Gå til innhold

KG-julebord 2012.


Gjest loren

Anbefalte innlegg

Gjerne gåavstand fra enten nationalteateret eller oslo-s, så jeg slipper å bruke mer penger på trikk/buss/t-bane. :)

Det skal jeg huske på, men jeg tror også at om du kommer med tog fra et annet sted så kan det brukes overgang i Rutersystemet, dvs da trikk/bane/buss i Oslo sentrum, men jeg har månedskort så det er mulig det bare er derfor jeg tror det... noen som vet helt sikkert? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er overgang kanskje, tenkte jeg ikke på, men jeg vil helst slippe det uansett da kollektivtransport er noe av det værste mtp angsten min. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er overgang kanskje, tenkte jeg ikke på, men jeg vil helst slippe det uansett da kollektivtransport er noe av det værste mtp angsten min. :sjenert:

Og gjerne et sted som er enkelt å finne fram for oss som ikke er fra Oslo! :)

Vi satser på noe som er lett å finne fra Karl Johan tenker jeg :)

Jeg er nemlig heller ikke noe god på å finne fram i Oslo selv om jeg bor rett utafor :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Det er overgang kanskje, tenkte jeg ikke på, men jeg vil helst slippe det uansett da kollektivtransport er noe av det værste mtp angsten min. :sjenert:

det stemmer at man får overgang, og apropo angsten din så kan jeg jo bare møte deg på oslo s, for å få deg trygt frem til åsstedet :fnise:

meeenneh... et sentral sted som "alle" vet hvor er er nok det beste og enkleste og alt på en gang!

Hva med å leie hele Oslo S da, da får vi sikkert plass til alle 45 000 brukere på forumet!

jaaaa....det hadde vært no!

men om du får med mer enn 147 stykker gunfreak, så skal jeg.... hmmm....løpe naken ned karl johan :fnise:.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Er det lov å komme som Anonym Bruker med finlandshette? Eventuelt bare et skjerf over trynet, som Penelope?

det må du gjerne gjøre...for nå som du skrev det, så skjønner jo alle at det er deg...

sååååh- vi kommer garantert til å nappe av deg denne hetta rimlig fort :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det må du gjerne gjøre...for nå som du skrev det, så skjønner jo alle at det er deg...

sååååh- vi kommer garantert til å nappe av deg denne hetta rimlig fort :P

Damn it! Jeg tenkte ikke på at det kanskje ville vært litt gjennomskubart å komme som den eneste med finlandshette. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Damn it! Jeg tenkte ikke på at det kanskje ville vært litt gjennomskubart å komme som den eneste med finlandshette. :P

mulig!

meeen- du blir med sier du? uten finlandshette eller andre skjulemuligheter? :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mulig!

meeen- du blir med sier du? uten finlandshette eller andre skjulemuligheter? :hoppe:

Det spørs om jeg tør å bli med uten finlandshette. Det er jo fremmede folk jo! :ninja:

Høres litt skummelt ut, så vet ikke om jeg har baller til det. Man er ikke så tøff når alt kommer til alt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lurifix

Det spørs om jeg tør å bli med uten finlandshette. Det er jo fremmede folk jo! :ninja:

Høres litt skummelt ut, så vet ikke om jeg har baller til det. Man er ikke så tøff når alt kommer til alt. :P

Er jo ingen farlige som kommer. Den eneste farlige kommer ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gunfreak

Meg :lur:

Ja, har sett solsenga med motorsykel hjem, så hun er sikkert medlem av bandidos eller hells angles, kommer sikkert på julebordet med 20 hårete bikers, som lager bråk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bandidos er bare fornavnet. Solsenga er en hitman for ulike gjenger i landets underverden. For øvrig også en dealer for hva enn du måtte ønske. Hore, pistol, kokain, you name it. Trenger du å hvitvaske penger du har tjent gjennom dealing i utlandet, så kan solsenga hjelpe deg. Å smugle klokker i millionklassen på håndleddet gjennom flyterminalene for å få svart cash innenfor landegrensene er blant vedkommendes mange spesialiteter. Hahaha! Neida, det er ingen skumle som vil dukke opp på julebordet. :)

Om det blir for ille kan jeg ta med broren min, han er bokser. Da får du en bodyguard den kvelden. ;)

Endret av Pene sko...
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...