Gjest Vampen Skrevet 2. oktober 2012 #61 Del Skrevet 2. oktober 2012 Jeg er enig med Silfen i at det som var opphetet diskusjon i den tråden, nok ble trigget av debatt mellom brukere med motstridende syn på selve tråden. Og at det at man begynner å svare hverandre, ikke TS direkte, nok er noe av årsaken til at det blir flere innlegg i tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 2. oktober 2012 #62 Del Skrevet 2. oktober 2012 Nå fulgte ikke jeg med i trusetråden lenge nok til å få med meg hvor sexsalg kom inn så det skal jeg ikke uttale meg om. Derimot fikk jeg med meg de først 8 sidene. Det jeg synes er mer fasinerende enn det at gutter forsvarer pene jenter er hvor utrolig aggresive noen kvinner ble. Her legger noen ut et bilde av en pen rumpe under påskudd av å lure på hva slags truse man kler. En dårlig skjult unnskyldning for å ville ha bekreftelse på at man har pen rumpe, greit nok, men hvorfor så sint? Hvorfor blir man sinte av at noen vil ha oppmerksomhet og bekeftelse? Jeg tror slettes ikke det er sjalusi men jeg lurer på hvilke mekanismer det er som settes igang i hodet på folk når de blir så sinte. Hvorfor ikke bare la dama få det hun var ute etter? Og hadde de blitt like sinte om det var en dame på 100 kg og full av appelsinhud som spurte? Jeg tviler. Synes du får med det viktigste her Heisenberg, og har lite å tilføye utover min støtte og at jeg mistet mye respekt for enkelte "kjente brukere" i den tråden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eriks Skrevet 2. oktober 2012 #63 Del Skrevet 2. oktober 2012 Neste som poster er uten tvil pen og får dusinvis med komplimenter der den pene svarer "Huff jeg blir nesten flau av alt dette, men tusen takk. Så hyggelig å høre siden jeg selv ikke synes jeg er så pen...." Er det rart de sier det? Vi så jo hva som skjedde da en som synes han er en god deal på partnermarkedet skrøt av seg selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2012 #64 Del Skrevet 2. oktober 2012 Er det rart de sier det? Vi så jo hva som skjedde da en som synes han er en god deal på partnermarkedet skrøt av seg selv. Hva skjedde da? Anonym poster: 74061d7b65712511aaf1d37ac21369a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eriks Skrevet 2. oktober 2012 #65 Del Skrevet 2. oktober 2012 Hva skjedde da? Anonym poster: 74061d7b65712511aaf1d37ac21369a1 Flere av de faste brukerne kvesset klørne og flekket tennene, med nedrakking og Janteloven over mange (6-7?) sider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 2. oktober 2012 #66 Del Skrevet 2. oktober 2012 Er det rart de sier det? Vi så jo hva som skjedde da en som synes han er en god deal på partnermarkedet skrøt av seg selv. Ja, det er rart. For dersom trenden hadde blitt at man turte å si at man selv synes man er pen, så ville ikke denne Jantegreia eksistert like tydelig som den gjør idag. Jeg finner det ganske merkelig at så mange gjør alt de kan i sin makt for å beholde Janteloven. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #67 Del Skrevet 2. oktober 2012 Dette har ingenting med janteloven å gjøre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisenberg Skrevet 2. oktober 2012 #68 Del Skrevet 2. oktober 2012 Dette har ingenting med janteloven å gjøre. Hva har det med å gjøre da når kvinner (og kun kvinner) svarte gang på gang at hun bare gjore det fordi hun ville at flest mulig skulle si hun har pen rumpe? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #69 Del Skrevet 2. oktober 2012 Fakta har ingenting med jantelov å gjøre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 2. oktober 2012 #70 Del Skrevet 2. oktober 2012 For å sitere en viktig person i livet mitt: man ser ikke personligheten fra andre siden av rommet. Du kan heller ikke fornærme henne fra andre siden av rommet. Ikke like effektivt, i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #71 Del Skrevet 3. oktober 2012 Det du sier her har ingenting med det jeg sier å gjøre. Jeg sier at dere kvinnfolk ikke kan stoppe. At dere blir slemmere og slemmere og flere henger seg på for å mobbe ut den ene personen og at argumentasjonen drukner i personangrep. Da er det naturlig at gutta stepper inn. Også lager dere en ny tråd for å ta dem som vågere å forsvare den dere ikke liker. For å peke ut de "teitingene" som forsvarer henne. Så deres lille sinteklikk kan få fortsette og støte ut alle som er uenige med dere ser dere virkelig ikke hvorfor noen går mot dere ? det er jo bare hersketeknikker etter