Gå til innhold

Espen Eckbo - En av dagens bedre komikere?


Gjest Reza08

Anbefalte innlegg

Synes dere at Espen Eckbo er en av dagens bedre komikere? Jeg synes han er veldig artig, og får nesten latterkrampe hver gang han sier noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eckbo er en av de bedre ja. Men er helt uenig med kittycat om at Stoltenberg og Valen er morsomme. Valen er bare tragisk, mens Stoltenberg kun var bra i den første runden av Borettslaget.

Anonym poster: a941bca212f15784f61db789c60194e2

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger Robert Stoltenberg også. Han er dyktig. Har hatt mange gode stunder med Borettslaget, og andre roller som Stoltenberg har hatt.

Valen har jeg ikke vært så mye borti, men av det jeg har sett og hørt, så har han klart seg fint. God til å imitere folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg er Dagfinn Lyngbø definitivt Norges beste komiker. Etter han kommer Espen Eckbo.

Anonym poster: 11fb3fb20ab06fd9add60877e8a36a3f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner Eckbo lite morsom. Slitsom.Men ikke like ille som Eia & co

Er alle norske komikere dårlige, eller har du noen du har sansen for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valen var morsommere før, sjekk ut den første Valen TV :)

Anonym poster: 1440c2138d941bf5466e8f391c4b0770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han, team antonsen/eia/ nydalsgjengen/ raske menn og Valen får meg til å ville ta livet av meg selv med en teskje.

De burde ikke få lov til å kalle seg komikere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er morsom, men jeg synes det er andre komikere som er artigere. Selv har jeg større sans for Kristian Valen (som stand-up-artist, ikke tv-programmene, synes de er kjedelige og kleine), Dag Sørås, Rune Andersen, Hans Morten Hansen og Dagfinn Lyngbø.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke at han er spesielt morsom. Da liker jeg Lyngbø, Stoltenberg, Eia, Tufte Johansen og Antonsen mye bedre. Og også Bye og Rønning synes jeg er veldig morsomme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, synes ikke Eckbo er morsom. Lyngbø og Valen synes jeg er av de bedre.

Anonym poster: 3cad4896067abd2b0f18a7ef366be9f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fairydust

Jeg har ikke sansen for Valen i det hele tatt, men Dag Sørås er etter min mening, den beste norske komikeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Liker godt forskjellige komikere til forskjellig "bruk"... Eia&Johansen syns jeg var utrolig artige i små mengder i sine Nisjer. Valen er veldig god i standup-situasjoner (pga imitasjonene sine) og Dagfinn Lyngbø syns jeg er utrolig flink til å skape humor og lange tankerekker ut av helt hverdagslige situasjoner. Ylvis syns jeg er utrolig flinke til å blande musikk og humor, lage stemmer osv. Ikke alt som treffer, mens de gode virkelig er gode.

Nydalen-folka og særlig Ramm..... Neeeei. Eneste er vel Odda&Henrik, og da særlig twitterprosjektet til Odda.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fairydust

Jeg DIGGER Odd Magnus Williamson. Ikke bare pga. "Kongen din" som var genialt, men fordi han er en veldig morsom fyr uten at han prøver så hardt. Han har masse selvironi, og han er fin å se på ;) God match.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er alle norske komikere dårlige, eller har du noen du har sansen for?

Noe av Stoltenberg er morsomt, samt en del fra Valen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...