ut som en V-fasong...

Nopes, hoftene skal være like bred med armhulene, ikke skuldrene. Damen på bildet er et perfekt timeglass.

• Liker 1
Skrevet

Nopes, hoftene skal være like bred med armhulene, ikke skuldrene. Damen på bildet er et perfekt timeglass.

Hjelper ikke hvor armhulene er, når silhuetten ser ut som et kremmerhus.

• Liker 4
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Hjelper ikke hvor armhulene er, når silhuetten ser ut som et kremmerhus.

Ok, da er vi uenige.

Skrevet

Ok, da er vi uenige.

Det er vi, og det er greit. Poenget er at du kommer inn i tråden og skal fortelle alle andre hvilken kroppsfasong de er, and that's not cool.

• Liker 2
Skrevet

Det er vi, og det er greit. Poenget er at du kommer inn i tråden og skal fortelle alle andre hvilken kroppsfasong de er, and that's not cool.

Du gjør jo akkurat det samme ved å påstå at damen er et kremmerhus. :)

• Liker 1
Gjest Amber Rose
Skrevet

Blir vel søylen om jeg skal velge blant alternativene der.

Skrevet

Du gjør jo akkurat det samme ved å påstå at damen er et kremmerhus. :)

Jo, det har du vel egentlig rett i. Jeg mente egentlig ikke å si at hun er et kremmerhus, men at for meg ligner det heller på det i den vinkelen. Ser at det blir uheldig. Uansett var intensjonen å vise at vi kan ha forskjellige oppfatninger om ting.

• Liker 2
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

body-shapes.jpg

Denne her beviser vel ganske greit at hun dama ikke er noe kremmerhus.

Gjest KrissyHart
Skrevet (endret)

Ifølge denne har jeg timeglass figur

http://www.westfield...hape-calculator

Leser andre steder at jeg også kan være en vase, men disse to er rimelig like bare vasen er litt lenger over det hele

Endret av KrissyHart
Skrevet (endret)

Passer ikke helt inn i noen av kategoriene.

Men pæren er vel nærmest. Jeg har dog bredere skuldre, og gjennomsnittlige bein.

Klarer ikke å få så mye hjelp ut av artikkelen egentlig, utenom det med at jeg kler topper med skuldre bedre enn tanktopper — men dette visste jeg fra før av. Har heldigvis funnet ut på egenhånd sånn omtrentlig hva som kler meg og hva som ikke gjør det, så jeg pleier ikke å feile så mye der.

(Tenkte før at jeg var timeglass-figur ettersom jeg har veldig markert midje, men skjønner at jeg ikke har pupper nok til det, samt at jeg har for lang rygg.)

Endret av Tonje!
Skrevet

TS her. En stund siden jeg laget tråden. Og har undersøkt nærmere dette med kroppsfasonger i det siste (samt gått ned noen kg i vekt) og nå har jeg funnet ut at jeg er pære! Hadde jeg aldri trodd! Skrev målene mine inn i kalkulatoren, og den kom også frem til pære. 85 cm rundt brystet, 75 rundt midjen og 95 rundt hoftene....

Anonym poster: 70a2fc969126e1d4b324bf4a3c23c687

Skrevet

Leser andre steder at jeg også kan være en vase, men disse to er rimelig like bare vasen er litt lenger over det hele

Der fikk jeg også pære. I knew it.

Skrevet (endret)

Ifølge denne fikk jeg timeglass også

(og formen min er ganske lik bildet Valiumsjunkie postet, inkludert de brede skuldrene)

Endret av melly666
Gjest mari kontrari
Skrevet (endret)

Passer aldri helt inn i noen av alternativene.

*Fjernet lang og totalt uintressant avhandling om hvorvidt jeg er kan være en pære eller et timeglass*

Endret av mari kontrari
Gjest mari kontrari
Skrevet

...etter å ha grublet litt på om jeg kanskje er et rektangel eller en veldig lav stolpe med begynnende ridebukselår tror jeg at jeg slår meg til ro med at jeg er eeen: Brannhydrant!

432299_h8767af43b6f8283fab60_213x.jpeg

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...