Gå til innhold

Hvilken kroppstype har du? Med link.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en timeglass,like bred rundt hofta som rundt brystet og like breie skuldre som hofter,men har ikke store pupper,men fine^^:Phehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er eple :snurt: Smale skuldre, bred midje/mage, mye sideflesk, normale bein og rumpe. Er delvis enig i klesrådene, men det jeg syns fungerer best er skinny jeans, for å fremheve fine bein, og ikke se tykk ut. Og lange topper, gjerne med en genser med åpen knepping over, da ser det ut som jeg har en midje. Og for å balansere de smale skuldrene mine må jeg ha ettersittende topper og jakker, som definerer skuldrene.

Noen som vet om det finnes noe tilsvarende oversikt for menn?

Anonym poster: 70a2fc969126e1d4b324bf4a3c23c687

Skrevet

Vet ikke helt, en mellomting mellom pære og timeglass, kanskje? Jeg har kraftige lår, rumpe, bein, og fyldige armer. Er likt "balansert", har også store pupper, med smal, flat midje. Men har likevel litt mer "tyngde" på rompen fremfor brystet og skuldrene, hvis jeg skal bruke millimetermål.

Anonym poster: a0d9d3cc6ea022e935afc5c73e1b604b

Skrevet

Hmm, mest pære antagelig, men jeg har ikke "tunge ben". Men er veldig smal oventil, med brede hofter og lår. Selv om alle artiklene på nett og i blader råder meg til å gjemme bort underkroppen min, og tipser meg om klær som får hoftene mine se mindre ut, velger jeg ikke å følge dem. Jeg LIKER den brede underkroppen min, og vil heller fremheve den, enn å gjemme den bort :)

Samme her. Jeg er blanding av pære og 8-tall, som ikke er på lista, men som en annen noterte inn.

Jeg fremhever nesten konsekvent underkroppen, og rumpa. Mønstrete tights og skjørt, trange klær, lyse jeans fremfor mørke, shorts, skater-dress som fremhever midje og rumpe, osv, osv.

Man skal fremheve det man er stolt av, tenker nå jeg;)

Skrevet

akkurat nå, etter et svangerskap hvor jeg sluttet å røyke og deretter mistet all viljestyrke ifht sjokolademelk og is; epleform.

føøør derimot.. tror timeglass? brede hofter og skuldre, store pupper, smal midje og slanke ben

Anonym poster: 86cef582c114a97f2186ffea1308761f

Skrevet

Eple. Tynne bein, små armer, store pupper og absolutt all vekta legger seg i magen.

Anonym poster: 1d7e73b36402fc65544845192d362950

Skrevet

Pære. Men har store bryster, det er ikke så vanlig om man er pære. Ligner mer på timeglass da, men siden jeg har veldig smale skuldre har jeg ikke det heller. Så er nok en pære. Store hofter, rompe og lår, smal i overkroppen.

Skrevet

Jeg må finne opp min egen.

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Søylen tror jeg. Jeg har iallefall lange ben, og relativ smal midje.

• Liker 1
Skrevet (endret)

En lav søyle, en slank pære eller kanskje en vase med små pupper basser best.

Edit: et google bildesøk gir meg banan eller rektangelform. Hurra.

Endret av Surriball
Skrevet

En blanding av søyle og timeglass, tror jeg :klo:

Skrevet

Tror jeg er en blanding av timeglass og cello.. Store pupper, tynn ellers, og stor rompe..

Anonym poster: 5a1d1ae7f9a2732ad7e5d3c404dff8f5

• 3 måneder senere...
Skrevet

Jeg vet ikke, tror jeg er timeglass. Har veldig stor rompe og gigantiske pupper, men resten av kroppen er normal.

Anonym poster: 8eda2168fa9410a9f96fc067dc1210be

Skrevet

Av de der måtte jeg blitt Pæra. Er slank, har lang midje og litt lår.

Gjest Applestore
Skrevet

Jeg er en blanding av eple og pære??

Jeg har små pupper, brede hofter men smal midje, med ganske mye mage (fettet legger seg her!). Har korte bein som hverken er tynne eller tykke(tror jeg?). Aner ikke om hvordan skuldrene er i forhold til dette. Rumpa er alt annet enn flat..

Skrevet

Skulle til å skrive raskt basert på ts svar at det er godt å se ærlighet å¨forumet denne gangen kontra den der timeglassfgur bobla alle påsto at de hadde før her på kg :skratte. Men den gang ei :roll: Under 20 prosent av norske kvinner har timeglassfigur. Det går ikke ann å gå rundt å være utrent å tro at man har timeglassfigur.

Anonym poster: d9970b5b3b9542d3fe0e1aeaed9f6bc1

Skrevet

Skulle til å skrive raskt basert på ts svar at det er godt å se ærlighet å¨forumet denne gangen kontra den der timeglassfgur bobla alle påsto at de hadde før her på kg :skratte. Men den gang ei :roll: Under 20 prosent av norske kvinner har timeglassfigur. Det går ikke ann å gå rundt å være utrent å tro at man har timeglassfigur.

Anonym poster: d9970b5b3b9542d3fe0e1aeaed9f6bc1

Hvorfor ikke?

Anonym poster: 292e64f279afc760b03ccd97605a0432

• Liker 1
Skrevet (endret)

Timeglass: smal og kort midje (Selv med vektøkning), store hofter og rumpe, samt store bryster. Like bred nede som oppe.

Og formen på kroppen er man født med, så man kan godt være timeglass og utrent, til og med timeglass og feit. Det handler om proposjoner... Disse kan til en viss grad formes med trening (f.eks øke muskelmasse på overkroppen), men om man skulle la seg forfalle er man tilbake til sin opprinnelige kroppsform ;)

Endret av Lykkelitenen
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg vet sannelig ikke ... men "alle" sier jeg er timeglassfigur, men føler meg som en pære også.

Har like brede hofter som skuldre, men kanskje en liten tanke smalere skuldre enn hofter. Har normale? pupper(75C), veldig smal midje, brede hofter og stor rompe. Har jo lår, men slanke ankler.

Og uansett, om jeg har gått opp eller ned i vekt, har jeg alltid hatt min veldig smale midje ... men midjen syns enda mer når jeg legger på meg. Legger på meg på rompe, lær og nederste delen av magen.

Endret av Bølle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...