Gå til innhold

suge bensin farlig sent i svangeskapet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

gjøss må virkelig si at folk her har skremmende lite kunnskap om bil, bensin og generelle metoder. Jeg skal altså suge bensin ut av en tanken på en bil og inn i en kanne med en slange/hevert og lurer på om dette vil være farlig for barnet???

og du som sa at jeg skal stjele kan bare dra til helvete!!! jeg sa jeg ikke ville ha slike kommentarer. Det fordømte fehuet som har gjort med gravid vil heller campe ute i ingenmannsland selv i dette været enn å være med meg. Ikke tar han med mobil heller tenk om jeg plutselig må føde! så i natt vurderer jeg å kjøre innom de steden jeg vet det hender han er og tømme bobilen hans mens han sover, så skal jeg hente han om en ukes tid når han er kald og god og har fått tenkt seg om litt forhåpentligvis!!!!

Anonym poster: 5d994b5317ee6b85d109c23b0fa057b0

Ahaha, ja jeg er enig i at folk her hadde skremmende lite kunnskap. Å suge bensin er en metode jeg kjenner til, trodde det var vanlig kunnskap jeg og.

Når jeg ser grunnen din til å gjøre dette, så vil jeg dog råde deg til å ikke gjøre dette. Du må virkelig være motivert for hevn om du faktisk gidder å suge bensin, bare så du kan kjøre rundt i gravid tilstand og spane etter fyrens bobil, så du kan ødelegge dagen hans. Det finnes mer konstruktive ting å bruke tiden og energien sin på.

Hvis du uansett vil gjøre det; Ja, bensin er dårlig for deg og barnet, og jeg synes du burde spørre noen andre om de kan hjelpe deg. Gravide kvinner bør ikke inhalere gass eller dråper fra bensin.

Anonym poster: dd75de6563f94bcbc1af1b0da540c0a3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HMS-datablad fra Esso sier følgende om helserisiko bl.a. ved svelging:

HELSERISIKO

Kan forårsake kreft. Kan forårsake arvelige skader. Mulig fare for fosterskade. Farlig: kan forårsake

lungeskade ved svelging. Irriterer huden. Damp kan forårsake døsighet og svimmelhet. Kan være irriterende for øyne, nese, svelg og lunger. Kan medføre svekkelse av sentralnervesystemet. Injeksjon under huden ved høyt trykk kan gi alvorlige skader. Langvarig og gjentatt eksponering for benzen kan føre til alvorlig skade på de bloddannende organene og er forbundet med anemi og senere utvikling av akutt myelogen leukemi (AML).

Å etter dette burde det ikke være tvil lengre! Å få i seg bensin kan gi fosterskade, ergo gjør du det der, setter du babyen din i fare.

Så, på tide å tenke litt mere kreative tanker om hevn. For tenkt tanke må forkastes, Sorry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Altså, jeg har jo hørt om å suge bensin før. Det som forvirra meg var det siste avsnittet i det første innlegget, og det at hun virket så veldig aggressiv.

Uansett så har vi vel enstemmig sagt at dette ikke er en god ide, så om dette var et reelt innlegg, så håper jeg hun tar det til seg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva man leser på KG :skratte: :skratte: :skrattte: :skratte: :skratte:

Nominerer denne på lista til årets tråd.

Anonym poster: 18e89c5b01b0e8aacd9b499640fb5cfb

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det et vanlig uttrykk? Har aldri hørt det før jeg :sjenert:

Anonym poster: b6b4a7033a0c26711cf1d26f96ac3c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blah blah

Er det et vanlig uttrykk? Har aldri hørt det før jeg :sjenert:

Anonym poster: b6b4a7033a0c26711cf1d26f96ac3c4e

Hva sier du når man skal suge bensin ut av en tank og ha det over i en annen tank da?

Det er ikke noe man går og sier hver dag, men man sier jo det om man trenger å gjøre det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HMS-datablad fra Esso sier følgende om helserisiko bl.a. ved svelging:

HELSERISIKO

Kan forårsake kreft. Kan forårsake arvelige skader. Mulig fare for fosterskade. Farlig: kan forårsake

lungeskade ved svelging. Irriterer huden. Damp kan forårsake døsighet og svimmelhet. Kan være irriterende for øyne, nese, svelg og lunger. Kan medføre svekkelse av sentralnervesystemet. Injeksjon under huden ved høyt trykk kan gi alvorlige skader. Langvarig og gjentatt eksponering for benzen kan føre til alvorlig skade på de bloddannende organene og er forbundet med anemi og senere utvikling av akutt myelogen leukemi (AML).