hersketeknikker fra dere. Anonym poster: bf8e228c1bcf7547088ffc223eae5189 Det er veldig forenklet å si at jentene er de slemme, og at guttene må steppe inn som beskytter. Jeg ble mobbet hele ungdomskolen og videregående. Av guttene. Jeg fikk masse negative kommentarer på utseendet mitt. De kommenterte de små brystene mine, at jeg var for tjukk, hadde stygge øyne osv. Omtrent daglig i seks år. De syntes selv de var morsomme. Jeg gikk ikke i utfordrende klær i det hele tatt, så det var ikke slik at jeg tvang dem til å studere kroppen min, Jeg ville ikke bruke sminke på ungdomskolen, i fall de skulle tro at jeg trodde jeg kunne være pen. Når jeg hadde fremføringer var jeg livredd fordi jeg visste at de kom til å le av meg uansett hva. Jeg er en pen, ung kvinne. Og jeg var pen da. Det ser jeg nå. Men trenger jeg mye bekreftelse? Så klart. At jeg sliter med hvordan jeg ser ut er totalt unødvendig. Det er idioti forårsaket av en gjeng idioter. Anonym poster: bbc7fe8a367e3dcff89a532d9d67a84b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 3. oktober 2012 #72 Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Det er litt morsomt dette fenomenet, med at gutter her inne automatisk forsvarer jenter som de syns er pene. Enten kropp, ansikt eller begge. Det spiller egentlig ingen rolle om de er tett i pappen eller totalt på bærtur, det er alltid enkelte menn som kommer siklende til unnsetning. Uansett. Nå, før dere drar sjalusikortet, glem det. Ikke gjeldende. Kg unner alle pene mennesker å være pene, men det går fint an å observere trender uten at det kun er dette, nettopp en observasjon. Genialt innlegg! Flott Silfen! og likar diskusjonen på denne tråden. og eg som hadde avskrive (dei fleste) KG- brukere som folk med minimal evne til å tenke med hovudet og bruke sunn fornuft... Endret 3. oktober 2012 av Stjerner og planeter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. oktober 2012 #73 Del Skrevet 4. oktober 2012 Har ikkje merka noko til det, men så henger eg heller ikkje i bildetrådane (og vert sikkert ikkje rekna som pen heller ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BM2 Skrevet 5. oktober 2012 #74 Del Skrevet 5. oktober 2012 Det er litt morsomt dette fenomenet, med at gutter her inne automatisk forsvarer jenter som de syns er pene. Enten kropp, ansikt eller begge. Det spiller egentlig ingen rolle om de er tett i pappen eller totalt på bærtur, det er alltid enkelte menn som kommer siklende til unnsetning. Uansett. Nå, før dere drar sjalusikortet, glem det. Ikke gjeldende. Kg unner alle pene mennesker å være pene, men det går fint an å observere trender uten at det kun er dette, nettopp en observasjon. Det du sier er at KG er helt likt som den virkelige verden? Revolusjonerende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 5. oktober 2012 #75 Del Skrevet 5. oktober 2012 Det er litt morsomt dette fenomenet, med at gutter her inne automatisk forsvarer jenter som de syns er pene. Enten kropp, ansikt eller begge. Det spiller egentlig ingen rolle om de er tett i pappen eller totalt på bærtur, det er alltid enkelte menn som kommer siklende til unnsetning. Uansett. Nå, før dere drar sjalusikortet, glem det. Ikke gjeldende. Kg unner alle pene mennesker å være pene, men det går fint an å observere trender uten at det kun er dette, nettopp en observasjon. ehh altså. dette er anonymt forum. hvordan kan de vite hvem som er pene og ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter #76 Del Skrevet 5. oktober 2012 Det du sier er at KG er helt likt som den virkelige verden? Revolusjonerende! Ikke være så snurtelurt da, mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BM2 Skrevet 5. oktober 2012 #77 Del Skrevet 5. oktober 2012 Ikke være så snurtelurt da, mannen. Jeg er ikke snurtelurten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2012 #78 Del Skrevet 5. oktober 2012 Her var det mange fordommer over lav sko Pene mennesker har det så lett, påstås det. Nei, faktisk ikke. Så det er sagt. Anonym poster: 6a378b4b5b90ca0625db72c426822fc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BM2 Skrevet 5. oktober 2012 #79 Del Skrevet 5. oktober 2012 Tråden ble sikkert slettet fordi enkelte trakk for raske konklusjoner. Hvem pokker selger sex på KVINNEguiden??? Jeg! Men ingen har råd til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter #80 Del Skrevet 5. oktober 2012 Jeg er ikke snurtelurten Du er så søt når du snurter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå