Gå til innhold

Den store Fotballfruetråden

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det jeg ikke forstår, er hvordan denne dama kan gi ut kokebok. Slik jeg forstår det, så har hun ikke hatt en veldig stor interesse for matlagning tidligere. Hun har vært/er svært opptatt av mat, men ikke matlaging.

Det blir som om hvem som helst lager en kokebok, selv om de ikke har erfaring. Man må ikke være utdannet kokk, men man skal jo ha lagd mat i noen år, og eksperimentert med det. Hun har, i følge hennes tidligere matblogging, bare hentet oppskrifter på nettet og forandret litt på dem slik alle andre hobbykokker gjør. Hun er ikke revolusjonerende i sin måte å lage mat på. Heller ganske kjedelig.

Det sier seg jo selv at det nok er en sannhet i at de fleste oppskriftene er hentet fra andre kilder. Det blir vel heller en samlebok for andres oppskrifter, enn Carolines egen hjemmelagde mat.

Dette blir en kokebok jeg neppe kommer til å ha interesse av. Iallefall ikke bruke penger på å kjøpe. Kommer heller til å søke via google og finne oppskriftene i boken der. Vanskeligere er det tydeligvis ikke... Synd egentlig, for jeg elsker kokebøker!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lina says:

January 14, 2012 at 21:51

Stemmer det at du møtte mannen din på en chatte side? Leser nå på et forum at du gjorde det

Reply

Fotballfrue says:

January 14, 2012 at 21:53

Hah, nei :D

Setter utrolig stor pris på at folk har så lite å gjøre at de diskuterer meg, men dette var dagens :P

- C

Reply

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lina says:

January 14, 2012 at 21:51

Stemmer det at du møtte mannen din på en chatte side? Leser nå på et forum at du gjorde det

Reply

Fotballfrue says:

January 14, 2012 at 21:53

Hah, nei :D

Setter utrolig stor pris på at folk har så lite å gjøre at de diskuterer meg, men dette var dagens :P

- C

Reply

hahaha ikke f om hun setter pris på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er en offentlig person (kjendis, om du vil) som legger ut det meste om livet sitt. Det eneste som står igjen, er bilder av hun og mannen på soverommet.

Å unngå at det blir spekulasjoner og snakk, må man nesten regne med. Såvidt jeg ser her, så er det ingen som latterliggjør en evt. fornektelse.

Fotballfrue har valgt å dele hele livet sitt på bloggen sin. Vi har vært med i begravelse og deling av dødsboet til bestemora, hele bryllupet er behørlig dokumentert på nett, soveromsbilder er dokumenter og hun har lagt ut en hel haug med bilder av seg selv i undertøy og bikini. Hva er det egentlig som er igjen? Om hun skulle bli gravid en dag, så legger vel gubben ut en youtube-film av fødselen også.

Hun er i høyeste grad en mye mer offentlig person en de aller fleste A-kjendiser. Jeg ser ofte i hjemme hos-reportasjer i Se og Hør, så er soverommet hellig for de fleste. Det skal ikke andre se, men hun har ikke noen sperrer.

Det jeg ikke forstår, er hvordan denne dama kan gi ut kokebok. Slik jeg forstår det, så har hun ikke hatt en veldig stor interesse for matlagning tidligere. Hun har vært/er svært opptatt av mat, men ikke matlaging.

Det blir som om hvem som helst lager en kokebok, selv om de ikke har erfaring. Man må ikke være utdannet kokk, men man skal jo ha lagd mat i noen år, og eksperimentert med det. Hun har, i følge hennes tidligere matblogging, bare hentet oppskrifter på nettet og forandret litt på dem slik alle andre hobbykokker gjør. Hun er ikke revolusjonerende i sin måte å lage mat på. Heller ganske kjedelig.

Det sier seg jo selv at det nok er en sannhet i at de fleste oppskriftene er hentet fra andre kilder. Det blir vel heller en samlebok for andres oppskrifter, enn Carolines egen hjemmelagde mat.

Dette blir en kokebok jeg neppe kommer til å ha interesse av. Iallefall ikke bruke penger på å kjøpe. Kommer heller til å søke via google og finne oppskriftene i boken der. Vanskeligere er det tydeligvis ikke... Synd egentlig, for jeg elsker kokebøker!

Jeg tror ikke at det er en kokebok hun kommer. Forlaget reklamerer jo med en bok som heter Fotballfruens dagbok, og jeg har skjønt at det er en livsstilbok. Hun skrev også nylig at hun var glad hun var ferdig med å ta bilder til boken, så slapp hun å gå i forkle hver dag. Er det maten eller seg selv hun skal ta bilde av? Syns for øvrig det er ekkelt at hun daglig står svett og udusjet etter to timers trening over kjøkkenbenken og kokkelerer. Det blir litt for urenslig og udelikat for meg.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfrue har valgt å dele hele livet sitt på bloggen sin. Vi har vært med i begravelse og deling av dødsboet til bestemora, hele bryllupet er behørlig dokumentert på nett, soveromsbilder er dokumenter og hun har lagt ut en hel haug med bilder av seg selv i undertøy og bikini. Hva er det egentlig som er igjen? Om hun skulle bli gravid en dag, så legger vel gubben ut en youtube-film av fødselen også.

