Gjest Bond Skrevet 18. januar 2012 #341 Del Skrevet 18. januar 2012 Tråden ryddet for spekulasjoner Bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #342 Del Skrevet 18. januar 2012 Det irriterer meg faktisk mer enn lepper, hunder, pupper og alt annet. Jeg er født med svai og har såpass svai at styrkeøvelser gjør vondt, jeg får ikke lov til å gjøre pilates og jeg har kroniske ryggsmerter. Det å se noen stå der og late som de har det samme som jeg har, som faktisk gir meg kroniske smerter, er dødsprovoserende. Hadde hun hatt så naturlig svai hadde hun ikke klart å gjøre de mageøvelsene hun har vist at hun gjør, for det går ikke når man har svai. Men hvorfor skal hun late som at hun er svai?? Skjønner det ikke, det ser jo bare helt teit ut når hun står så tilbakelent og later som hun har svai. I andre bilder glemmer hun at hun er svai, for der er hun plutselig rett. Rart det der.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #343 Del Skrevet 18. januar 2012 Hun synes sikkert det er fint med svai, men siden hun ikke har det naturlig lager hun det selv. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #344 Del Skrevet 18. januar 2012 Jeg tror hun har endret seg over årene på grunn av at alle skal mene noe om henne. Og jo mer kritikk hun får, jo mer perfekt prøver hun å fremstå. Det er en ond sirkel hun har skapt helt selv. Jeg tror også hun føler hun kommer til kort på veldig mange områder, og at hun derfor må pynte på både sannhet og utseende for at alle småjenter skal se opp til henne. Men når hun gjennom bloggen sin indirekte mener at man ikke skal være stolt av seg selv og den man er, men heller slite rompa av seg (bokstavelig talt) for å fremstå så perfekt som mulig, da har det gått for langt. Det er ikke sunne verdier å føre videre. Jeg synes oppriktig synd på henne. Hun burde lære seg at ydmykhet ikke er et tegn på svakhet, men heller det motsatte. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #345 Del Skrevet 18. januar 2012 Hun var vennligere før hun giftet seg med LK. Jeg tror oppførselen hans har smittet over på henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #346 Del Skrevet 18. januar 2012 Er IKEA også en del av hennes hektiske jobbhverdag? En 13 timers dag med Ikea, frisør, vippeforlengere, venninnebesøk og lunsj + et lite møte - ikke rart arbeidsdagene kan bli lange... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #347 Del Skrevet 18. januar 2012 En som mener at en 13-timers dag med shopping og vippe-fiksing er jobb, burde VIRKELIG komme seg ut i jobb. Hun burde tatt utfordringen med å prøve ut ulike yrker, kanskje hjelpepleier, rimi-ansatt, frisør, t-banesjåfør etc. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 18. januar 2012 #348 Del Skrevet 18. januar 2012 Skrev et langt innlegg om dette i forrige tråd, men jeg kortfatter meg: 1. Jeg vil vel ikke påstå at Voe eller Ulrikke Lund (som for øvrig skriver meget dårlig), har verdens mest innholdsrike blogger, men har de noen gang blitt hakket på, på Kvinneguiden? Jeg tror knapt jeg så debatter her da Voe var Norges største blogger. 2. Noe av grunnen til at Caroline får kritikk, er fordi hun bevisst forsøker å fremstille seg selv og sin livsstil i et litt for skarpt og positivt lys. Glorifisering, vil jeg si. La meg ta et eksempel: Dama, som skryter av journalistutdanningen sin ved hver mulige anledning, ble tatt i å sende en mail til Aschehoug hvor hun tilbød dem å få betalt omtale på bloggen hennes. Hun hadde på forhånd presisert overfor leserne sine at hun foretok vurderinger på utelukkende nøytralt grunnlag. Når hun da får kritikk fra sine gamle lærere og generalsekretær i Norsk Journalistlag, svarer hun med at hun vet hva som er riktig, og at det går helt fint å blande kortene som blogger og journalist - fordi hun mener det er riktig. Diskusjonen endte i at Forbrukerombudet sendte ut retningslinjer til bloggere. Caroline påsto at hun ikke nevnte journalistbakgrunnen sin på bloggen, men hun skriver da om den, og liker å fremheve sine vinklinger, som gode, fordi hun er nettopp journalist. 3. Hun personangriper kommentatorer som har andre meninger enn henne, og tåler rett og slett ikke konstruktiv kritikk. Så, ja, noen drar kanskje kritikken litt langt, men det gjør jaggu Caroline selv også. Jeg er så enig i det du skriver her, og du formulerer godt det jeg mener. Spesielt det at hun nærmest glorofiserer hele livet sitt og alt hun gjør, og hun eller mannen gjør aldri noen feil eller noe dumt selv, og på toppen av det hele opplever man nesten hets (fra henne selv eller en annen leser) hvis man slipper gjennom kommentarfeltet med en kommentar som ikke roser henne. Det er ikke lov med persondiskusjoner som personer som ikke er 18 enda, og disse trådene blir slettet. Kanskje derfor du ikke har sett diskusjoner rundt voe eller mange av de andre "toppbloggerne". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #349 Del Skrevet 18. januar 2012 Ikke tale om at hun har gått på jus. Hadde hun hatt så gode karakterer, hadde hun gått på Journalist Høgskolen og ikke en privatskole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 18. januar 2012 #350 Del Skrevet 18. januar 2012 Ikke tale om at hun har gått på jus. Hadde hun hatt så gode karakterer, hadde hun gått på Journalist Høgskolen og ikke en privatskole. Det er vanskeligere å komme inn på journalistikk på Høgskolen i Oslo enn jus (rettsvitenskap) oppstart høst i Oslo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
