fionel Skrevet 14. oktober 2013 Forfatter #1381 Del Skrevet 14. oktober 2013 Ikm er ikke før om 3 dager, har egentlig.ingen planer om å teste denne mnd, bare la tiden vise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 14. oktober 2013 #1382 Del Skrevet 14. oktober 2013 Ikm er ikke før om 3 dager, har egentlig.ingen planer om å teste denne mnd, bare la tiden vise Du tester vel om mensen ikke dukker opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 14. oktober 2013 Forfatter #1383 Del Skrevet 14. oktober 2013 Du tester vel om mensen ikke dukker opp? Klart jeg gjør! Haha! Bestilte faktisk tester fra BT i går kveld Såååeh, blir nok en test så fort de kommer husker ikke hvor lang leveringstiden var på de, men tenker de er her i slutten av uken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 14. oktober 2013 #1384 Del Skrevet 14. oktober 2013 Håper BT leverer like fort som de gjorde til meg; første virkedag i romjula Er så spent på deres vegne Fionel og håper så inderlig av hele mitt hjerte at NÅ er det deres tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 14. oktober 2013 Forfatter #1385 Del Skrevet 14. oktober 2013 Ja, da var det den nye uken startet, i dag har jeg liksom aldri våknet skikkelig opp, så blir nok tidlig kvelden i dag ja. Håper på å få med meg top model (muligheten er stor for at den episoden blir sett i senga). Denne uken blir lang og tung, men heldigvis er det fri på fredag! DET skal nytes :danse: Mannen skal ha familie bursdag på kvelden, så jeg satser på å ha fått enten en strek eller tr innen den tid! Kjedelig å ikke kunne ta ett glass vin, fordi man tror man er gravid, også kommer tanta morningen etter! :jolie: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 14. oktober 2013 Forfatter #1386 Del Skrevet 14. oktober 2013 Håper BT leverer like fort som de gjorde til meg; første virkedag i romjula Er så spent på deres vegne Fionel og håper så inderlig av hele mitt hjerte at NÅ er det deres tur Ja, det håper virkelig jeg også! Nå bør det vel være vår tur vel Åå da håper jeg de kommer snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 15. oktober 2013 #1387 Del Skrevet 15. oktober 2013 BT har alltid levert på 2-3 dager når jeg har bestilt, så kanskje får du dem allerede i dag? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter #1388 Del Skrevet 15. oktober 2013 BT har alltid levert på 2-3 dager når jeg har bestilt, så kanskje får du dem allerede i dag? :D ii!! Isåfall blir det kanskje en liten test i morgen tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter #1389 Del Skrevet 15. oktober 2013 Ingen tester i posten i dag men da kommer de kanskje igjen i morgen Håper bare inderlig de kommer før fredag :D ELlers blir det nok en CB digital på fredag ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 15. oktober 2013 #1390 Del Skrevet 15. oktober 2013 Nå har jeg ikke vært inne her på gudene vet hvor lenge. 6 mnd kanskje? Men jeg klikket meg kjapt inn i dagboken din i håp om at nå ville det bli spennende lesing! Veldig trist å se at det ikke har klaffet enda hos dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 15. oktober 2013 #1391 Del Skrevet 15. oktober 2013 Heier på deg Fionel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter #1392 Del Skrevet 16. oktober 2013 Nå har jeg ikke vært inne her på gudene vet hvor lenge. 6 mnd kanskje? Men jeg klikket meg kjapt inn i dagboken din i håp om at nå ville det bli spennende lesing! Veldig trist å se at det ikke har klaffet enda hos dere jaa, ting tar tid her i Gården, desverre hyggelig at du stakk innom da :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter #1393 Del Skrevet 16. oktober 2013 Heier på deg Fionel takk for det søte du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkemamma Skrevet 16. oktober 2013 #1394 Del Skrevet 16. oktober 2013 Jeg heier på dere Fionel Håper dette er måneden! Dere fortjener et mirakel nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter #1395 Del Skrevet 16. oktober 2013 Da har testene kommet i posten Tror jeg skal prøve å klare å vente til morgenurin i morgen tidlig, mtp ikm er ikke før til fredag meeen jeg har jo bestilt 5 stk.. såååeh... hm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter #1396 Del Skrevet 16. oktober 2013 Jeg heier på dere Fionel Håper dette er måneden! Dere fortjener et mirakel nå Takk for det Lykke :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter #1397 Del Skrevet 16. oktober 2013 blendahvit test 13 dpo, kveldsurin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 16. oktober 2013 #1398 Del Skrevet 16. oktober 2013 Prøv igjen på morgenurin du 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter #1399 Del Skrevet 18. oktober 2013 Ikm i dag, negativ test.. Ikke like lett å "gjemme" de vonde følelsene denne gangen... Tanta har ikke meldt seg enda, men hub kommer nok straks.... Herregud jeg er så sliten og lei av dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 18. oktober 2013 #1400 Del Skrevet 18. oktober 2013 (endret) Det forstår jeg Ikke ta sorgene på forskudd da siden tanta ikke har komt enda. Ønsker deg en fin Fredag! Endret 18. oktober 2013 av Frufly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå