Gå til innhold

Venniner? Eller bare bullshit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på en ting...

Jeg selv er i ett forhold, men har kommet i kontakt med en mann på nettet, som jeg har en kompis aktig tone med.. Utifra det jeg vet om han, har han mange venniner og dette er helt vanlig for han. .. Virker som han vil møte meg en dag, selvom han vet jeg er i forhold... Er dette vanlig? Kan en ung mann ville bli kjent med nye venniner? Eller er jeg for naiv her?

Anonym poster: e0dde2c416b2155ee16b299268487726

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er for naiv.

• Liker 13
Skrevet

Jeg er en kvinne, som har stort sett bare mannlige venner. Jeg har også kamerater med samboere/koner/kjærester, som også har mange andre venninner.

Hva denne aktuelle fyren tenker og tror og vil, er det umulig for oss å si. Det er fullt mulig å være bare venner med folk av det motsatte kjønn, men det er også fullt mulig at han her er ute etter litt "på sia".

Anonym poster: 876bc5498eda5ff81e17fbe6d532d9a1

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor ikke invitere han hjem til deg og kjæresten, eller hvis dere ikke bor sammen, så inviter han på en sosial begivenhet dere begge skal på? Hvis han ikke vil møte deg når du er sammen med kjæresten din så er han nok ute etter noe annet enn vennskap, tenker jeg i allefall :)

• Liker 3
Skrevet

Vet din mann om han? -er det greit for gubben så møter du han

Vet ikke mannen din om han? -forholdet ditt er ute og kjøre

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor ikke invitere han hjem til deg og kjæresten, eller hvis dere ikke bor sammen, så inviter han på en sosial begivenhet dere begge skal på? Hvis han ikke vil møte deg når du er sammen med kjæresten din så er han nok ute etter noe annet enn vennskap, tenker jeg i allefall :)

Det er ikke nok at mannen vet om det. Mange er dumme som brød, og da er det effektivt å holde partneren med i bildet og så heller gå bak ryggen på denne.

Skrevet (endret)

Det er ikke nok at mannen vet om det. Mange er dumme som brød, og da er det effektivt å holde partneren med i bildet og så heller gå bak ryggen på denne.

Nå snakket jeg om hvordan hun kunne finne ut om denne nye "vennen" var ute etter vennskap eller ikke. Jeg konsentrerer meg om det hun legger frem, og lager ikke egne tanker i hodet om hva hun egentlig holder på med.

Men så er jo ikke jeg like negativ som deg når det kommer til forhold og kvinner heller da :)

Endret av Nettinettet
  • Liker 2
Skrevet

Nå snakket jeg om hvordan hun kunne finne ut om denne nye "vennen" var ute etter vennskap eller ikke. Jeg konsentrerer meg om det hun legger frem, og lager ikke egne tanker i hodet om hva hun egentlig holder på med.

Men så er jo ikke jeg like negativ som deg når det kommer til forhold og kvinner heller da :)

Jeg VET hva jeg snakker om.

REGEL NUMMER 1: Hvis din partner ønsker å ha en (ny) såkalt kompis av det annet kjønn så er det bare å si: NEI!

Skrevet

Jeg VET hva jeg snakker om.

REGEL NUMMER 1: Hvis din partner ønsker å ha en (ny) såkalt kompis av det annet kjønn så er det bare å si: NEI!

Det å nekte partneren å ha eller få venner av det motsatte kjønn tror jeg tyder på usikkerhet hos en selv, men er man i ett forhold er det selvfølgelig viktig å ta hensyn til partnerens følelser.

Her vet vi ingenting om hva partneren til TS føler eller vet og da er det ikke noe vits å sitte å analysere det.

• Liker 5
Skrevet

Jeg er for å beholde gamle venner av motsatt kjønn når man er i forhold, men er skeptisk til nye bekjentskaper. Spesielt fra nettet. Folk man møter i større grupper - ok, men ikke dra kun for å møte ham alene. Det blir en situasjon som kan minne for mye om en date, og gi feil signal til den nye vennen og partneren din.

