Gå til innhold

Fionel prøver igjen

fionel

Anbefalte innlegg

Hei Fionel!

Så hyggelig at du satte igang med en ny dagbok - har tittet etter deg! :klemmer:

Spennende nå da, hæ? :danse: ca 1 uke igjen til testing!! Bare kos deg, og lev livet som ellers, så sitter spiren igjen så fort som føy!

:klemmer:

Heeei du :D jaa måtte jo lage ny :fnise: Veldig spennende nå ja :) Venter og venter... har veldig lyst til å teste i morgen.. Men er vel ALT for tidlig, en uke før ikm... ÆæÆÆ jeg vil vite nååååå!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når starter du testinga? :)

nå?? hahaha neida.. I natt er faktisk første gang på evigheter jeg våkner klokken fem å holdt på å tisse på meg.. Så la jeg meg igjen, og våknet igjen klokken syv og holdt på å tisse på meg.... Kan jo like gjerne være starten på uvi, men,... Også skal man vel ikke måtte tisse oftere før man kommer lenger ut i ett eventuelt svangerskap, men husker det fra forrige gang også, at jeg måtte tisse ofte, var faktisk sånn ene vennina mi skjønte det :sjokkert: ( begynner å komme mer og mer minner fra forrige svangerskap om dagen, både på godt og vondt... )

ANg testingen så er jeg veldig usikker, burde jo vente til ikm men.... Det er sååå lenge til, og jeg fikk jo to streker før ikm forrige gang?? kan det også hjelpe på at jeg nylig har vært gravid? at den eventuelt vil vise litt før denne gang?? eller er jeg helt på bærtur nå :P

Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte også mine nattlige doturer før jeg testet positivt. Jeg er helt overbevist om at du er gravid nå!! Ikke lenge til du kan teste og finne det ut!! Kanskje allerede på søndag-mandag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger kanskje ikke vente helt til ikm, men mulig du klarer å vente til over helga...? :) Så kjekt hvis du er gravid igjen allerede!! :) Men vi vet jo at du kan bli gravid, så dersom det ikke klaffer denne måneden, kanskje neste? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med symptomer! :) Men er nok litt tidlig å teste enda ja, ville ikke testet før 2-3 dager før i allefall, så er sjansen mindre for å bli skuffet over et eventuelt falskt negativt resultat :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge UL-termin, så testet jeg positivt allerede 9 dpo. Men alle har vel kanskje ikke høy nok hcg-verdi innen såpass kort tid. Men dersom du orker å teste før ikm, så hvorfor ikke? :Nikke:

Og dersom du har like symptomer som sist, så høres det jo absolutt lovende ut, fionel :jepp: Spennende, altså! :popcorn:

Og ja, mange har jo blitt raskt gravide igjen, dersom de har mistet :klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel.. jeg klarte ikke vente lenger en til i dag jeg, testet i dag tidlig.. Å det skulle jeg aldri ha gjort, den ble jo så klart negativ.. Trodde jeg hadde gjort meg selv forbredt nok på at den kom til å bli negativ.. Men slaget var alikevel vondt :glare: Men kan bare skylde meg selv. haha tok en liten titt i den gamle prøvedagboken min, og der ser jeg jo at jeg fikk negativt resultat helt frem til en dag før ikm.. Haha

Jeg skulle faktisk ønske jeg var tett i nesa nå, fordi sambo fortalte at forrige gang jeg var gravid, hadde jeg visst sendt han melding ett par dager før jeg testet, hvir jeg skrev at jeg visste jeg var gravid, fordi det gjorde "vondt" nederst i magen/eggstokkene når jeg snøyt meg.. Hm... Og vet dere hva!? i dag når jeg hostet, så stakk det faktisk til i høyre side :O ææÆÆææ jeg HÅPER det er ett tegn, jeg håper så inderlig :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger kanskje ikke vente helt til ikm, men mulig du klarer å vente til over helga...? :) Så kjekt hvis du er gravid igjen allerede!! :) Men vi vet jo at du kan bli gravid, så dersom det ikke klaffer denne måneden, kanskje neste? :klemmer:

Jaa kanskje neste evnentuelt :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte også mine nattlige doturer før jeg testet positivt. Jeg er helt overbevist om at du er gravid nå!! Ikke lenge til du kan teste og finne det ut!! Kanskje allerede på søndag-mandag?

Jaaa, jeg tror jeg skal vente til mandag nå! Prøve ihvertfall?? kanskje søndag..? :wow: Jeg vil også være overbevist :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke testet mer, men har litt lyst til å teste nå! Men det er vel strengt talt ikke noe poeng på ettermidagsurinen....

Denne helgen har jeg mistet litt av håpet igjen, jeg tror faktisk ikke det har klaffet denne mnd, jeg vet ikke hvorfor, jeg har bare en følelse av :fnise: Men det er jo lov å ønske alikevel.

I helgen har vi egnetlig ikke gjort så veldig mye, vi var i bryllup på lørdag, og det var kjempe koselig! Vi koste oss veldig masse der. I dag har vi faktisk ryddet hele leiligheten og bakt en god del julekaker. (Ja, her i huset er det jul allerede)

Har dere hatt en fin helg da?

(4 dager til ikm!!)

Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for en rask update her på morrakvisten :hallo:

Fortsatt negativ test, 3 dager til ikm.. Men er jo fortsatt lov å håpe.. JEg håper jeg, skal fortsette og håpe helt til tr eventuelt kommer :ler2: :ler2:

Ha en god morgen :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan også ha en forsinket EL og det faktisk er mer enn 3 dager til IKM. Du har mange symptomer. Jeg tror det er store sjanser for at det har klaffet jeg! :):kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynner å miste motet litt igjen.. Vet ikke hvorfor, bare har en sånn følelse... I dag fikk jeg plutselig ett skikkelig stikk i korsryggen, og nå virker det som om det er mensen smertene som sniker seg på her.. Og da mener jeg ikke mensen smertene på en bra måte, men alikevel er det ikke de typiske mensen smertene heller... ( haha for en forklaring)

Nei nå tror jeg at jeg tar kvelden, kom inn døren for 20 minutter siden, og har akkurat rukket å hive nedpå litt mat!

GOd natt alle sammen :natti:

(Det blir en test i morgen tidlig også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...