Gå til innhold

kjæresten løper til venninnen sin hver gang vi gjør det slutt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kanskje venninen dumper han etter 2 uker da. Stakkars gutt . Dersom han har blitt dumpet 3 ganger av deg, og tre ganger av henne, så kan det ikke være mye resttrygghet i den skrotten. Det er forresten ikke sikkert at hun dumpet han, han kan ha krøpet tilbake til deg hver gang, fordi han er sinnsykt gal etter deg. Så sinnsykt gal at han faktisk løper etter deg selv om han vet at du kan dumpe han og såre han fryktelig, veldig fort.

Han har aldri vært sammen med henne når vi har gjort det slutt. Men han har vært veldig kontaktsøkende overfor henne, med daglige sms, gratis sydentur, sex iallefall en gang..

Anonym poster: fcdb8b7e480efa9b99545d54ac75f2e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. trøst og støtte søker jeg også..hos mine venninner. Men dog på en litt annen måte enn kjæresten min søker trøst.

Anonym poster: fcdb8b7e480efa9b99545d54ac75f2e1

Du mener eks-kjæresten? Dere hadde slått opp, han kan jo da få gjøre hva han vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har aldri vært sammen med henne når vi har gjort det slutt. Men han har vært veldig kontaktsøkende overfor henne, med daglige sms, gratis sydentur, sex iallefall en gang..

Anonym poster: fcdb8b7e480efa9b99545d54ac75f2e1

Gutten din har det ikke godt når han er dumpet. Det er vondt å bli dumpet, og det er heller ikke godt for han dersom han blir avvist av hun andre som han liker. Det er fullt mulig at hun liker han godt nok til ett knull i nøden, men han mangler kanskje en noe annet som hun krever for satse på han som fast kjæreste.

Det er også mulig at venninna avviser han , fordi hun føler at han ikke er ferdig med deg.

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten din har det ikke godt når han er dumpet. Det er vondt å bli dumpet, og det er heller ikke godt for han dersom han blir avvist av hun andre som han liker. Det er fullt mulig at hun liker han godt nok til ett knull i nøden, men han mangler kanskje en noe annet som hun krever for satse på han som fast kjæreste.

Det er også mulig at venninna avviser han , fordi hun føler at han ikke er ferdig med deg.

Siden de har kjent hverandre i en evighet, rekner jeg med hun kun anser han som et brukbart ligg i ny og ne. Jeg tror, som nevnt, at han dog er litt svak for hun og derfor så kontaktsøkende i single perioder. Kan jo hende hun har forandret mening, tenker han kanskje.

Anonym poster: fcdb8b7e480efa9b99545d54ac75f2e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkens, slapp av litt med "hver gang" greiene.

Ts, har du snakket med han om dette?

Det kan jeg ikke, har sneket meg til denne infoen skjønner du...

Anonym poster: fcdb8b7e480efa9b99545d54ac75f2e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du mener eks-kjæresten? Dere hadde slått opp, han kan jo da få gjøre hva han vil.

Jada, flisespikkeri. Vi er sammen nå.

Anonym poster: fcdb8b7e480efa9b99545d54ac75f2e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg ikke, har sneket meg til denne infoen skjønner du...

Anonym poster: fcdb8b7e480efa9b99545d54ac75f2e1

For å få svar på det du ønsker, så må du nesten stå for det du har gjort og informere han om hva du har lest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må slutte med å gjøre det slutt.

Ja og så må jeg bestemme meg for å slappe av med denne venninnen, som snart har blitt et spøkelse siden jeg fortsatt ikke har truffet hun. Om ikke må jeg gjøre det slutt en gang for alle, og si nei neste gang han kommer krypende slik han gjør HVER ENESTE GANG.

Det har jo blitt sånn nå at han ikke nevner denne dama lenger, ikke fordi han ikke snakker med hun men mest for å late som hun ikke eksisterer= null trøbbel fra meg.

For å være ærlig er jeg i grunn lite interessert i å treffe hun.