• Liker 4
Skrevet

Det å nekte partneren å ha eller få venner av det motsatte kjønn tror jeg tyder på usikkerhet hos en selv, men er man i ett forhold er det selvfølgelig viktig å ta hensyn til partnerens følelser.

Her vet vi ingenting om hva partneren til TS føler eller vet og da er det ikke noe vits å sitte å analysere det.

Det tyder på at man vet hvordan den menneskelige verden fungerer.

Og når det gjelder TS så sier det seg selv at hun ikke skal ha noen som helst kontakt med denne fyren når hun er opptatt.

Skrevet

Det tyder på at man vet hvordan den menneskelige verden fungerer.

Og når det gjelder TS så sier det seg selv at hun ikke skal ha noen som helst kontakt med denne fyren når hun er opptatt.

Det er faktisk opp til henne å bestemme, og din mening i denne saken blir laget på litt for tynt grunnlag. Jeg er enig med Surriball og ville nok aldri selv blitt kjent med nye menn via nettet mens jeg var i ett forhold, men å bli kjent med nye menn i det virkelige liv som jeg OG min kjæreste kunne brukt tid sammen med har jeg ingen betenkeligheter med.

• Liker 1
Skrevet

Det er faktisk opp til henne å bestemme, og din mening i denne saken blir laget på litt for tynt grunnlag. Jeg er enig med Surriball og ville nok aldri selv blitt kjent med nye menn via nettet mens jeg var i ett forhold, men å bli kjent med nye menn i det virkelige liv som jeg OG min kjæreste kunne brukt tid sammen med har jeg ingen betenkeligheter med.

Det du (og flere med deg) sikkert ikke skjønner; det er at dette er et helt uaktuelt scenario.

Et par er ikke sammen med en mer eller mindre fremmed person som er singel.

Det naturlige for par er å være i sammen med andre par.

Skrevet

Det du (og flere med deg) sikkert ikke skjønner; det er at dette er et helt uaktuelt scenario.

Et par er ikke sammen med en mer eller mindre fremmed person som er singel.

Selvfølgelig er det greit å bli kjent med nye mennesker også når man er i ett parforhold, og selvfølgelig er det greit at disse nye menneskene ikke nødvendigvis må ha en partner. Det å utvide nettverket sitt med nye mennesker er kjempe sunt for å utvikle seg som menneske og for å kanksje bedre sin egen livskvalitet.

Nettverksbygging er en av de mest nyttige handlingene man kan gjøre i 2012 :D Det betyr ikke at man har intertesse av disse personene på en seksuell måte.

Når det kommer til TS så får hun heller fortelle hvorfor hun hadde interesse av å bli kjent med denne mannen på nettet og hva slags motiv som lå bak det.

• Liker 2
Skrevet

Så hvis man er et par, kan man ikke treffe enkeltvenner, eller single venner?
  • Liker 1
Skrevet

Så hvis man er et par, kan man ikke treffe enkeltvenner, eller single venner?

Og hvis man er singel så kan man ikke ha venner av det motsatte kjønn :fnise:

Anonym poster: b68f6683fdf1edd8dc12cef9f7dd03c9

Skrevet

Er man singel så kan man stort sett gjøre som man selv vil.

Når man lever i et parforhold så må man innrette seg etter partneren også.

Og jeg hadde ikke ønsket at dama har såkalte kompiser av det motsatte kjønn.

• Liker 1
Skrevet

Når det kommer til TS så får hun heller fortelle hvorfor hun hadde interesse av å bli kjent med denne mannen på nettet og hva slags motiv som lå bak det.

Dette er det interessante, ja.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har mange guttevenner og er singel. Og alle vil egentlig bare komme i buksa på meg. Ekkelt.

Anonym poster: 137602b3969ac968bc5367ad1c584ca5

• Liker 1
Skrevet

99,99% av alle mannfolk (og ca like mange kvinner) som man får kontakt med på nettet er ute etter sex eller forhold, ikke vennskap. Så jeg skjønner ikke hva du driver på med TS, du er jo i et forhold!!!!

Anonym poster: b70b6557bd5af720c3eede944f607925

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...