Gå til innhold

Espen Eckbo - En av dagens bedre komikere?


Gjest Reza08

Anbefalte innlegg

Gjest Fairydust

Billig komærs humor, Eckbo har brukt opp karakterene sine for minst 10 år siden.

Jeg savner smarte komikere..

Jeg syns at Dag Sørås viser at han har peiling når han snakker om sine ting, så du kan jo teste ut han. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns at Dag Sørås viser at han har peiling når han snakker om sine ting, så du kan jo teste ut han. :)

takk det skal jeg gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Truls Svendsen er den morsomste komikeren i Norge.

Anonym poster: 73a3de6b552a6ebf0a43894b1b731bbc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billig komærs humor, Eckbo har brukt opp karakterene sine for minst 10 år siden.

Jeg savner smarte komikere..

Are Kalvø og Knut Nærum?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Espen Eckbo er en av de bedre av de nyere komikerne. Ellers så holder jeg fast på de beste som Are Kalvø,Knut Nærum og Espen Beranek Holm.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Eckbo er virkelig ingen komiker. Synes hele fyren er klein å se på. Truls er ennå værre. Han er det værste å se på TV og jeg bytter kanal fort som faen om han er der. Om ikke kan jeg finne på å kaste opp litt. Ikke liker jeg Valen heller.

Men heldigvis har vi mange gode her i landet. Knut Nærum, Are Kalvø, Ylvis, Stoltenberg,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes Espen Eckbo er en av de morsomste komikerne vi har. Asbjørn Brekke er jo rett og slett enestående.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sophie Magdalene

Helt enig, Hans Morten Hansen er fantastisk morsom.

Endret av Sophie Magdalene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Eckbo er veldig flink, men blir mer humre-latter enn HAHA-latter. Men har fulgt ham siden han var side-kick på Torsdagsklubben/Mandagsklubben, så må lissom følge med på det han gjør! :)

Ylvis får jeg latterkrampe av, syns de er helt fantastiske, særlig med de nye musikkvideoene og Kirgisistan-prosjektet! :hoho:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har fulgt ham siden han var side-kick på Torsdagsklubben/Mandagsklubben

Eckbo har aldri vært side-kick i noe show (Tonight med Timothy Dahle på sett og vis et unntak), og han var heller ikke med i Torsdagsklubben (foruten som gjest/gjesteprogramleder).

Endret av Leifern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eckbo har aldri vært side-kick i noe show (Tonight med Timothy Dahle på sett og vis et unntak), og han var heller ikke med i Torsdagsklubben (foruten som gjest/gjesteprogramleder).

Joda, han hadde et lite rom der han satt og lagde små innslag, pluss som utegående reporter. Jeg har til og med en VHS med disse innslagene, der alle karakterene het Hoff til etternavn. Ove Hoff er vel en av de som er igjen fra den perioden med navn. Det var nok når det het mandagsklubben, det huska jeg ikke nøyaktig i sta, men fant det på nett. Hvis du googler Espen Eckbo og mandagsklubben finner du noen av innslagene!:) Han gjorde også dette på "I kveld med Thomas Giertsen".

Kanskje side-kick var det dårlig begrep for det, men han var i alle fall utegående reporter + lagde sketjer med diverse karakterer og var på et lite "bakrom" mens sendingen pågikk.

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke Espen Eckbo er spesielt morsom.. Han var litt artigere i mandagsklubben, men det har bare gått nedover synes jeg. Asbjørn Brekke blir for mye av det "gode", ellers liker jeg absolutt ikke Valen, kan ikke fordra ham og ikke team antonsen.

Men jeg liker veldig godt Ylvis (disse er noen av de få norske komikerne jeg ler høyt av, - intellivater var jo bare fantastisk), Dagfinn Lyngbø, Pernille Sørensen og Raske menn (men synes raske menn har tapt seg veldig i det siste, og syns ikke programmet dems på tv nå er noe særlig morsomt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje side-kick var det dårlig begrep for det,

:)

Nettopp :) Jeg vet for øvrig hva Eckbo har gjort opp gjennom karrieren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Eckbo humoren godt jeg. Synes det er herlig absurd at han fremstår som litt sjenert og klossete når han ikke er i en av karakterene sine :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Are Kalvø og Knut Nærum?

Are Kalvø, Knut Nærum og Otto Jespersen for å nevne noen. Tenkte denne passet bra her på Aktuelt forumet på KG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Espen Eckbo er en av de morsomste komikerne vi har. Asbjørn Brekke er jo rett og slett enestående.

Helt enig med dette! Jeg ler så mye av Eckbo og alle de forskjellige karakterene hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...