KaDust Skrevet 28. oktober 2012 #161 Skrevet 28. oktober 2012 Modder er ikke farlige. Bare spør Noz, vi dro på tusenfryd en gang jeg var mod.
Pene sko... Skrevet 28. oktober 2012 #162 Skrevet 28. oktober 2012 Nei er nok ikke mann nok for det, så blir et slips. Ok, jeg har sløyfe og du har slips. Må bare bli flinkere til å knyte disse sløyfene først. I verste fall blir det slips og min faste gamle four in hand.
Gjest NozMonster Skrevet 28. oktober 2012 #163 Skrevet 28. oktober 2012 Modder er ikke farlige. Bare spør Noz, vi dro på tusenfryd en gang jeg var mod. heheheeee... jaaa, det gjorde vi faktisk... Du utførte ingen moderator-knep på meg nei...ingen truing med å kaste meg ut av tusenfryd, eller redigeringer på mine ytringer en gang... 1
KaDust Skrevet 28. oktober 2012 #164 Skrevet 28. oktober 2012 heheheeee... jaaa, det gjorde vi faktisk... Du utførte ingen moderator-knep på meg nei...ingen truing med å kaste meg ut av tusenfryd, eller redigeringer på mine ytringer en gang... Nei, glemmer liksom modderollen litt når man er ute og sosial da.
Gjest Lille-pus Skrevet 28. oktober 2012 #165 Skrevet 28. oktober 2012 Nei, glemmer liksom modderollen litt når man er ute og sosial da. Kommer kanskje litt ann på i hvilket rom du jobber mest det.... 1
Gjest Cuntzilla Skrevet 28. oktober 2012 #166 Skrevet 28. oktober 2012 Jeg kommer til å kle meg pent uansett hva dere andre går i og hvor vi skal, for julebord er verdens beste unnskyldning til å gå i de kjolene bakerst i skapet som sjelden får se dagens lys. Jeg er alltid overdressed for the occation, så ingen andre trenger å bekymre seg for å være den som stikker seg ut med for mye pynting for en aften på Egon. (Egon var forøvrig bare en spøk, jeg blir ikke med hvis vi skal på den parodien av en restaurant) 2
Gjest BM2 Skrevet 28. oktober 2012 #167 Skrevet 28. oktober 2012 Jeg kommer til å kle meg pent uansett hva dere andre går i og hvor vi skal, for julebord er verdens beste unnskyldning til å gå i de kjolene bakerst i skapet som sjelden får se dagens lys. Jeg er alltid overdressed for the occation, så ingen andre trenger å bekymre seg for å være den som stikker seg ut med for mye pynting for en aften på Egon. (Egon var forøvrig bare en spøk, jeg blir ikke med hvis vi skal på den parodien av en restaurant) Her vant du mitt hjerte tvers gjennom dine femnazi-røde-strømper
Gjest BM2 Skrevet 28. oktober 2012 #168 Skrevet 28. oktober 2012 Snakker om slik, har noen kontroll på lokale?
Gjest NozMonster Skrevet 28. oktober 2012 #169 Skrevet 28. oktober 2012 Snakker om slik, har noen kontroll på lokale? nei, det har vært dårlig med forslag inntil videre... den eneste som har kommet med et par ideer er wonders. har du noen ønsker/forslag BM?
Gjest loren Skrevet 28. oktober 2012 #170 Skrevet 28. oktober 2012 Det som er litt viktig mtp lokale er jo også hvor mange vi blir, forslag tas i mot med takk Jeg tar en ny tellerunde i morgen, jeg har allerede utsatt sengetid alt for lenge ift at jeg starter i ny jobb i morgen tidlig og det snør og jeg allerede er überstressa for alle østlendingene som ikke kan å kjøre bil på vintern!
Niennas Skrevet 28. oktober 2012 #171 Skrevet 28. oktober 2012 Hadde vært artig å vært med siden jeg bor i Oslo, men siden jeg ikke er helt med i "kg-gjengen" er jeg litt usikker om jeg tør... Skal vurdere det og holde meg oppdatert om hvor det blir :-) Nigga plz.... Jeg er langt ifra noe medlem av hvilken som helst KG-gjeng. Jeg stemmer for festklær! Ikke galla eller julaften-klær, men sånn som man pynter seg når man skal kle seg fint til fest! Jeg stemmer også for dette! Jeg må kjøre eller eventuelt ta tog, og da har jeg ikke lyst til å dra med meg gallakjolen akkurat (ikke at jeg har noen, heller ) To modder Her kommer samtaler til å bli skjult og diskutert på bakrommet Du virker stressa, BM2? Ja, lille-pus og jeg skal møte opp med hver vår notatblokk og notere hele kvelden heheheeee... jaaa, det gjorde vi faktisk... Du utførte ingen moderator-knep på meg nei...ingen truing med å kaste meg ut av tusenfryd, eller redigeringer på mine ytringer en gang... What? Da må KaDust ha vært en elendig moderator! Moderator er ikke noe man blir, det er noe man er født til! Hjemme er jeg alltid i moderatorrollen, mannen min får ofte beskjeder om at jeg må rydde i samtalen grunnet avsporing 1
Niennas Skrevet 28. oktober 2012 #173 Skrevet 28. oktober 2012 Jeg er gift, men du kan få lov til å spandere en drink på meg på julebordet likevel
KaDust Skrevet 28. oktober 2012 #174 Skrevet 28. oktober 2012 Kommer kanskje litt ann på i hvilket rom du jobber mest det.... Jeg hadde sexrommet
Gjest Lurifix Skrevet 28. oktober 2012 #175 Skrevet 28. oktober 2012 Jeg er gift, men du kan få lov til å spandere en drink på meg på julebordet likevel Hahaha
Gjest Skrevet 28. oktober 2012 #176 Skrevet 28. oktober 2012 Nigga plz.... Jeg er langt ifra noe medlem av hvilken som helst KG-gjeng. Jeg stemmer også for dette! Jeg må kjøre eller eventuelt ta tog, og da har jeg ikke lyst til å dra med meg gallakjolen akkurat (ikke at jeg har noen, heller ) Du virker stressa, BM2? Ja, lille-pus og jeg skal møte opp med hver vår notatblokk og notere hele kvelden What? Da må KaDust ha vært en elendig moderator! Moderator er ikke noe man blir, det er noe man er født til! Hjemme er jeg alltid i moderatorrollen, mannen min får ofte beskjeder om at jeg må rydde i samtalen grunnet avsporing Det sier dere alle... Neida, men skjønner det ikke er det, kan bare virke sånn noen ganger for oss som ikke er så "gamle i gamet" her inne
Gjest Lille-pus Skrevet 29. oktober 2012 #177 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg hadde sexrommet Hmmm.... Der inne er jeg lommekjent.... Hvilken fyr skal vi 'kidnappe' du og jeg ? Vi vet jo at mange av dem har litt KK(la)M(me) drømmer
Niennas Skrevet 29. oktober 2012 #178 Skrevet 29. oktober 2012 Elsker at vi er kun på planleggingstadiet, og allerede nå har skittenpraten kommet igang. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå