Gå til innhold

kjæresten løper til venninnen sin hver gang vi gjør det slutt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han har da en venninne han har kjent i mange år. Vet ikke hvorfor de ikke er sammen, men antar det er hun som ikke vil. Han og jeg har gjort det slutt 3 ganger, og etter å ha sneket i meldinger ser jeg at han løper til henne hver gang det blir slutt, og hun tar i mot med åpne armer. Ene gangen vet jeg de hadde sex. Han henger ikke akkurat med hodet, men slenger seg rundt og er kontaktsøkende samme dag eller dagen etter vi har gjort det slutt.

Nå sist tilbydde han henne en gratis sydentur i forsinket bursdagsgave.

Hva pokker er greia? Her må det spekuleres siden jeg ikke kan si at jeg har sneket.

For et eller annet er det, siden de ikke blir sammen for han kommer krypende til meg gang på gang..og vil på "død og liv" være sammen med meg.

En av grunnene til at jeg som regel gjør det slutt, er fordi jeg er så sjalu på denne dama. Lite vet han om hvor mye jeg vet, og hvor god grunn jeg har til å være sjalu...Nei, har ikke møtt henne.

Anonym poster: fcdb8b7e480efa9b99545d54ac75f2e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Uanonymbruker

Hun vil ha ham

Han er småkeen på både henne OG deg

Du og han ha gjort det slutt TRE ganger

Du stoler ikke på dem

Det står ikke akkurat stabilt forhold stemplet på den forholdspakka her altså.

Hvorfor er dere sammen når det bare er frem og tilbake?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet her er da vitterlig ikke at han løper til venninna si, problemet her er at dere har slått opp tre ganger. Det skal ikke være noe som hete 'En av grunnene til at jeg som regel gjør det slutt' i et modent forhold. Jeg hadde også løpt til ei venninne hvis kjæresten min jevnlig dumpet meg.

(Nei, det er løgn, jeg hadde selvsagt ikke funnet meg i det.)

Anonym poster: 03a8cf8cbff914bab6d7e7b0e90ce334

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvorfor du blir sammen igjen med han om igjen og om igjen når dere tydeligvis har et ustabilt forhold? Hadde det vært meg hadde jeg aldri blitt sammen med han igjen viss jeg visste hva han hadde gjort den korte stunden det var slutt. Han fortjener ikke å få deg tilbake! Det er bortkastet tid å være sjalu! Finn deg noe bedre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet her er da vitterlig ikke at han løper til venninna si, problemet her er at dere har slått opp tre ganger. Det skal ikke være noe som hete 'En av grunnene til at jeg som regel gjør det slutt' i et modent forhold. Jeg hadde også løpt til ei venninne hvis kjæresten min jevnlig dumpet meg.

(Nei, det er løgn, jeg hadde selvsagt ikke funnet meg i det.)

Anonym poster: 03a8cf8cbff914bab6d7e7b0e90ce334

Hva hadde du ikke funnet deg i?

Anonym poster: fcdb8b7e480efa9b99545d54ac75f2e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enten er hun forelsket i han, og tar gladelig de bitene hun får av han. Eller så er han forelsket i henne, hun vil ikke være sammen med han, men sørger likevel for å holde han varm. Altså han vet innerst inne at det ikke blir noe med han og henne.

Vil du klare å stole på kjæresten din hvis jenta var ute av bildet?

Syns forresten det er en uting å ha kontakt med tidligere sexrelasjoner når man er i forhold.

Anonym poster: 207fadea12c08af01b8ed377c6bc6091

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har da en venninne han har kjent i mange år. Vet ikke hvorfor de ikke er sammen, men antar det er hun som ikke vil. Han og jeg har gjort det slutt 3 ganger, og etter å ha sneket i meldinger ser jeg at han løper til henne hver gang det blir slutt, og hun tar i mot med åpne armer. Ene gangen vet jeg de hadde sex. Han henger ikke akkurat med hodet, men slenger seg rundt og er kontaktsøkende samme dag eller dagen etter vi har gjort det slutt.

Nå sist tilbydde han henne en gratis sydentur i forsinket bursdagsgave.

Hva pokker er greia? Her må det spekuleres siden jeg ikke kan si at jeg har sneket.

For et eller annet er det, siden de ikke blir sammen for han kommer krypende til meg gang på gang..og vil på "død og liv" være sammen med meg.

En av grunnene til at jeg som regel gjør det slutt, er fordi jeg er så sjalu på denne dama. Lite vet han om hvor mye jeg vet, og hvor god grunn jeg har til å være sjalu...Nei, har ikke møtt henne.

Anonym poster: fcdb8b7e480efa9b99545d54ac75f2e1

Det er vondt å bli dumpet i tide og utide, og det er begrenset hvor mange ganger man orker det. Jeg tålte tre dump fra min x, men ikke den fjerde. 4 dager etter dumpinga var jeg på match og så etter ny dame.

Og gjett hvorfor jeg ble seriedumpet? Riktig, overdreven sjalusi. Jeg orket ikke å komme krypende med blomster en gang til, og tenkte at det var hennes tur denne gangen. Hun kom ikke. Men nå ringer hun meg hvert år for å sjekke om jeg fortsatt er opptatt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vondt å bli dumpet i tide og utide, og det er begrenset hvor mange ganger man orker det. Jeg tålte tre dump fra min x, men ikke den fjerde. 4 dager etter dumpinga var jeg på match og så etter ny dame.