Anonym poster: fcdb8b7e480efa9b99545d54ac75f2e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg ikke, har sneket meg til denne infoen skjønner du...

Anonym poster: fcdb8b7e480efa9b99545d54ac75f2e1

Men du kan snakke om dette: "Han har da en venninne han har kjent i mange år. Vet ikke hvorfor de ikke er sammen, men antar det er hun som ikke vil"

Du kan spørre han hva han egentlig vil med livet og kjærligheten.

Jeg tror han er så gal etter deg at han løper etter deg selv om du dumper han brutalt og ofte, samtidig som det er meget sannsynlig at han ikke tåler å bli dumpet mer. Jeg har forstått det slik at han pr i dag ikke er din lenger, men dumpet. Har han sagt at han vil ha deg tilbake? Hadde det vært meg i hans sko, så hadde jeg vært usikker og skiftet mening flere ganger i døgnet, og mest sannsynlig trukket meg apatisk unna.

Hvis min oppfatning stemmer, så er det din tur til å komme krypende med blomster, og det bør skje rimelig fort. Men først må du tenke igjennom om du ønsker å gi han ett godt og dumpefritt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du kan snakke om dette: "Han har da en venninne han har kjent i mange år. Vet ikke hvorfor de ikke er sammen, men antar det er hun som ikke vil"

Du kan spørre han hva han egentlig vil med livet og kjærligheten.

Jeg tror han er så gal etter deg at han løper etter deg selv om du dumper han brutalt og ofte, samtidig som det er meget sannsynlig at han ikke tåler å bli dumpet mer. Jeg har forstått det slik at han pr i dag ikke er din lenger, men dumpet. Har han sagt at han vil ha deg tilbake? Hadde det vært meg i hans sko, så hadde jeg vært usikker og skiftet mening flere ganger i døgnet, og mest sannsynlig trukket meg apatisk unna.

Hvis min oppfatning stemmer, så er det din tur til å komme krypende med blomster, og det bør skje rimelig fort. Men først må du tenke igjennom om du ønsker å gi han ett godt og dumpefritt liv.

De er sammen, i dag hvertfall ;)

Som forklart tidligere i tråden; han har hele tiden vært svært usikker på sine følelser og dette har gjort meg utrygg..derav litt uhodbart hele veien, som har bunnet ut i uholdbar sjalusi for min del..og hver gang dette har blitt tatt opp av meg, er jeg på sammenbruddets rand fordi jeg bruker så mye tankekraft på dette. Han har da sagt, hver gang, at han har 100 % følelser for meg, og da har vi gjort det slutt. Så går det ca 2 uker, hver gang, før han ber på sine knær igjen (etter å ha surret rundt med venninnen blant annet i mellomtiden)..

Anonym poster: fcdb8b7e480efa9b99545d54ac75f2e1

Så litt seriøs; hvorfor gjør du det slutt med han når han sier at han har 100% følelser for deg? Du skriver:

"Han har da sagt, hver gang, at han har 100 % følelser for meg, og da har vi gjort det slutt"

Du må være enig at den setningen gir veldig lite mening? Du er usikker, han sier at det kun er deg for han, også gjør du det slutt?! Igjen og igjen? Merkelig at han kommer løpende tilbake hele tiden, men det at han gjør det, det bør gjøre at du innser at han vil ha deg! Ellers driver han med en merkelig form for selvskading, for jeg ville ikke utsatt meg selv for å bli dumpa gang på gang, og likevel komme tilbake.

Stol på han eller ei, var sammen med han eller ei, men uansett hva du gjør så bestem deg, for dette går ikke i lengden for noen av dere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er sammen, i dag hvertfall ;)

Så litt seriøs; hvorfor gjør du det slutt med han når han sier at han har 100% følelser for deg? Du skriver:

"Han har da sagt, hver gang, at han har 100 % følelser for meg, og da har vi gjort det slutt"

Du må være enig at den setningen gir veldig lite mening? Du er usikker, han sier at det kun er deg for han, også gjør du det slutt?! Igjen og igjen? Merkelig at han kommer løpende tilbake hele tiden, men det at han gjør det, det bør gjøre at du innser at han vil ha deg! Ellers driver han med en merkelig form for selvskading, for jeg ville ikke utsatt meg selv for å bli dumpa gang på gang, og likevel komme tilbake.