TUSEN TAKK OG ENDELIG! fader og mye drit man skal få her inne selvom man SPESIFIKT har sagt at det ikke er det man spør om. jeg trodde dette var KVINNEGUIDEN jeg, og dermed er akseptert sted og få ut til frustrasjon når man er gravid og har en tulling av en mann, men neida her er det stakkars far og stakkars barn og ikke måte på piss.

dere som hintet om at jeg vil bli en dårlig mor kan bare dra til helvete jeg hadde en dårlig ide men gjennomførte den selvfølgelig ikke når jeg leste svarene her (når jeg først kom over det faktum at ingen vet hva en hevert er for noe). forøvrig er det ingenting som er bedre fot MITT barn enn å ha en sterk mor som tørr og STÅ OPP for seg selv!!! jeg fant den møkka bilen og punkterte alle dekkene så jævelen sitter nok fast der enda. OG DU SOM TROR JEG SKULLE RUSE MEG HAR SERIØSE PROBLEMER! google hevert for helvete og ikke sleng ut diverse beskyldninger til alle

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres ikke ut som en sterk mor, men en svak mor som ikke klarer å motstå slike hevnaktige innfall som å punktere bilen hans.

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er en større selvfølge å vite at jøss staves jøss enn at man kan suge bensin. Vi snakker og skriver alle det samme språk (selv om du får meg til å tvile med noen av formuleringene dine), men vi kjører ikke alle bil.

Fehuet som har 'gjort deg gravid' fikk vel god hjelp av ei kjerring som ikke brukte prevensjon også. Dere var to om dette. Kan tipse deg om at sannsynligheten for at du får et veljustert og psykisk stabilt barn er større hvis du lar det vokse opp uten så mye aggresjon.

Anonym poster: c06d67fd22157511a0f02ab1d96bfbba

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Jeg håper ikke barnet ditt arver din aggresjon og dine kommunikasjonsevner.

Og så håper jeg at du innser at du/dere har et mye større problem enn om du skal suge benisn eller ikke. Etter at barnet er født så håper jeg ikke dette er måten dere skal løse problem på.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjøss må virkelig si at folk her har skremmende lite kunnskap om bil, bensin og generelle metoder. Jeg skal altså suge bensin ut av en tanken på en bil og inn i en kanne med en slange/hevert og lurer på om dette vil være farlig for barnet???

og du som sa at jeg skal stjele kan bare dra til helvete!!! jeg sa jeg ikke ville ha slike kommentarer. Det fordømte fehuet som har gjort med gravid vil heller campe ute i ingenmannsland selv i dette været enn å være med meg. Ikke tar han med mobil heller tenk om jeg plutselig må føde! så i natt vurderer jeg å kjøre innom de steden jeg vet det hender han er og tømme bobilen hans mens han sover, så skal jeg hente han om en ukes tid når han er kald og god og har fått tenkt seg om litt forhåpentligvis!!!!

Hva i alle dager er problemet? Selvfølgelig reagerer folk på et spm om det er farlig å suge ut bensin. De fleste er ikke borti den type ting, når du skriver det du skriver, på måten du spurte, så tenkte jeg automatisk det som de fleste her har skrevet.

Det språket du også bruker får deg bare til å virke tåpelig. Å kalle folk for stygge ting gjør egentlig hele innlegget tåpelig. Selvfølgelig får du svar tilpasset slik du skriver. Kanskje det er på tide å ta et valg om å bli voksen og oppføre seg slik nå når du skal få barn? Å straffe en person på den måten er barnslig. Javel, så skal han en tur i skauen, kanskje ikke så hyggelig for din del å sitte hjemme alene når han er ute å gjør noe han liker, men hvis du i så tilfelle plutselig føder så er det da mulighet for at andre kan hjelpe deg til sykehuset, ambulanse o.l. Mest sannsynlig føder du ikke på dette tidspunktet, de fleste går gravid noen uker til når de er like lang på vei som deg...han burde ha med seg mobilen ja, i tilfelle det skjer en nødssituasjon når han er på tur eller hjemme (med deg eller annen familie). Men det er da fullt mulig å prate sammen på en voksen måte og si det til han? Kanskje han anerkjenner det du sier og tar med seg telefonen.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TUSEN TAKK OG ENDELIG! fader og mye drit man skal få her inne selvom man SPESIFIKT har sagt at det ikke er det man spør om. jeg trodde dette var KVINNEGUIDEN jeg, og dermed er akseptert sted og få ut til frustrasjon når man er gravid og har en tulling av en mann, men neida her er det stakkars far og stakkars barn og ikke måte på piss.

dere som hintet om at jeg vil bli en dårlig mor kan bare dra til helvete jeg hadde en dårlig ide men gjennomførte den selvfølgelig ikke når jeg leste svarene her (når jeg først kom over det faktum at ingen vet hva en hevert er for noe). forøvrig er det ingenting som er bedre fot MITT barn enn å ha en sterk mor som tørr og STÅ OPP for seg selv!!! jeg fant den møkka bilen og punkterte alle dekkene så jævelen sitter nok fast der enda. OG DU SOM TROR JEG SKULLE RUSE MEG HAR SERIØSE PROBLEMER! google hevert for helvete og ikke sleng ut diverse beskyldninger til alle

Jeg synes du virker fullstendig sprø.