Hun er i høyeste grad en mye mer offentlig person en de aller fleste A-kjendiser. Jeg ser ofte i hjemme hos-reportasjer i Se og Hør, så er soverommet hellig for de fleste. Det skal ikke andre se, men hun har ikke noen sperrer.

Jeg tror ikke at det er en kokebok hun kommer. Forlaget reklamerer jo med en bok som heter Fotballfruens dagbok, og jeg har skjønt at det er en livsstilbok. Hun skrev også nylig at hun var glad hun var ferdig med å ta bilder til boken, så slapp hun å gå i forkle hver dag. Er det maten eller seg selv hun skal ta bilde av? Syns for øvrig det er ekkelt at hun daglig står svett og udusjet etter to timers trening over kjøkkenbenken og kokkelerer. Det blir litt for urenslig og udelikat for meg.

Det er jo enda værre at hun kommer med en livsstilsbok!? Hvilket grunnlag har hun for å tipse andre mennesker om noe som helst? For at jeg skal kjøpe en livsstilsdagbok så er jeg (i motsetning til kommentaren om kokeboken) interessert i at personen som skriver den har en faglig bakgrunn, altså en utdannelse innenfor f.eks. helse. At hintene, tipsene og triksene har noe for seg, annet enn "fordi det bare er sånn".

Jeg tror ikke en tøddel på det frua sier på bloggen sin. Jeg tviler dermed sterkt på at det som står i denne "livsstilsboken" ikke også bare er en rosa fluff-overdose av noe vås om at man må ta seg tid til å dolle seg opp i hverdagen når man skal i butikken osv. Selvsagt fordi det gir så god selvtillitt, eller noe i den duren...

Jeg lurer på hva denne dama kan lære meg rett og slett. Men jeg lurer ikke så mye på det at jeg kommer til å kjøpe boka. ;) Sånn egentlig vet jeg vel at svaret er zipp, nada, nothing.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke så skrapa fra naturens side, det er det ekstremt få folk som er.

Sammenlign HER og HER

Nå skal jeg ikke være for bastant (for da blir innlegget moderert), men hvis man skal gå så langt og si at hun har spiseforstyrrelser, er det i så fall ortoreksi. Men for all del, kan jo også hende hun bare liker å ha smale mål over hele kroppen, er mange som føler at det er det ultimale innen skjønnhet.

Stor forskjell ja! Bare se på armene f.eks. N er de så tynne at det ser ut som de kan knekke når som helst. På det første bilet ser hun ut som en normal jente, med former og en slank/normal kropp. Nå er hun skrapa, tynn og ser syk ut. Dessverre. Se på ansiktet også. Hun var så mye penere før. Nå ser hun laaangt eldre ut, fordi ansiktet er blitt så tynt og dratt..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahahah, noen som har sett "kaka" hu laget til hundene når de hadde bursdag?

Jeg visste ikke at det var vanlig å lage kaker til dyr når de hadde bursdag, men mulig jeg tar heeelt feil.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke at det var vanlig å lage kaker til dyr når de hadde bursdag, men mulig jeg tar heeelt feil.

Sånne småting blir for dumt å pirke ut. Det er da mange som lager kaker til dyrene sine. Det er jo bare for kosens og hyggens skyld.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er en morsom og litt koselig tradisjon å lage "bursdagskake" til kjæledyrene sine, jeg.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne småting blir for dumt å pirke ut. Det er da mange som lager kaker til dyrene sine. Det er jo bare for kosens og hyggens skyld.

Helt enig. Hundene våre får også noe ekstra godt når de har bursdag, og om det er hundekjeks fra hånden eller hundekjeks i en "kake" er da revnende likegyldig? Dyr blir som familiemedlemmer for mange, og da vil man gjerne gjøre litt ekstra stas på dem, selv om dyret selv neppe får så mye ut av det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tar nok heeelt feil, ja.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frua er ikke så flink i engelsk i alle fall!!

Leni says:

January 15, 2012 at 14:06

You are so extremely pretty… like a combination of a barbie doll and Miranda Kerr!

Reply

Fotballfrue says:

January 15, 2012 at 14:12

And you are tooooo extremely nice! Thank you!! <3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leni says:

You are so extremely pretty… like a combination of a barbie doll and Miranda Kerr!

Reply

Fotballfrue says:

Hun ligner IKKE på Miranda Kerr.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leni says:

Reply

Fotballfrue says:

Ikke flink? Hva var feil der?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke flink? Hva var feil der?

Det var jo ingenting feil der.

Tror det er du, anonym, som ikke er like flink.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var jo ingenting feil der.

Tror det er du, anonym, som ikke er like flink.

"You are too extremely nice"? Heter det ikke "You are extremely nice too"?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

like a combination of a barbie doll and Miranda Kerr!

Barbie-Wallpapers-5-jpeg--Miranda-Kerr.jpeg

Tjaaa... Jeg vet ikke, jeg?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fulgte vel ikke med i engelsktimen da. Men hvorfor takker hun når noen sier hun ligner en barbiedukke? Altså hvem vil ligne på en barbie dukke? Sykt..

Hun er tynn, har langt ihjelbleket hår, falske vipper, blekede tenner, falske negler og blyantbryn. Hun vil jo ligne på Barbie.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...