Gå til innhold

KG-julebord 2012.


Gjest loren

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster

Jeg vil være med :)

jaaaa! så spennende da!

hvem er så du da? :)

Hopp til 1:18 og du får Blur på julebordet! Jeg sjekker opp nå om jeg kan komme :-D

please doooo!

det hadde vært så stas å treffe deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4. Januar skal gå bra! Jobber skift, så det kan hende det går skeis, men satser på at det går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Liker at det er fler og fler som iallefall sier de vil komme :D

me2!!!

Julebord i januar høres gøy ut. Jeg skal vurdere det!

ja- det blir kjempebra! Så gjør et hardt forsøk på vurderingen din :)

En moderator :blink: Betyr det at julebordet blir modderert? :klo:

:tongue:

joiner du oss eller BM? :hoppe:

Javisst! Blir det noe krangling så stenger jeg samtaler etter å ha ryddet i de tre ganger ;)

hahhaaa.... jeg ser det for meg... vi diskuterer, og det blir litt og litt styggere språkbruk og enkelte gjemmer seg under bordet for så å skrike ut noe dritt til de andre (de vil nemlig gjøre seg anonyme :ler: ) .... tilslutt så skriker Niennas ut " NEEEIIIII vet dere hva!!!! Ta å dra hjem med dere alle sammen!! Gå i hver deres retning- INGEN skal ta den samme bussen vekk herfra!! :kjefte: ....... :regler: ..."

:fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som sitter under bordet og slenger med leppa blir vel AB'ere? Hahaha!

Ja, AB'ere får sitte under bordet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moralpreken, hvordan fungerer det? Skal man da elegant slå på vinglasset før man høytidelig reiser seg opp av stolen for å fortelle alle om hva som er rett og galt? Hahaha!

Endret av Pene sko...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

De som sitter under bordet og slenger med leppa blir vel AB'ere? Hahaha!

Ja, AB'ere får sitte under bordet. ;)

ehm...jaaa- jeg skrev det.... :fnise:

:fnise:

Greit, jeg fniser ikke, jeg ler faktisk høyt her :laugh:

hahahaaa...det gjorde jeg også :hoho: (....av meg selv.... :sjenert: ..)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser for meg at jeg sitter og surmuler hele kvelden, og at dere kun hører setninger som "... Innlegg på dialekt er ikke lov..." Og lignende ;). Det hele topper seg på slutten av kvelden da jeg tar tak i BM2, drar han til Nica. Og sier irritert "... Flettet grunnet identisk tema!!". Hehe.

Er 4. Januar spikret forresten? Vil gjerne sende en mail til sjefen og høre om hvordan jeg jobber den fredagen :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser for meg at jeg sitter og surmuler hele kvelden, og at dere kun hører setninger som "... Innlegg på dialekt er ikke lov..." Og lignende ;). Det hele topper seg på slutten av kvelden da jeg tar tak i BM2, drar han til Nica. Og sier irritert "... Flettet grunnet identisk tema!!". Hehe.

Er 4. Januar spikret forresten? Vil gjerne sende en mail til sjefen og høre om hvordan jeg jobber den fredagen :)

;)

Ja, datoen er spikra :-)

jeg lekte litt sjef og bestemte at jeg skal allefall på julebord da, og så håper jeg så mange som mulig joiner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I hånden :opplyser:

Haha!

Hmm, jo , det må vi finne ut av.

Jeg tar gjerne i mot forslag, og så kan jeg komme nærmere tilbake til det etter arbeidskravinnlevering og arbeidshelg :) Altså mandag/tirsdag, men det er iallefall sentralt i Oslo et sted, og vi er fler vet jeg som må tenke litt økonomisk, så det blir et sted hvor det er rimelig :)

Alle forslag tas i mot med stor takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjerne gåavstand fra enten nationalteateret eller oslo-s, så jeg slipper å bruke mer penger på trikk/buss/t-bane. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...