Og mente du at du skulle få støtte på KVINNEGUIDEN bare fordi du er KVINNE selv? Uavhengig av hvordan du fremstår?

Og du nevnte altså ingen hevert i startinnlegget ditt.

Anonym poster: 1c05cc4a2785fe32d39189f178d91d22

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva sier du når man skal suge bensin ut av en tank og ha det over i en annen tank da?

Det er ikke noe man går og sier hver dag, men man sier jo det om man trenger å gjøre det

Å helle over bensin fra en tank til en annen? Det er det jeg ville sagt i alle fall.

Anonym poster: 9806c35093bb732f958a97999a8d2275

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å helle over bensin fra en tank til en annen? Det er det jeg ville sagt i alle fall.

Om det er mulig å helle fra en tank til en annen gjør man selvsagt det, men når bensinen man skal ta befinner seg i bensintanken på en bil er det lettere sagt enn gjort å gjøre det. Biler har en tendens til å være tunge.

Anonym poster: 4ea3aea1e44dd581b44e4d856f3d4ea3

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det noen sinne falt deg inn at det kanksje var en grunn til at han kjørte ut i skauen uten deg?

Jeg tror ikke han kommer til å skifte dekk med det første heller, TS, det at du punkterte dem er vel bare bra.... Mulig han trenger noen dager / uker før han savner deg

Er du god til å lage mat btw?

(Oooh så frekt av meg da gitt)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt du endret planen! Dette er skadelig både for deg og fosteret.

---

Beklager at jeg blander meg inn i de andre intrigene, men man blir jo selvsagt nysgjerrig.

Hvilke fremtidsplaner har du med denne mannen? Har du planer om å bryte med han? Slike stunts som dette, kan sende en mann (eller en kvinne, for den saks skyld) på dør fortere enn svint!

Hvorfor var det så gale at han reiste på tur uten deg? Gjør han dette hver helg? Sa han noe stygt når han reiste? Hvorfor kunne han ikke ha mobil med? Er dere alltid sammen ellers?

Anonym poster: b8e89a7881bafa17b890ea70c012ac25

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS du ber folk som sier at du kanskje skal stjele å reise til helvete, mens planen din faktisk var å stjele bensinen fra bobilen. Også punkterte du dekka istedenfor. Jeg er glad for at du ikke er mora mi!

Anonym poster: d4d882b396f5fb5c2307b8106c5c524e

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du endret planen! Dette er skadelig både for deg og fosteret.

---

Beklager at jeg blander meg inn i de andre intrigene, men man blir jo selvsagt nysgjerrig.

Hvilke fremtidsplaner har du med denne mannen? Har du planer om å bryte med han? Slike stunts som dette, kan sende en mann (eller en kvinne, for den saks skyld) på dør fortere enn svint!

Hvorfor var det så gale at han reiste på tur uten deg? Gjør han dette hver helg? Sa han noe stygt når han reiste? Hvorfor kunne han ikke ha mobil med? Er dere alltid sammen ellers?

Anonym poster: b8e89a7881bafa17b890ea70c012ac25

Det er greit at du spør du er jo i alle fal hyggelig i motsetning til flertallet av idiotene her inne!! Skulle faktisk ønske at jeg hadde lest innlegget ditt litt før for fehuet har fortsatt ikke kommet hjem. Fikk melding fra han i kveld på facebook at han var hos moren sin og at han planla og annmelde saken. tror du virkelig han kan komme noen vei med det???? politiet her har sikkert ikke tid til å se på saken en gang? uansett nå har jeg lyst til å si unnskyld for jeg vet hvordan den forfedelige hora av en mor han har alltid vrir og vender på ting og får meg til å virke som den forferdelig partneren (hun har prøvd å få han til å gå fra meg før! tydelig at det er noen mor-sønn problemer der!), men føler det er for sent siden jeg allerede har kastet alle klærne han hadde her og ødelagt en gamme klokke han arvet da jeg først fikk meldingen på facebook .

Off jeg skjønner ikke at han må ødelegge sånn for oss. han reiser ofte ja, men det er ikke noe system i det, og han tar ikke med mobilen fordi han sier at han ikke orker at jeg ringer hvert 5 minutt, som for forøvrig er en JÆVLIG OVERDRIVELSE, vi har hatt en felles regel om at man ringer en gang i timen (eller sender sms om man feks er på måte eller kino) for å si at alt er i orden, men dette er plutselig blitt et stort problem. Den feite fjotten har vel fått kalde føtter fordi han skal bli far. men han sa ikke noe stygt når han reiste nei og det er nesten problemet, han sier nesten ALDRI noe! bare går der som en evenukk og sukker for seg selv. Jeg er såååå lei at jeg ikke vet hva jeg skal finne på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...