Dine Skrevet 3. desember 2012 #441 Del Skrevet 3. desember 2012 Jeg ville uttalt med O, men hører mange uttaler med Å Kjempe fint navn synes jeg, men vi kan ikke ta det fordi en i nærmeste familie heter det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 3. desember 2012 #442 Del Skrevet 3. desember 2012 Forresten, trenger litt hjelp.... hvordan ville du ha uttalt Oliver? Oliver med O eller mer som Åliver? Jeg og kjæresten liker begge navnet, men vi blir ikke enig om hvorledes det skal uttales. Jeg sier det med O Tror det muligens har litt med dialekter å gjøre. De på østlandet er kanskje litt mer på Å? Utrolig fint navn, elsker det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 3. desember 2012 Forfatter #443 Del Skrevet 3. desember 2012 Jeg ville uttalt med O, men hører mange uttaler med Å Kjempe fint navn synes jeg, men vi kan ikke ta det fordi en i nærmeste familie heter det.. Jeg sier nok Åliver pga den engelske uttalen. Men, kjæresten så helt perpleks på meg, så tenker jeg må lære meg å si det annerledes om det blir dette navnet. Jeg sier det med O Tror det muligens har litt med dialekter å gjøre. De på østlandet er kanskje litt mer på Å? Utrolig fint navn, elsker det Fant ut at om jeg skal bruke O så blir det mer Olliver, med altså trykk på L og ikke Oliver eller Olivér (med trykk på e). Sikkert fordi jeg syns det blir lettere for meg å si det. Jeg har falt veldig for det og er så glad for at kjæresten foreslo noe jeg også likte. Har liksom gått i Lars, Erik og Guttorm (!!!!) til nå, og jo, Kasper. Men, jeg liker Oliver over Kasper merker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 3. desember 2012 #444 Del Skrevet 3. desember 2012 Oliver er helt nydelig og det er nok det navnet vi ville gått for også hadde det ikke vært for at vi faktisk ikke kan.. Kjenner jeg er litt furt over det faktisk, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 3. desember 2012 Forfatter #445 Del Skrevet 3. desember 2012 Oliver er helt nydelig og det er nok det navnet vi ville gått for også hadde det ikke vært for at vi faktisk ikke kan.. Kjenner jeg er litt furt over det faktisk, hehe. Er det første navnet jeg virkelig har blitt begeistret over merker jeg Du kan ta mitt andrevalg - Adrian, hehe Er mange fine navn der ute i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 3. desember 2012 #446 Del Skrevet 3. desember 2012 Nydelige babymagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 3. desember 2012 #447 Del Skrevet 3. desember 2012 Er det første navnet jeg virkelig har blitt begeistret over merker jeg Du kan ta mitt andrevalg - Adrian, hehe Er mange fine navn der ute i hvert fall Adrian har vi også på listen vår Tror meg og deg har ganske lik smak Meg og mannen ELSKER navnet William, så tror nok det blir det om det skulle vise seg en gutt inni der. Jentenavn er myyye vanskligere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 3. desember 2012 Forfatter #448 Del Skrevet 3. desember 2012 Adrian har vi også på listen vår Tror meg og deg har ganske lik smak Meg og mannen ELSKER navnet William, så tror nok det blir det om det skulle vise seg en gutt inni der. Jentenavn er myyye vanskligere!! Willam er helt nydelig også, men kjenner ei som har en sønn som heter det. Er litt sånn up-and-coming, så om dere er opptatt av navnestatistikk så er det et tips. Jeg er sånn delvis opptatt av det. Er ikke viktig å ha et supermerkelig navn bare for at ingen andre skal ha navnet, men kjekt å ikke dele samme navn med 1/4 av guttene i barnehagen/klassen, hehe. Virker som vi er like på navn ja:) Vi ble faktisk veldig tidlig enige om jentenavn her i gården: Kornelia. Men, jeg hadde også andre favoritter som Agnethe (pga min oldemor), Elvira og Katinka. Kjæresten var kun enig om Kornelia foråsidetsånn, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 3. desember 2012 Forfatter #449 Del Skrevet 3. desember 2012 Søkte på Oliver og William og det var ikke så mange som het det likevel. Se her: http://www.ssb.no/navn/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 3. desember 2012 #450 Del Skrevet 3. desember 2012 Søkte på Oliver og William og det var ikke så mange som het det likevel. Se her: http://www.ssb.no/navn/ I