Gå til innhold

Hvilken kroppstype har du? Med link.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eplet. Jævligste kroppsformen en dame kan ha.

Anonym poster: a69ad599c0ab1bc886536926a62b09f2

• Liker 5
Skrevet

Jeg er timeglasset, men ikke med kort midje som det står der. Har vel kanskje ikke lang midje heller, men noe midt i mellom? :klo:

Skrevet

Ingen av dei. Evt timeglass med små puppar, eller pære med breie skuldre og kort midje. Eller noko sånt. Har breie skuldre, ganske små puppar, smal midje og flat mage, breie hofter, stor rumpe, tjukke lår, slanke leggar.

Skrevet (endret)

Jeg aner ikke. Har kort midje, som er ganske markert, små/medium bryster, like breie skuldre som hofter og ei gigarumpe.

Edit: ser ut som jeg er søyle, selv om jeg ikke synes selv at jeg har spesielt lange ben.

Endret av Nica.
Skrevet

En lett blanding av søyle og kjærlighet på pinne. Synes det høres greit ut jeg :fnise:

Gjest Badabing
Skrevet (endret)

Passer ikke inn i noen av dem. Brede skuldre, store pupper, smal og lang midje, stor rumpe, store lår, men smalere hofter enn skuldre. Freakshow :P

Tror forresten noen linket til oss som er sånn i en klestråd her inne, og at de ble kalt åttetallet, men jeg finner ikke noe om det når jeg googler.

Her: http://manet.blogg.no/1265370398_05feb2010.html

Endret av Badabing
Skrevet

Puppene mine passer aldri inn i forklaringene, så utfra alt annet er det et timeglass med normale pupper jeg ligner mest på. De andre har minst 2 avvik.

Anonym poster: e9bcbeaf8fdda0637e6fba16707833ff

Skrevet

Er ganske sikker på at jeg går under "Søyle". Har lange armer og.........bestemor strikker alltid ekstra lengde på ermene når hun stikker jakker til meg!

• Liker 2
Skrevet

Jeg er timeglass med litt bredere skuldre enn hofter og med ganske lang relativt smal midje.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Pære tror jeg? :klo: Jeg er veldig smal rundt bryst-partiet og er ikke bred der, men jeg har ganske brede skuldre, smal midje og en helvetes svær ræv.

Edit: Men kles-tipsene der er jo helt feil for meg, så kanskje ikke. Vet ikke jeg. :vetikke:

Endret av KaDust
Skrevet

Synes ikke jeg passer i noen av dem...O_o Er bredere over skuldrene enn jeg er over hoftene i alle fall. Lang midje, men ikke så spesielt smal. Ok rumpe, ikke kjempestor, ikke lita, men har tykke lår og tynne legger.

Help? :fnise:

Skrevet

Ingen av de, eller så greier jeg ikke avgjøre det selv..

Hele figuren er smal og litt lav, smale skuldre, smalere hofter, smalest midje. Lang midje, tynne bein, små pupper, liten rumpe.

Har et helvetes problem når det gjelder jeans.

Gjest HunterLady
Skrevet (endret)

Blanding av Cello og timeglass.

Har normale skuldre.

Store pupper.

Slank midje.

Kraftige hofter.

Kraftiger lår.

Slanke legger og ankler.

Og en GIGA rumpe!

Endret av HunterLady
Gjest Memories
Skrevet

Passet ikke noen av de der. Men har hørt jeg har timeglassfigur, men med små pupper.

Skrevet

Haha det nærmeste meg må nok være "kremmerhuset".

-Brede skuldre, NULL midje, lange bein og små pupper. Jo det passet ganske bra. :P

Men ikke enig i motetipsene.

Skrevet

Hmm, mest pære antagelig, men jeg har ikke "tunge ben". Men er veldig smal oventil, med brede hofter og lår. Selv om alle artiklene på nett og i blader råder meg til å gjemme bort underkroppen min, og tipser meg om klær som får hoftene mine se mindre ut, velger jeg ikke å følge dem. Jeg LIKER den brede underkroppen min, og vil heller fremheve den, enn å gjemme den bort :)

• Liker 2
Gjest gressløk
Skrevet

Synes egentlig ingen av dem passet, men den nærmeste er vel søylen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...