messy Skrevet 18. januar 2012 #351 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Det som slår meg som svært rart er at de fleste som har begitt seg inn på en prestisjeutdanning (slik som jo jus, økonomi, medisin osv. er), ofte velger slike linjer fordi det gir en god faglig tyngde, og man har vurdert linjen som en sikkerhet for fremtiden. Jeg synes det virker merkelig å begi seg fra en slik linje, og over på noe som i det hele tatt ikke gir studiepoeng en gang (eller som mine venner sier: en kjøpeutdannelse). De fleste jeg kjenner ville nok da heller tatt opp fag, for å så komme seg inn på høyskolen for å studere journalistikk... Endret 18. januar 2012 av Bond 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #352 Del Skrevet 18. januar 2012 Hun har helt tydelig tatt til seg det at hun konsekvent kun tar bilder fra en side da - jeg ser av de siste innleggene hennes at bildene er fra den andre siden. Det er bare det at bildene nå er speilvendt (ser det bl a på skillen hennes)!!! Jeg må innrømme at jeg fniser litt, samtidig så undres jeg over at noen både kan ha et så anstrengt forhold til kameravinkler og i tillegg tydeligvis ha et behov for å "prove everyone wrong". "Kan jeg bare ta bilder fra en vinkel sier du? Skjønner ikke hva du prater om, jeg har da masse bilder fra begge vinkler jeg. HA!" 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 18. januar 2012 #353 Del Skrevet 18. januar 2012 Alle bilder hun legger ut fra den andre vinkelen er enten speilvendte eller på lang avstand/uskarpe/mørke. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest True Khaleesi Skrevet 18. januar 2012 #354 Del Skrevet 18. januar 2012 Alle bilder hun legger ut fra den andre vinkelen er enten speilvendte eller på lang avstand/uskarpe/mørke. Dette irriterer faktisk meg også. Da bekrefter hun jo egentlig selv at hun ikke synes hun selv er særlig pen. Hun skal alltid gjøre de uskarpe, noe som indikerer at grunnbildet viser skygger, poser under øynene, rynker osv. Og de poseringene med rompa langt bak?? Jeg pleier også å skyve hoftene litt bak, men hun stod jo i doggystyle!! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #355 Del Skrevet 18. januar 2012 Hun har helt tydelig tatt til seg det at hun konsekvent kun tar bilder fra en side da - jeg ser av de siste innleggene hennes at bildene er fra den andre siden. Det er bare det at bildene nå er speilvendt (ser det bl a på skillen hennes)!!! Jeg må innrømme at jeg fniser litt, samtidig så undres jeg over at noen både kan ha et så anstrengt forhold til kameravinkler og i tillegg tydeligvis ha et behov for å "prove everyone wrong". "Kan jeg bare ta bilder fra en vinkel sier du? Skjønner ikke hva du prater om, jeg har da masse bilder fra begge vinkler jeg. HA!" Det morsomme er jo at hun bare lurer seg selv. Man ser jo glatt at hun bare har det speilvendt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #356 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Det eneste jeg vet er at hun ikke gikk i kull med samboeren min som begynte på juss samme år som hun påstår hun begynte (som nevnt tidligere). Om hun virkelig begynte å studere i 2007, tviler jeg sterkt på at hun fikk A på eksamen. Juss er et modningsfag, og man må kunne metoden. Det er SVÆRT, SVÆRT få som får A når de tar studiet på ett år. Det er iallefall sikkert at hun begynte på NKF høsten 2007, ettersom hun var ferdig der våren 2009. Det mest nærliggende er derfor at hun begynte på univeritetet januar 2007, og gikk der kun et halvt år før hun sluttet. Ettersom man ikke har eksamen det første semesteret (bortsett fra en Ex.phil-eksamen), kan det da ikke stemme at Caroline fikk A eller tok eksamen i det hele tatt. Mulig hun fikk A på ex.phil da, men det er jo ikke jus, og ikke akkurat noe særlig å rope hurra for.. Endret 18. januar 2012 av Bond 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 18. januar 2012 #357 Del Skrevet 18. januar 2012 Haha, jeg har også lagt merke til de nye bildene som er tatt fra "den andre siden!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #358 Del Skrevet 18. januar 2012 Haha, jeg har også lagt merke til de nye bildene som er tatt fra "den andre siden!" Det er ihvertfall bevis på at hun leser denne tråden. Hun som "aldri" leser om seg selv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #359 Del Skrevet 18. januar 2012 Det er vanskeligere å komme inn på journalistikk på Høgskolen i Oslo enn jus (rettsvitenskap) oppstart høst i Oslo... Uansett vil vel ikke de fleste påstå at hun ikke fremstår spesielt intelligent og reflektert. Hadde hun hatt den på plass, så hadde hun ikke wasted et sjeldent tåpelig innlegg at hun er reflektert. Om hun er journalist, så mener jeg hun ikke lært så mye på studiet sitt. Hun kunne nok fått en jobb i Seher, men ikke noe annet. De fleste rosabloggerene er ikke mye reflektert. Typisk å ta en spansk en og påstå at man har høyere utdanning. Hadde de hatt litt brains, som de påstår, haddde man ikke kuttet ut et studie som man fikk A`er. Når man ikke er motivert, så får man ikke toppkarakterer. Hvorfor skal man tro et menneske når livet kun er basert på en løgn, og det er ser vi her er lett og påvise. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #360 Del Skrevet 18. januar 2012 Hvis det linkes til FFs blogg: skriv ADVARSEL eller noe sånt. Har ikke noe ønske om å gi den dama flere penger i kassa. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg