Gå til innhold

KG-julebord 2012.


Gjest loren

Anbefalte innlegg

Gjest HunterLady

Jeg er med dersom jeg får barnefri :D En tur til Oslo tar meg bare 40 minutter ;D

Men jeg trenger en guide. Aldri vært i Oslo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

Jeg er med dersom jeg får barnefri :D En tur til Oslo tar meg bare 40 minutter ;D

Men jeg trenger en guide. Aldri vært i Oslo!

:rope: jeg melder meg frivillig som din personlige Guide!

har du virkelig aldri vært i oslo hunter? ....det hadde jeg ikke trodd.. hehee.....

40 min? ... med fly altså? ...... om du faktisk gidder å fly hit, så finnes det jammen ingen unnskyldning for folk i oslo og omegn for IKKE å være med!!

Endret av NozMonster
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bandidos er bare fornavnet. Solsenga er en hitman for ulike gjenger i landets underverden. For øvrig også en dealer for hva enn du måtte ønske. Hore, pistol, kokain, you name it. Trenger du å hvitvaske penger du har tjent gjennom dealing i utlandet, så kan solsenga hjelpe deg. Å smugle klokker i millionklassen på håndleddet gjennom flyterminalene for å få svart cash innenfor landegrensene er blant vedkommendes mange spesialiteter. Hahaha! Neida, det er ingen skumle som vil dukke opp på julebordet. :)

Om det blir for ille kan jeg ta med broren min, han er bokser. Da får du en bodyguard den kvelden. ;)

Shit, trodde jeg var mer anonym her inne! Må jammen passe på hva jeg legger ut av bilder.... :P (Tror forresten det er jeg som trenger han bodyguard-broren din! Makan til litta pingle. Haha)

Det er meg! :rasende:

Sammen er vi dynamitt, Lurifix!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente all snakket om motorsykler og skumle bikere var mer forlokkende enn avskrekkende. Krydre det hele med en bokser, også har du gjort min kveld. :-P Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

:rope: jeg melder meg frivillig som din personlige Guide!

har du virkelig aldri vært i oslo hunter? ....det hadde jeg ikke trodd.. hehee.....

40 min? ... med fly altså? ...... om du faktisk gidder å fly hit, så finnes det jammen ingen unnskyldning for folk i oslo og omegn for IKKE å være med!!

Jaaaaa, var deg jeg håpet på!! :danse:

Vel, jeg har vært i Oslo én gang, men da var jeg 12. Husker ikke så mye. Også har jeg vært mange ganger på Gardermoen, men det telles vel ikke som Oslo ;)

Ja, det er jo mange flotte folk jeg har lyst til å treffe, så dersom jeg har råd og fri, så ser jeg ikke hvorfor jeg skulle la være. Er en av de flotteste grunnene jeg har vært borti for å dra til Oslo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Jaaaaa, var deg jeg håpet på!! :danse:

Vel, jeg har vært i Oslo én gang, men da var jeg 12. Husker ikke så mye. Også har jeg vært mange ganger på Gardermoen, men det telles vel ikke som Oslo ;)

Ja, det er jo mange flotte folk jeg har lyst til å treffe, så dersom jeg har råd og fri, så ser jeg ikke hvorfor jeg skulle la være. Er en av de flotteste grunnene jeg har vært borti for å dra til Oslo :)

YAY, kanskje jeg får møte Hunterlady! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gunfreak

You wish!

Nei jeg tror faktisk det ville vært vedlig distraherenede, ville drevet og gått inn i vegger, dører, bord og stoler hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gunfreak

Jeg, for jeg vil ikke komme som den eneste pynta, eller den eneste ikke-pynta. :gjeiper:

Jeg tenker å komme i dress i hvertfall,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg, for jeg vil ikke komme som den eneste pynta, eller den eneste ikke-pynta. :gjeiper:

Jeg vil se an lokalet, en jeg antar det blir hele rene klær for min del. Så får dagshumøret bestemme resten. Nå må jeg bare få ledig den dagen da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest NozMonster

Jaaaaa, var deg jeg håpet på!! :danse:

Vel, jeg har vært i Oslo én gang, men da var jeg 12. Husker ikke så mye. Også har jeg vært mange ganger på Gardermoen, men det telles vel ikke som Oslo ;)

Ja, det er jo mange flotte folk jeg har lyst til å treffe, så dersom jeg har råd og fri, så ser jeg ikke hvorfor jeg skulle la være. Er en av de flotteste grunnene jeg har vært borti for å dra til Oslo :)

så du har ikke fått noen PM`er fra diverse bruker her inne, (silfen blant annet), hvor

du blir frarådet å nærme deg den onskapsfulle, jævlige Noz altså? hahahaaa....

jeg er veldig spent på å se om dette årdner seg hunter!

Kanskje jeg skal drikke meg dritings på toget og ta en tur :ler:

jeg vet ikke heeelt hvor gunstig det er å drikke seg full, meeennneeeh- jeg synes virkelig du skal ta deg turen!!

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurifix

hvor du blir frarådet å nærme deg den onskapsfulle, jævlige Noz altså? hahahaaa....

Er ikke det Monster delen av nicket ditt? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...