Og gjett hvorfor jeg ble seriedumpet? Riktig, overdreven sjalusi. Jeg orket ikke å komme krypende med blomster en gang til, og tenkte at det var hennes tur denne gangen. Hun kom ikke. Men nå ringer hun meg hvert år for å sjekke om jeg fortsatt er opptatt.

Ja det er vondt, og på grensen til barnslig det vi har holdt på med. Men, til mitt forsvar, har han vært veldig uklar rundt sine følelser overfor meg. Så derfor enda vanskeligere å bli trygg og god.

Men tilbake til problemet; hans venninne. Hva er det som gjør at han tilbyr henne gratis sydentur (den er selvsagt trukket tilbake siden han og jeg er sammen igjen), har sex med hun og ellers sender hun mange sms i perioder uten meg..? Hvordan kan jeg, om mulig, slappe av i forhold til hun her?

Anonym poster: fcdb8b7e480efa9b99545d54ac75f2e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt å løpe til vennene sine når man er dumpet. Ikke for sex, men for trøst og støtte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt å løpe til vennene sine når man er dumpet. Ikke for sex, men for trøst og støtte.

Ja. trøst og støtte søker jeg også..hos mine venninner. Men dog på en litt annen måte enn kjæresten min søker trøst.

Anonym poster: fcdb8b7e480efa9b99545d54ac75f2e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge den intime kontakten kun foregår etter at du har slått opp skjønner jeg ikke helt hva du har å klage på.

Nei, det kan du si...annet enn det føles svært utrygt at han skal pule hun som singel og være standhaftig og ikke pule henne når han er i et forhold med meg? Og hun er fortsatt en venninne han snakker med titt og ofte, når han er med meg...

Anonym poster: fcdb8b7e480efa9b99545d54ac75f2e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja det er vondt, og på grensen til barnslig det vi har holdt på med. Men, til mitt forsvar, har han vært veldig uklar rundt sine følelser overfor meg. Så derfor enda vanskeligere å bli trygg og god.

Men tilbake til problemet; hans venninne. Hva er det som gjør at han tilbyr henne gratis sydentur (den er selvsagt trukket tilbake siden han og jeg er sammen igjen), har sex med hun og ellers sender hun mange sms i perioder uten meg..? Hvordan kan jeg, om mulig, slappe av i forhold til hun her?

Anonym poster: fcdb8b7e480efa9b99545d54ac75f2e1

Du kan aldri slappe av når du dumper han hele tiden. Dumping påfører gal kjærlighetssorg, og i en slik tilstand så fyker mange som gale etter gode damer. Kjærlighetssorgen avliver også noe kjærlighet.

Denne dumpingen er nødt til å gjøre han fryktelig usikker, og det vil for hver gang bli mer usikkert om han ønsker å fortsette med deg. Banker du mange nok ganger med ei slegge på en stein så sprekker den til slutt.

Mange opplever dumping som mye vondere enn utroskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen andre enn meg som reagerer på "hver gang".....??

Jeg reagerte tvert på " hver gang". Og ser ett forferderlig mønster.

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerte tvert på " hver gang". Og ser ett forferderlig mønster.

Som forklart tidligere i tråden; han har hele tiden vært svært usikker på sine følelser og dette har gjort meg utrygg..derav litt uhodbart hele veien, som har bunnet ut i uholdbar sjalusi for min del..og hver gang dette har blitt tatt opp av meg, er jeg på sammenbruddets rand fordi jeg bruker så mye tankekraft på dette. Han har da sagt, hver gang, at han har 100 % følelser for meg, og da har vi gjort det slutt. Så går det ca 2 uker, hver gang, før han ber på sine knær igjen (etter å ha surret rundt med venninnen blant annet i mellomtiden)..

Anonym poster: fcdb8b7e480efa9b99545d54ac75f2e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som forklart tidligere i tråden; han har hele tiden vært svært usikker på sine følelser og dette har gjort meg utrygg..derav litt uhodbart hele veien, som har bunnet ut i uholdbar sjalusi for min del..og hver gang dette har blitt tatt opp av meg, er jeg på sammenbruddets rand fordi jeg bruker så mye tankekraft på dette. Han har da sagt, hver gang, at han har 100 % følelser for meg, og da har vi gjort det slutt. Så går det ca 2 uker, hver gang, før han ber på sine knær igjen (etter å ha surret rundt med venninnen blant annet i mellomtiden)..

Anonym poster: fcdb8b7e480efa9b99545d54ac75f2e1

Kanskje venninen dumper han etter 2 uker da. Stakkars gutt . Dersom han har blitt dumpet 3 ganger av deg, og tre ganger av henne, så kan det ikke være mye resttrygghet i den skrotten. Det er forresten ikke sikkert at hun dumpet han, han kan ha krøpet tilbake til deg hver gang, fordi han er sinnsykt gal etter deg. Så sinnsykt gal at han faktisk løper etter deg selv om han vet at du kan dumpe han og såre han fryktelig, veldig fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...