Gå til innhold

Gutter og pene jenter på kåge


Silfen

Anbefalte innlegg

Jeg syns det er langt, langt, langt verre å bli kalt femnazi enn både feit, bitter, m.m.

Jeg syns ikke andre skal bestemme hvilke skjellsord jeg bør syns er verst dersom det er jeg som er mottaker.

Er bitter et skjellsord? Det brukes jo om alle menn her inne som har noe negativt å påpeke om kvinner. Jeg har hverken fingrer eller tær nok til å telle opp antall ganger jeg har blitt kalt for bitter på dette forum siste år. Det på tross av at jeg ikke har amputert en millimeter av kroppen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er bitter et skjellsord? Det brukes jo om alle menn her inne som har noe negativt å påpeke om kvinner. Jeg har hverken fingrer eller tær nok til å telle opp antall ganger jeg har blitt kalt for bitter på dette forum siste år. Det på tross av at jeg ikke har amputert en millimeter av kroppen.

"Bitter" er et ord folk tydeligvis ikke veit hva betyr, og det sitter løst her inne... Jeg lagde en tråd, for et par dager siden, hvor jeg lurte på hvorfor jenter sa "skulle ønske jeg så ut som hu der". Det var tydeligvis fordi jeg var bitter og kvinnefiendtlig, og det var mange som blei provoserte. (mange som svarte skikkelig også, selvfølgelig) Det hjalp ikke mye når jeg prøvde å forklare meg bedre heller, for da hadde de allerede bestemt seg for at jeg mente noe jeg faktisk ikke mente, og at det mest sannsynlig lå en agenda bak spørsmålene mine, isteden for at de faktisk bare var spørmål, fordi jeg lurte.

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bitter et skjellsord? Det brukes jo om alle menn her inne som har noe negativt å påpeke om kvinner. Jeg har hverken fingrer eller tær nok til å telle opp antall ganger jeg har blitt kalt for bitter på dette forum siste år. Det på tross av at jeg ikke har amputert en millimeter av kroppen.

Ikke nødvendigvis. Det kan være et skjellsord, men det kan også være en helt fair observasjon. Jeg kan være bitter som få innimellom, men jeg blir altså ikke bitter(fitte) og sjalu av å se en fin kropp. Det finnes faktisk andre grunner til å diskutere om div. tråder med lettkledde folk er ok, eller sette spørsmålstegn ved om det er rimelig at enkelte får mer støtte enn andre, kun i kraft av et vakkert ytre/voldsom flørting (i så stor grad at de omtrent skal være urørlige her inne).

Man kan fint diskutere selv om man har forskjellige meninger om en sak, men det blir jo ganske umulig når argumentene ens ignoreres fullstendig og man heller får svar som går på at "du må slutte å være så sjalu", eller den gode gamle "nytter ikke å diskutere med sånne femnazier". Det er ren hersketeknikk, og jeg synes det er en uting. Nå er det riktignok slik at ikke all bruk av hersketeknikk er tilsiktet - litt må man jo tåle når man er medlem av et diskusjonsforum - men når det blir en slags sannhet at "den og den brukeren er sånn og sånn", og man argumenterer kun ut fra denne gjengse oppfatningen om vedkommende - at man aldri kan la det ligge - da har det gått for langt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feit og bitter er to ord som går sammen her inne. De er normalt sett ord som kun beskriver en fysisk og en mental tilstand. Men her inne er det skjellsord. Men de betyr relativt lite selv om det til tider er irriterende at jeg MÅ være bitter kun fordi jeg er fugly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arvid78

Jeg tror regelen er på forum at de ordene du bruker om andre er fair og på rett plass mens ordene noen bruker om deg er hersketeknikk og trakkasering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...