Gå til innhold

Gutter og pene jenter på kåge


Silfen

Anbefalte innlegg

Du har helt sikkert rett. Man favoriserer de man liker, bevisst eller underbevisst. Det har nok du også gjort i en rekke tilfeller uten at du kanskje var klar over det. Men du ser det bare så mye bedre når du er den som selv havner i disfavør, enn når du er den som favoriserer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lurifix

Det er like "morsomt" som "hvordan ser du ut"-tråden. Hele tråden oser av bekreftelsbehov og oppmerksomhetstrang (joda, jeg vet at jeg var slik selv), og der alle roser alle om hvor pene og vakre de er. Til og med de mindre pene får høre hvor utrolig vakre øyne de har osv, men dette kommer kanskje bare fra én samaritan. Neste som poster er uten tvil pen og får dusinvis med komplimenter der den pene svarer "Huff jeg blir nesten flau av alt dette, men tusen takk. Så hyggelig å høre siden jeg selv ikke synes jeg er pen...."

Tragikomisk ja. :D

Det er det som gjør den tråden så gøy! Sympati plusser er det beste jeg vet! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå skal det påstås at man reagerte på trusetråden fordi man var redd for å gå glipp av flere bilder? Så det at hun ble kalt hore, hadde liksom ikke noen betydning...? Jeg gir meg over...

Nå skal jeg ikke drive noen stor avsporing her, men du er klar over at den tråden ble slettet, eller? Og det helt uten at moderatorene har lagt ut noe informasjon vedrørende slettingen, jeg kan hvertfall ikke finne noe. Det er ekstremt sjeldent at de sletter hele tråder her (i følge dem selv), så det må jo være en god grunn for at de har slettet akkurat denne. Jeg syns du er litt i overkant naiv når det kommer til den tråden.

Anonym poster: 74061d7b65712511aaf1d37ac21369a1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Men av og til forsvinner tråder fordi de er inne til vurdering, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt morsomt dette fenomenet, med at gutter her inne automatisk forsvarer jenter som de syns er pene. Enten kropp, ansikt eller begge.

Det spiller egentlig ingen rolle om de er tett i pappen eller totalt på bærtur, det er alltid enkelte menn som kommer siklende til unnsetning. Uansett.

Nå, før dere drar sjalusikortet, glem det. Ikke gjeldende. Kg unner alle pene mennesker å være pene, men det går fint an å observere trender uten at det kun er dette, nettopp en observasjon.

Er dette i samme gate som når damene totalt mister gangsyn når menn er hunker og "talentfulle", f.eks Chris Brown og Chris Martin? (Må kanskje spise i meg det om Chris Martin. Mente at han var dømt for vold, men fant ingenting på google).

Tror du peker på et fenomen i menneskets natur. Pene mennesker kommer generelt lettere til det og blir lettere likt. Det har med at mennesker ønsker aksept i fra dem de beundrer og dermed lettere unnskylder dårlig oppførsel.

Endret av pressplay
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Je, sikkert. Jeg var selv ikke som fjortis opptatt av kjendiser og jeg er ikke sikker på om jeg vet hvem de du nevner er engang. Likevel så blir det noe annerledes iom at brukere her er anonyme og man gjerne ikke vet stort mer om dem enn ansiktet, puppen, rompa etc de flasher.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke, jeg tror kanskje man undervurderer guttene litt her..

Cosette, min vakre prins! Jeg ser at innlegget ditt har blitt ignorert i denne tråden, så du får bare si ifra om du vil komme her og få litt trøst :hug::dagens-rose::enig::krangle::yvonne::sengekos::gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Men av og til forsvinner tråder fordi de er inne til vurdering, tror jeg.

Lå ikke noe i den infotråden for skjulte heller, men når jeg tenker mg om så er det heller sjeldent at de faktisk legger ut info i den tråden så du kan ha rett.

Anonym poster: 74061d7b65712511aaf1d37ac21369a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg ikke drive noen stor avsporing her, men du er klar over at den tråden ble slettet, eller? Og det helt uten at moderatorene har lagt ut noe informasjon vedrørende slettingen, jeg kan hvertfall ikke finne noe. Det er ekstremt sjeldent at de sletter hele tråder her (i følge dem selv), så det må jo være en god grunn for at de har slettet akkurat denne. Jeg syns du er litt i overkant naiv når det kommer til den tråden.

Anonym poster: 74061d7b65712511aaf1d37ac21369a1

Tråden ble sikkert slettet fordi enkelte trakk for raske konklusjoner. Hvem pokker selger sex på KVINNEguiden???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ble sikkert slettet fordi enkelte trakk for raske konklusjoner. Hvem pokker selger sex på KVINNEguiden???

Da hadde de ryddet tråden og stengt den ;) Er det noe som er poengtert mange nok ganger fra moderator teamet, så er det at tråder slettes ikke - kun ytterst sjeldent. Men det kan som silfen sier være den er lagt skjult uten at de informerer. Og til det siste du skriver, så har det jo nettopp vært saker om salg av sex på uskyldige steder på nettet i media (nei har ikke link).

Anonym poster: 74061d7b65712511aaf1d37ac21369a1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå fulgte ikke jeg med i trusetråden lenge nok til å få med meg hvor sexsalg kom inn så det skal jeg ikke uttale meg om. Derimot fikk jeg med meg de først 8 sidene.

Det jeg synes er mer fasinerende enn det at gutter forsvarer pene jenter er hvor utrolig aggresive noen kvinner ble. Her legger noen ut et bilde av en pen rumpe under påskudd av å lure på hva slags truse man kler. En dårlig skjult unnskyldning for å ville ha bekreftelse på at man har pen rumpe, greit nok, men hvorfor så sint? Hvorfor blir man sinte av at noen vil ha oppmerksomhet og bekeftelse? Jeg tror slettes ikke det er sjalusi men jeg lurer på hvilke mekanismer det er som settes igang i hodet på folk når de blir så sinte. Hvorfor ikke bare la dama få det hun var ute etter? Og hadde de blitt like sinte om det var en dame på 100 kg og full av appelsinhud som spurte? Jeg tviler.

Endret av Heisenberg
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk var vel ikke sinte. Spørmål om intensjon er da ikke detsamme som aggresjon. At folk ser ut til å tro at et ønske om ærlighet bunner i sjalusi og angrep, det forstår jeg ikke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folk var vel ikke sinte. Spørmål om intensjon er da ikke detsamme som aggresjon. At folk ser ut til å tro at et ønske om ærlighet bunner i sjalusi og angrep, det forstår jeg ikke.

Jeg oppfatet dem som rimelig aggresive i sine svar etterhvert, særlig de som svarte om og om igjen. Om man synes tråden er tåpelig, eller hvertfall den dårlig skjulte intensjonen med den så hvorfor ikke bare la være å lese? Hvorfor påpeke gang på gang at TS bare gjør det for å få oppmerksomhet? Kan hun ikke bare få det da?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo det som var hele poenget. Det er helt kurant å få slike tilbakemeldinger om man ønsker det. Å lyve om hvorfor man vil ha tilbakemeldinger er derimot teit.

Det er fullt mulig at hva du og jeg anser som aggressivt er ulikt, men det var nå mer opphetet tone mellom alle som skulle forsvare og de som syns ts var teit, enn mellom ts og andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Nå fulgte ikke jeg med i trusetråden lenge nok til å få med meg hvor sexsalg kom inn så det skal jeg ikke uttale meg om. Derimot fikk jeg med meg de først 8 sidene.

Det jeg synes er mer fasinerende enn det at gutter forsvarer pene jenter er hvor utrolig aggresive noen kvinner ble. Her legger noen ut et bilde av en pen rumpe under påskudd av å lure på hva slags truse man kler. En dårlig skjult unnskyldning for å ville ha bekreftelse på at man har pen rumpe, greit nok, men hvorfor så sint? Hvorfor blir man sinte av at noen vil ha oppmerksomhet og bekeftelse? Jeg tror slettes ikke det er sjalusi men jeg lurer på hvilke mekanismer det er som settes igang i hodet på folk når de blir så sinte. Hvorfor ikke bare la dama få det hun var ute etter? Og hadde de blitt like sinte om det var en dame på 100 kg og full av appelsinhud som spurte? Jeg tviler.

Du har helt rett. De blir aggressive.

Mest sannsynlig fordi de synes de som gjør dette er dumme og horete, og kvinner liker ikke at andre kvinner er dumme og horete.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppfatet dem som rimelig aggresive i sine svar etterhvert, særlig de som svarte om og om igjen. Om man synes tråden er tåpelig, eller hvertfall den dårlig skjulte intensjonen med den så hvorfor ikke bare la være å lese? Hvorfor påpeke gang på gang at TS bare gjør det for å få oppmerksomhet? Kan hun ikke bare få det da?

Jeg er veldig enig. Uansett hva intensjonen var synes jeg det ble unødvendig med angrep på TS i den tråden. Om det så var for oppmerksomhet at TS laget tråden så er det vel ikke grunn til å halghugge henne som noen der gjorde. Å være uenige i hvor smart det er å legge ut rumpebilder av seg selv er en ting, men det kom kvalmende mye frekkheter frem...

Jeg tror ikke det stammer fra sjalusi, jeg tror bare folk blir veldig frekke mot oppmerksomhetssøkende folk, uten at jeg helt skjønner hva som er vitsen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...