Gå til innhold

kjæresten løper til venninnen sin hver gang vi gjør det slutt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, si det du..han har et slags grep på meg. Tross det at jeg ikke føler meg som den vakreste for ham, og han "styrer" på med venninnen i single perioder. Men hvordan kan det ha seg at han sier han elsker meg og vil være med meg resten av sitt liv?

Anonym poster: fcdb8b7e480efa9b99545d54ac75f2e1

Det bare er sånn. Andre damer er bare b-løsninger han tyr til når han blir dumpa. Du er a-løsningen. Men en jævlig usikker a-løsning i mine øyne. Har man så katastrofalt usikre a-løsninger, så bør man faktisk ha en plan B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er i 40-åra gitt...

Anonym poster: fcdb8b7e480efa9b99545d54ac75f2e1

Hahahaha, du spøker sant.

For oppførselen du beskriver er vel noe tenåringer driver på med.

Ja, lite konstruktivt av meg å si, men så er hele historien tragisk.

Slått på 3!! ganger, tør jeg å spørre hvor lang den perioden varte?

Hvorfor kjæresten din oppførte seg slik imot venninnen sin må du spørre han om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha, du spøker sant.

For oppførselen du beskriver er vel noe tenåringer driver på med.

Ja, lite konstruktivt av meg å si, men så er hele historien tragisk.

Slått på 3!! ganger, tør jeg å spørre hvor lang den perioden varte?

Hvorfor kjæresten din oppførte seg slik imot venninnen sin må du spørre han om.

Periodene varer ca 6 mnd, og da er jeg helt utslitt av å tenke sjalusi-tanker og tanker og drømmer om denne venninnen...så går det ca 2-3 uker så er han der igjen og ber om min hånd igjen..

Anonym poster: fcdb8b7e480efa9b99545d54ac75f2e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Periodene varer ca 6 mnd, og da er jeg helt utslitt av å tenke sjalusi-tanker og tanker og drømmer om denne venninnen...så går det ca 2-3 uker så er han der igjen og ber om min hånd igjen..

Anonym poster: fcdb8b7e480efa9b99545d54ac75f2e1

Du får prøve å la fortid være fortid da.

Fresh start og om hun er en så stor plage, så får du spørre kjæresten din med å kutte kontakt med henne.

Og ikke la det bli en fjerde gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får prøve å la fortid være fortid da.

Fresh start og om hun er en så stor plage, så får du spørre kjæresten din med å kutte kontakt med henne.

Og ikke la det bli en fjerde gang.

blir det en fjerde blir det vel og den siste. Han lovde meg store endringer denne gangen, slik at jeg skulle merke at han virkelig elsket meg..men sliter med å se endringene, eller dvs det er ingen, kun 3 ord: jeg elsker deg. Ellers er alt akkurat som før. Hun venninnen har han sagt han ikke skal treffe, men de ringes selvsagt..så nå er det det jeg tenker på. Hvor ofte ringes de? Hva snakker de om?

Anonym poster: fcdb8b7e480efa9b99545d54ac75f2e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir det en fjerde blir det vel og den siste. Han lovde meg store endringer denne gangen, slik at jeg skulle merke at han virkelig elsket meg..men sliter med å se endringene, eller dvs det er ingen, kun 3 ord: jeg elsker deg. Ellers er alt akkurat som før. Hun venninnen har han sagt han ikke skal treffe, men de ringes selvsagt..så nå er det det jeg tenker på. Hvor ofte ringes de? Hva snakker de om?

Anonym poster: fcdb8b7e480efa9b99545d54ac75f2e1

Kan eg spørre hva han lovde de andre gangene?

Håper det ikke var "jeg lover å forandre meg, ikke være den jeg var men en ny meg..." Eller noe slikt bullshit.

Beklager at jeg er så kynisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan eg spørre hva han lovde de andre gangene?

Håper det ikke var "jeg lover å forandre meg, ikke være den jeg var men en ny meg..." Eller noe slikt bullshit.

Beklager at jeg er så kynisk.

Da lovet han i grunn ingenting, men angret så fælt på at han lot meg gå og ville ha meg tilbake..

Anonym poster: fcdb8b7e480efa9b99545d54ac75f2e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med de fleste kommentarene. Det eneste som fikk meg til å klikke på denne tråden var "hver gang". Hva er det for noe?? Enten tar du han ikke tilbake neste gang eller så håper jeg virkelig at han ikke kommer krypende. Dette er ikke liv laga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her: denne venninnen var den første og eneste personen han også ringte da vi var i syden kort tid etter jeg traff ham..ringte for å fortelle om et fantastisk karneval der nede. Jeg husker jeg undret meg fælt over at han ville ringe hun der...

Anonym poster: fcdb8b7e480efa9b99545d54ac75f2e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her:

Anonym poster: fcdb8b7e480efa9b99545d54ac75f2e1

Har du skjønt noe som helst av det jeg prøver å fortelle deg, eller anser du at jeg har misforstått fullstendig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du skjønt noe som helst av det jeg prøver å fortelle deg, eller anser du at jeg har misforstått fullstendig?

At han er gal etter meg mener du? Og at denne venninnen som jeg synes han er gal etter, bare er en plan b? Og da vi var i syden hadde vi vært så kort tid sammen at det ikke hadde vært noe dumping ennå.

Anonym poster: fcdb8b7e480efa9b99545d54ac75f2e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Jeg har en regel:

Man kan gjøre EN feil, og deretter få EN ny sjangse. Hvis samme feilen gjentar seg, selv etter at man har snakka om det, er det slutt.

