Gå til innhold

Den store Fotballfruetråden

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest CelineZ

Egentlig ble jeg litt lei meg av å bla i den gamle bloggen (på hennes vegne), fordi det så ut som hun hadde det så gøy og bra med seg selv. Se her f.eks: http://fotballfrue.blogg.no/m_102009.html

Jaja, det beviser vel myten om at "å være berømt ikke er synonymt med å være lykkelig." Selv om jeg ikke mener Caroline er berømt, da, jeg manglet bare et bedre synonym.

Endret av CelineZ
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo kjempepen uten sminke! Hun burde ikke være redd for å vise frem det der.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av en eller annen grunn var sminkeløs-bildene i DetNye mye freshere enn dette:

Usminket

Det er vel fordi hun er sjuk her, og jeg er ganske sikker på at de hadde NOE sminke på detnye bildene. Syns uansett ikke hun ser fæl ut på det bildet her heller :) Hun trenger absolutt ikke bruke så mye sminke som hun gjør. Hun har, til tross for alt annet, et søtt ansikt!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaggu. Dama var jo mye mer jordnær før. Merk mer! Ikke nødvendigvis jordnær. Men uansett, jeg drar litt paralleller til hvordan Heidi fra the hils var før hun møtte spencer. Jeg levner ingen tvil om at denne Lars Kristian har dårlig innflytelse på henne. Det må han jo ha hatt! Noen har jo skapt denne.. Figuren. But then again.. Så tror jeg de begge har dårlig innflytelse på hverandre. Jeg tror de er to personer med lite empatiske og overfladiske trekk hver for seg. Så møtes de og danner en tosomhet og disse trekkene blir forsterket og sammen blir de et grådig vesen som mister bakkekontakt og kun vil ha mer av materielle goder. Rakker noen ned på deres livsstil blir dette avfeid som misunnelse for" alt det de har oppnådd." -men dette er nå bare min teori. Som forøvrig sikkert blir sletta.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen grunn var sminkeløs-bildene i DetNye mye freshere enn dette:

Usminket

Jeg syns hun var bare så utrolig søt på dette bildet. Hun ser ekte ut. Så sjønn.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som lurer, her kan du høre sangen hun var med på (nederst i saken over kommentarene)

Ser at LK har kommentert nederst i saken ja.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg levner ingen tvil om at denne Lars Kristian har dårlig innflytelse på henne. Det må han jo ha hatt! Noen har jo skapt denne.. Figuren. But then again.. Så tror jeg de begge har dårlig innflytelse på hverandre. Jeg tror de er to personer med lite empatiske og overfladiske trekk hver for seg. Så møtes de og danner en tosomhet og disse trekkene blir forsterket og sammen blir de et grådig vesen som mister bakkekontakt og kun vil ha mer av materielle goder. Rakker noen ned på deres livsstil blir dette avfeid som misunnelse for" alt det de har oppnådd." -men dette er nå bare min teori. Som forøvrig sikkert blir sletta.

Fascinerende hvordan det går an å mene så mye om så lite?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære Fotballfrue. Hvis du leser denne tråden, så vær så snill å ikke tro at den er representativ for menneskeheten på noe som helst vis. Jeg skjems så dypt og inderlig på folks vegne. Fortsett bloggingen din, enten bildene er tatt fra høyre eller venstre og med eller uten sideskill eller midtskill og svai i ryggen.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tråden er jo representativ for den gemene hop! Det ser du vel? Ikke minst burde man kunne se det på alle trådene som blir opprettet om henne.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe jeg lurer på, NKF greiene hun har godt på, dere mener at den er bortkasta drit..Så jeg lurer på Gimle mediahøgskolen er det bedre?! Vurdere den serkt men vil ikke ha NKFs dårlige timeplan!:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det nok, hvor er moderaor?

La nå folk leve eget liv uten å kritisere dem for det, halloooo, jeg synes fotballfrue virker ålreit jeg, bryr meg ikke om hvordan mennesker er kledd, ser ut eller gjør med livene sine, det er helt opp til oss selv, og ingen skal dømmes for det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det nok, hvor er moderaor?

La nå folk leve eget liv uten å kritisere dem for det, halloooo, jeg synes fotballfrue virker ålreit jeg, bryr meg ikke om hvordan mennesker er kledd, ser ut eller gjør med livene sine, det er helt opp til oss selv, og ingen skal dømmes for det.

Om du synes dama er ålreit så har du ikek sett hvordan hun hærsjer med leserne sine. Å henge ut leserne sine med personlig info er faktisk IKKE ÅLREIT.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du synes dama er ålreit så har du ikek sett hvordan hun hærsjer med leserne sine. Å henge ut leserne sine med personlig info er faktisk IKKE ÅLREIT.

Angrep er det beste forsvar enkelt og greit.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tragisk at folk finner glede i å rakke ned på andre! At dere makter å sitte å pirke å grave etter alt det skjønner ikke jeg...dere må da ha bedre ting å gjør på? (Å, nei..jeg er ikke Caroline eller LK, for de som måtte mene det)

Endret av Bond
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...