Gå til innhold

KG-julebord 2012.


Gjest loren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

Nozzy jeg forventer at du bruker samme outfit som du skal bruke på det andre julebordet?

eeehhmm-... hehheeee.... jeg trokke deeeet gunfreak -

det kommer foresten veldig ann på hva de andre (jentene) skal ha på seg ... :ler:

"den onskapsfulle, jævlige NozMonster altså? hahahaaa...."

:klo:

ja, men jeg kalles vel stort sett bare Noz... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurifix

Jeg, for jeg vil ikke komme som den eneste pynta, eller den eneste ikke-pynta. :gjeiper:

hehe tar angsten din helt av da? er vel bedre å ikke være pynta når alle er pynta enn å være pynta når ingen er pynta? ... pynta.

Vært på julebord 1 gang og jeg liker ikke å bruke dress eller noe sånt. Så jeg dro som jeg vanligvis er kledd. Vanlige sko, bukse og hettegenser. Var jo den eneste som ikke var pynta og det var da ikke noe problem for meg. Vet ikke med de andre da. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Blir det bare pene, unge mennesker som kommer ?

Om det kommer noen gamliser som kunne Lille-pus vurdere å tenke på å stille......

Men ikke om hun blir den eneste over 45.... da blir det bare så veldig, veldig dumt (for Lille-pus) :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller ingen rolle, Lille-pus. Flere av mine venner er godt voksne mennesker. En av mine kamerater gjennom flere år er på din alder. Gøy kan man ha det uansett alder. :)

Endret av Pene sko...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært artig å vært med siden jeg bor i Oslo, men siden jeg ikke er helt med i "kg-gjengen" er jeg litt usikker om jeg tør... Skal vurdere det og holde meg oppdatert om hvor det blir :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gunfreak

Blir det bare pene, unge mennesker som kommer ?

Om det kommer noen gamliser som kunne Lille-pus vurdere å tenke på å stille......

Men ikke om hun blir den eneste over 45.... da blir det bare så veldig, veldig dumt (for Lille-pus) :(

Alder har da ingen ting å si, viss det skulle hjelpe har jeg sinnet til en 215 åring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

hehe tar angsten din helt av da? er vel bedre å ikke være pynta når alle er pynta enn å være pynta når ingen er pynta? ... pynta.

Vært på julebord 1 gang og jeg liker ikke å bruke dress eller noe sånt. Så jeg dro som jeg vanligvis er kledd. Vanlige sko, bukse og hettegenser. Var jo den eneste som ikke var pynta og det var da ikke noe problem for meg. Vet ikke med de andre da. :fnise:

julebord i vanlige klær? ...hettegenser? :klo:

i mine ører så skal man pynte seg på julebord....

Blir det bare pene, unge mennesker som kommer ?

Om det kommer noen gamliser som kunne Lille-pus vurdere å tenke på å stille......

Men ikke om hun blir den eneste over 45.... da blir det bare så veldig, veldig dumt (for Lille-pus) :(

er du 45!? du holder deg jammen godt!!

jeg har møtt noen brukere på din alder jeg LillePus- og jeg må ærlig talt innrømme at

aldersforskjellen ikke merkes!

Kom, så skal jeg bevise det!

Hadde vært artig å vært med siden jeg bor i Oslo, men siden jeg ikke er helt med i "kg-gjengen" er jeg litt usikker om jeg tør... Skal vurdere det og holde meg oppdatert om hvor det blir :-)

det er jo mange som ikke kjenner hverandre som har meldt sin interesse da...

men det er likt for alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurifix

julebord i vanlige klær? ...hettegenser? :klo:

i mine ører så skal man pynte seg på julebord....

Fikk bekjeden "kom som du er" når jeg sa jeg ikke orket å komme pga dress og slikt. Så da gjor jeg det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

julebord i vanlige klær? ...hettegenser? :klo:

i mine ører så skal man pynte seg på julebord....

er du 45!? du holder deg jammen godt!!

jeg har møtt noen brukere på din alder jeg LillePus- og jeg må ærlig talt innrømme at

aldersforskjellen ikke merkes!

Kom, så skal jeg bevise det!

det er jo mange som ikke kjenner hverandre som har meldt sin interesse da...

men det er likt for alle :)

Ja, men det er godt :fnise: Har ikke lest gjennom hele tråden, så tenkte at dere var godt kjent alle sammen.

Men pynte seg litt må man jo. Kommer så klart litt an på stedet da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Fikk bekjeden "kom som du er" når jeg sa jeg ikke orket å komme pga dress og slikt. Så da gjor jeg det!

aahhh.. ja, da blir jo saken en litt annen...

men min erfaring er at man får "beskjed" om å kle seg pent :P

Vel jeg ser faktisk bra ut i dress så jeg kommer i det uansett!

jaaa- dress :strix:

og tversover-sløyfe!?

Ja, men det er godt :fnise: Har ikke lest gjennom hele tråden, så tenkte at dere var godt kjent alle sammen.

Men pynte seg litt må man jo. Kommer så klart litt an på stedet da..

bor du i oslo eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde vært artig å vært med siden jeg bor i Oslo, men siden jeg ikke er helt med i "kg-gjengen" er jeg litt usikker om jeg tør... Skal vurdere det og holde meg oppdatert om hvor det blir :-)

Jeg er ikke med i kg-gjengen heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Jeg stemmer for festklær! Ikke galla eller julaften-klær, men sånn som man pynter seg når man skal kle seg fint til fest! :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurifix

aahhh.. ja, da blir jo saken en litt annen...

men min erfaring er at man får "beskjed" om å kle seg pent :P

Men det hadde ikke vært noe gøy å kle seg pent. Å være den som stikker seg grundig ut på en "negativ" måte er noe av det morsomste! Hva folk tenker om deg, hva de sier om deg. :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

aahhh.. ja, da blir jo saken en litt annen...

men min erfaring er at man får "beskjed" om å kle seg pent :P

jaaa- dress :strix:

og tversover-sløyfe!?

bor du i oslo eller? :)

Det gjør jeg vet du :) Så ikke vanskelig å stikke innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det bare pene, unge mennesker som kommer ?

Om det kommer noen gamliser som kunne Lille-pus vurdere å tenke på å stille......

Men ikke om hun blir den eneste over 45.... da blir det bare så veldig, veldig dumt (for Lille-pus) :(

To modder :bond:

Her kommer samtaler til å bli skjult og diskutert på bakrommet :opplyser:

Men hallo, vi teller ikke år ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...