Gå til innhold

Bestilt ny mekling


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, i hennes siste innlegg står det at hun går mot 60/40.

Derfor jeg stusser. Men jeg vet jo også at en rettssak er noe helt annet enn det man kan forestille seg, og med mindre en av foreldrene er beviselig usikket så skal det godt gjøres å presse ned samvær.

Min mann måtte gi omsorgen til en mor som ikke tar seg av ungene. De sliter også, både fysisk og psykisk. Det er et mareritt.

Endret av Løvetanten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, i hennes siste innlegg står det at hun går mot 60/40.

Derfor jeg stusser. Men jeg vet jo også at en rettssak er noe helt annet enn det man kan forestille seg, og med mindre en av foreldrene er beviselig usikket så skal det godt gjøres å presse ned samvær.

Min mann måtte gi omsorgen til en mor som ikke tar seg av ungene. De sliter også, både fysisk og psykisk. Det er et mareritt.

Du har helt rett ang 60/40.Litt vanskelig å tenke klart når man havner i en sånn situasjon og så tenker man at litt (10 prosent) er bedre enn ingenting. Og det er helt sant,i en rettsak man må være bestemt...det er ikke lett i det hele tatt.Det er andre folk som bestemmer om fremtiden din .Det som hjelper meg er at jeg vet at jeg gjør det rette.Taper eller vinner(man vet aldri),men jeg vet at jeg har gjort alt i min makt for å være rettferdig,uten løgn og falske påstander.

Anonym poster: 1e8a2f73217b090b54e9e3bca59252f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke poenget i at det skal bli bra med 60/40. Det kan bety 4 overnattinger mindre . Fire overnattinger mindre bedrer ikke det hele. Ts.har faktisk tilbudt dette flere ganger skriver hun. Det er nok andre samarbeidsproblemer enn str.på samvær som ligger bak. Det er også nærliggende å tenke økonomiske motiver fra mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...