Det burde TS også begynne å følge. Da slipper man slike håpløse forhold som dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en regel:

Man kan gjøre EN feil, og deretter få EN ny sjangse. Hvis samme feilen gjentar seg, selv etter at man har snakka om det, er det slutt.

Det burde TS også begynne å følge. Da slipper man slike håpløse forhold som dette.

Men her er jo ingen "feil". Han påstår denne venninnen kun er en venn, og strengt tatt kan han gjøre hva han vil i single tider. Men det er jeg som er usikker på hvorfor han vil beholde hun i livet sitt, og hvorfor han søker til henne når han er single. Det er jeg som lager problemet med å være sjalu på hun.

Anonym poster: fcdb8b7e480efa9b99545d54ac75f2e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At han er gal etter meg mener du? Og at denne venninnen som jeg synes han er gal etter, bare er en plan b? Og da vi var i syden hadde vi vært så kort tid sammen at det ikke hadde vært noe dumping ennå.

Anonym poster: fcdb8b7e480efa9b99545d54ac75f2e1

Men knuller han plan B allerede før du dumper han? I så fall har jeg bomma helt.

Det jeg prøver å si er at denne dumpeadferden din gjør at det er vanskelig å ta deg seriøst som potensiell langsiktig partner, fordi man hele tiden går og engster seg for å bli dumpet. Med slik dumpeadferd så er du rett og slett midlertidig brud, fordi du er uforutsigbar, og kjaptdumpende.

Har han noen som helst grunn til å tro at du vil kunne være trygg og langsiktig med han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men knuller han plan B allerede før du dumper han? I så fall har jeg bomma helt.

Det jeg prøver å si er at denne dumpeadferden din gjør at det er vanskelig å ta deg seriøst som potensiell langsiktig partner, fordi man hele tiden går og engster seg for å bli dumpet. Med slik dumpeadferd så er du rett og slett midlertidig brud, fordi du er uforutsigbar, og kjaptdumpende.

Har han noen som helst grunn til å tro at du vil kunne være trygg og langsiktig med han?

Nei han knuller ikke plan b mens han er med meg. Skjønner at han engster seg. Jeg engster meg også. Tidligere har han vært svært uklar rundt følelsene sine overfor meg, er en "pakke" dette at jeg er sjalu..usikkerhet og sjalusi delvis skapt av manglende følelser fra hans side. Så jeg lever i frykt jeg også, for at han plutselig skal si: "jeg har visst ikke de helt rette følelsene for deg allikevel",

Anonym poster: fcdb8b7e480efa9b99545d54ac75f2e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde også helt ærlig at dere begge var fortsatt tenåringer.. For dette minner meg om et forhold jeg hadde da jeg var 18, ikke om et forhold man har når man er i 40-åra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg trodde også helt ærlig at dere begge var fortsatt tenåringer.. For dette minner meg om et forhold jeg hadde da jeg var 18, ikke om et forhold man har når man er i 40-åra.

Fordi jeg er sjalu på denne venninnen? Fordi jeg bryter sammen? Fordi han vil ha meg tilbake?

Anonym poster: fcdb8b7e480efa9b99545d54ac75f2e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei han knuller ikke plan b mens han er med meg. Skjønner at han engster seg. Jeg engster meg også. Tidligere har han vært svært uklar rundt følelsene sine overfor meg, er en "pakke" dette at jeg er sjalu..usikkerhet og sjalusi delvis skapt av manglende følelser fra hans side. Så jeg lever i frykt jeg også, for at han plutselig skal si: "jeg har visst ikke de helt rette følelsene for deg allikevel",

Anonym poster: fcdb8b7e480efa9b99545d54ac75f2e1

Og den frykten mangedobler du grunnlaget for hver gang du dumper han. Dessuten starter du en sorgprosess med tilhørende galskapsfølelser når du dumper han, og jeg tror man i denne prosessen fjerner en del kjærlighet.

Jeg mener at han må være i overkant glad i deg, siden han fortsatt er hos deg etter å ha blitt dumpet tre ganger. Spiller du kortene riktig, og klarer å roe ned sjalumonsteret ditt littegrann, så kan dere trolig leve lykkelig i alle deres dager. Det er kun dette monsteret og din dumping og ditt kanskje harde humør i etterkant av sjalukick som kan jage han i armene på ny dame.

Hvis det jeg sier kan stemme, så er du veldig lik min x. I så fall forstår jeg dere kanskje ubehagelig godt.

Dette var forresten ikke noe tenåringsopplegg, men derimot ett 40-åringsforhold.

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"jeg har visst ikke de helt rette følelsene for deg allikevel",

Anonym poster: fcdb8b7e480efa9b99545d54ac75f2e1

Han har de rette følelsene, som du gang på gang knuser. Nå trenger han kos, og ro, og glede. Han trenger å slikke sårene. Det er fullt mulig at disse rette følelsene er temmelig skadet nå. Stell pent med han. Ta sjansen. Og det aller viktigste: Du er nødt til å tro på typen din. Dersom du ikke tror på han , så er kommunikasjonen lite verdt, og uten kommunikasjon, så ligger dere dårlig an.

Kanskje dere skal forsøke samlivskurs.

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt til slutt. Jeg er fortsatt glad i hun som dumpet meg fire ganger, og jeg liker dårlig at jeg ikke er der for henne. Det er trist. Men jeg har hatt ny dame i snart 4 år, som jeg er veldig glad i, og det er utenkelig å svikte henne. Det skjer ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...