Stol på han eller ei, var sammen med han eller ei, men uansett hva du gjør så bestem deg, for dette går ikke i lengden for noen av dere.

Sorry, at han IKKE har 100 % følelser for meg...det er det han sier når jeg sitter der og gråter og er sjalu og usikker. Har følt det så sterkt nemlig, at han ikke har hatt de rette følelsene for meg. Men nå siste gangen han kom krypende sa han da at han elsket meg, og vi er da nå sammen igjen.

Anonym poster: fcdb8b7e480efa9b99545d54ac75f2e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

om du ikke kan stole på han og dumper han gang på gang hvorfor gidder du å være sammen med fyren da? det er ikke rettferdig hverken for han eller for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, at han IKKE har 100 % følelser for meg...det er det han sier når jeg sitter der og gråter og er sjalu og usikker. Har følt det så sterkt nemlig, at han ikke har hatt de rette følelsene for meg. Men nå siste gangen han kom krypende sa han da at han elsket meg, og vi er da nå sammen igjen.

Anonym poster: fcdb8b7e480efa9b99545d54ac75f2e1

Da forandrer det litt på svaret mitt.

Vel, siden dere er sammen igjen nå så må du nå bare forsøke så godt du kan å stole på han. Selv om jeg ser din side av saken siden han ikke er helt sikker på følelsene for deg.

Dersom du ikke klarer det, så må du avslutte forholde med han, og IKKE ta han tilbake. For hvordan skal dette bli til slutt hvis dere fortsetter av og på hele tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, at han IKKE har 100 % følelser for meg...det er det han sier når jeg sitter der og gråter og er sjalu og usikker. Har følt det så sterkt nemlig, at han ikke har hatt de rette følelsene for meg. Men nå siste gangen han kom krypende sa han da at han elsket meg, og vi er da nå sammen igjen.

Anonym poster: fcdb8b7e480efa9b99545d54ac75f2e1

Hvordan orker du å være sammen med en som ikke har deg som sitt første valg? Han har ikke engang greid å late som om han er hodestups i deg. Det virker heller ikke som om du er åpen for at han kanskje har følelser for denne venninnen, som sannsynlig liker å holde han varm, men ikke vil være sammen med han.

Anonym poster: 207fadea12c08af01b8ed377c6bc6091

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan orker du å være sammen med en som ikke har deg som sitt første valg? Han har ikke engang greid å late som om han er hodestups i deg. Det virker heller ikke som om du er åpen for at han kanskje har følelser for denne venninnen, som sannsynlig liker å holde han varm, men ikke vil være sammen med han.

Anonym poster: 207fadea12c08af01b8ed377c6bc6091

Nei, si det du..han har et slags grep på meg. Tross det at jeg ikke føler meg som den vakreste for ham, og han "styrer" på med venninnen i single perioder. Men hvordan kan det ha seg at han sier han elsker meg og vil være med meg resten av sitt liv?

Anonym poster: fcdb8b7e480efa9b99545d54ac75f2e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffameg. Håper dere er unge. Sånn skal ikke et forhold være

Vi er i 40-åra gitt...

Anonym poster: fcdb8b7e480efa9b99545d54ac75f2e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er i 40-åra gitt...

Anonym poster: fcdb8b7e480efa9b99545d54ac75f2e1

jeg håper det ordner seg for dere, og at du tenker deg godt om. Et forhold som ikke er bygget på tillit er ikke et godt forhold. Det føles vanskelig å gå fra hverandre om man er vant til hverandre, men i det lange løp så er det ofte bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...