know Jeg er litt opptatt av det jeg også. Så ble litt overrasket. Les dette også: http://www.abcnyheter.no/nyheter/111008/her-er-arets-mest-trendy-navn Vi har et veldig spesielt jentenavn etter min oldemor. Det er jo et vanlig navn, men ikke så vanlig likevel. Constanse Mannen er litt skeptisk til det, men jeg elsker det. Passer jo så godt med William også, hihi. Men vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 3. desember 2012 Forfatter #451 Del Skrevet 3. desember 2012 I know Jeg er litt opptatt av det jeg også. Så ble litt overrasket. Les dette også: http://www.abcnyhete...est-trendy-navn Vi har et veldig spesielt jentenavn etter min oldemor. Det er jo et vanlig navn, men ikke så vanlig likevel. Constanse Mannen er litt skeptisk til det, men jeg elsker det. Passer jo så godt med William også, hihi. Men vi får se Ser man det, Oliver på topp. Må gå i tenkeboksen. Samtidig så betyr det jo bare at mange liker det, ikke nødvendigvis velger det. Håper jeg. Constanse er utrolig vakkert!! Jeg elsker det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 3. desember 2012 #452 Del Skrevet 3. desember 2012 Veldig mange fine navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 3. desember 2012 #453 Del Skrevet 3. desember 2012 Ser man det, Oliver på topp. Må gå i tenkeboksen. Samtidig så betyr det jo bare at mange liker det, ikke nødvendigvis velger det. Håper jeg. Constanse er utrolig vakkert!! Jeg elsker det! Hihi, ja ikke sant det er fint Dumme mannen som ikke liker det Jeg kjenner hvertfall ingen som heter Oliver, så tror nok det er mange som liker det, men ikke så mange som heter det Tror du kan trygt velge det uten at alle guttene i klassen heter det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 3. desember 2012 #454 Del Skrevet 3. desember 2012 Oliver er et fint navn Jeg har vært innom det selv Jeg sier det mest med O, men et barn i barnehagen sa det med Å og jeg liker begge uttalemåter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #455 Del Skrevet 4. desember 2012 Elsker mer og mer Oliver, selv om jeg er redd for at det er for up-and-coming, og dermed blir et "fem i klassen med samme navn". Og litt mer spesiell enn det skal barnet få lov å være Må sjekke navnestatistikken for 2012 når den kommer ut tenker jeg. Flere som er ulidelig tørste om dagen? Drikker og drikker, men føler meg dehydrert hele tiden. Metallsmak i munnen konstant pga det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 4. desember 2012 #456 Del Skrevet 4. desember 2012 Jeg vil heller ikke gi barnet mitt et navn som "alle" har. Jeg har i mange år likt Emma, men nå heter jo så mange det:( Jeg er ikke noe spesielt tørst, jeg sliter heller med å få i meg meg nok drikke. Har så treg mage at jeg føler det bare ligger i magen og da blir jeg kvalm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #457 Del Skrevet 4. desember 2012 Jeg vil heller ikke gi barnet mitt et navn som "alle" har. Jeg har i mange år likt Emma, men nå heter jo så mange det:( Jeg er ikke noe spesielt tørst, jeg sliter heller med å få i meg meg nok drikke. Har så treg mage at jeg føler det bare ligger i magen og da blir jeg kvalm. Har du treg mage er mitt beste tips nettopp å drikke vann, for å mykgjøre det opp og få det ut, rett og slett. Ingen bedre detox enn vann. Klarer du vann med litt utblandet saft? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 4. desember 2012 #458 Del Skrevet 4. desember 2012 Har du treg mage er mitt beste tips nettopp å drikke vann, for å mykgjøre det opp og få det ut, rett og slett. Ingen bedre detox enn vann. Klarer du vann med litt utblandet saft? Spis 2 kiwi hver morgen eller kveld. Det funker kanongodt på meg!! Jeg er ikke plaget av treg mage, men bare mageknip etter jeg har spist. Søk på kiwi og treg mage, så kan du lese litt om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 4. desember 2012 #459 Del Skrevet 4. desember 2012 Oliver er et kjempefint navn! Jeg er også megatørst om dagen, gjør snart ikke annet enn å drikke og tisse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 4. desember 2012 #460 Del Skrevet 4. desember 2012 Jeg drikker også masse og tisser like mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå