Gå til innhold

Fionel prøver igjen

fionel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikm er ikke før om 3 dager, har egentlig.ingen planer om å teste denne mnd, bare la tiden vise ;)

Du tester vel om mensen ikke dukker opp? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tester vel om mensen ikke dukker opp? ;)

Klart jeg gjør! Haha! Bestilte faktisk tester fra BT i går kveld :fnise: Såååeh, blir nok en test så fort de kommer :) husker ikke hvor lang leveringstiden var på de, men tenker de er her i slutten av uken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper BT leverer like fort som de gjorde til meg; første virkedag i romjula :fnise:

Er så spent på deres vegne Fionel og håper så inderlig av hele mitt hjerte at NÅ er det deres tur :hjerte::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var det den nye uken startet, i dag har jeg liksom aldri våknet skikkelig opp, så blir nok tidlig kvelden i dag ja. Håper på å få med meg top model (muligheten er stor for at den episoden blir sett i senga). Denne uken blir lang og tung, men heldigvis er det fri på fredag! DET skal nytes :danse: :danse: Mannen skal ha familie bursdag på kvelden, så jeg satser på å ha fått enten en strek eller tr innen den tid! :) Kjedelig å ikke kunne ta ett glass vin, fordi man tror man er gravid, også kommer tanta morningen etter! :jolie: :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper BT leverer like fort som de gjorde til meg; første virkedag i romjula :fnise:

Er så spent på deres vegne Fionel og håper så inderlig av hele mitt hjerte at NÅ er det deres tur :hjerte::klem:

Ja, det håper virkelig jeg også! Nå bør det vel være vår tur vel :sjokkert::plystre: Åå da håper jeg de kommer snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BT har alltid levert på 2-3 dager når jeg har bestilt, så kanskje får du dem allerede i dag? :D

ii!! Isåfall blir det kanskje en liten test i morgen tidlig :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tester i posten i dag :) men da kommer de kanskje igjen i morgen :) Håper bare inderlig de kommer før fredag :D ELlers blir det nok en CB digital på fredag ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke vært inne her på gudene vet hvor lenge.

6 mnd kanskje?

Men jeg klikket meg kjapt inn i dagboken din i håp om at nå ville det bli spennende lesing!

Veldig trist å se at det ikke har klaffet enda hos dere :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke vært inne her på gudene vet hvor lenge.

6 mnd kanskje?

Men jeg klikket meg kjapt inn i dagboken din i håp om at nå ville det bli spennende lesing!

Veldig trist å se at det ikke har klaffet enda hos dere :hug:

jaa, ting tar tid her i Gården, desverre :) hyggelig at du stakk innom da :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har testene kommet i posten :) Tror jeg skal prøve å klare å vente til morgenurin i morgen tidlig, mtp ikm er ikke før til fredag :) meeen jeg har jo bestilt 5 stk.. såååeh... hm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikm i dag, negativ test.. Ikke like lett å "gjemme" de vonde følelsene denne gangen... Tanta har ikke meldt seg enda, men hub kommer nok straks.... Herregud jeg er så sliten og lei av dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forstår jeg :kose:

Ikke ta sorgene på forskudd da siden tanta ikke har komt enda.

Ønsker deg en fin Fredag! :klemmer:

Endret av Frufly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...