Gå til innhold

Er det større risiko for at mindre attraktive mennesker HAR SOS ? Virker sån...


womenwomen

Anbefalte innlegg

Nei på ingen måte. Hun får pule rundt akkurat så mye hun vil for meg. Det er måten hun fremstiller resten av oss på...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi det er er ingen som tror på at hun er så vakker som hun gir uttrykk for, ei heller at alle menn vil ha henne.

Anonym poster: 2192ecaa9e86d8b2ceffe5af4cfcd9f9

Er derfor dere håner henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror womenwomen er en jente som ofte får pult menn som liker og pule mange damer. Akkurat hva som er så veldig staselig med det forstår jeg ikke og jeg skjønner ikke hvordan det kan virke misunnelige på noen av dere.

Er det ikke bra at womenwomen er fornøyd med eget utseende og at hun får pult de mennene hun ønsker og få pult, eller siden skadefryd er den aller største lyst, - så håper dere at womenwomen er stygg og at hun aldri får pult de hun ønsker og pule og at hun bare skaper seg fantasiforestillinger på internett, - er det sånn og forstå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel hun påstår at mindre pene mennesker er horer og er befengte med kjønnsykdommer alle som en så vet ikke hvem som er verst her jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel hun påstår at mindre pene mennesker er horer og er befengte med kjønnsykdommer alle som en så vet ikke hvem som er verst her jeg...

Og dere er de mindre pene menneskene med kjønnsykdommer som da blir irriterte på womenwomen, er det sånn og forstå?

Da skjønner jeg trakasseringen, - dumme meg! Omforlades, - hehe, stygge mennesker har rett til og herje med de pene og attraktive, ja jeg er enig i det. Fortsett fortsett om jeg må få be.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke på meg selv som mindre pen, jeg har heller aldri hatt en kjønnsykdom. Det handler ikke om det. Men insinueringen hennes til de hun ser på som mindre pene provoserer meg. Hun er jævlig fattig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser ikke på meg selv som mindre pen, jeg har heller aldri hatt en kjønnsykdom. Det handler ikke om det. Men insinueringen hennes til de hun ser på som mindre pene provoserer meg. Hun er jævlig fattig!

Sånn som meg da, - som får bilder i hodet når jeg ser for meg "bygdas tilgjengelige menn" som sitter og venter på stamstedet og de mennene som har pult absolutt alle damene og da være attraktiv ved stengetid er ikke noe jeg ser på som noe spesielt ettertraktet i min verden.

Men jeg forstår de damene som synes det er stas og være de "deilige og uimotståelige" damene som alltid får napp rundt lukningstider på alkoholsteder, - jeg kan forstå de damene som skulle ønske de var som de jentene som "alltid får viljen" når stedet stenges og man er brisen og klar for nye bekjentskaper.

Og være immun mot kjønnsykdommer gjelder også noen horer i india som aldri får hiv uansett hvor mange de puler på som har hiv, så det og være misunnelige på damer som har pult så mange at ingen kan smitte lengere er jo heller ikke noe og ettertrakte?

Jeg skjønner ikke helt hvorfor dere skulle ønske dere heller var som womenwomen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mindre pen og jeg har aldri pult, og har derfor ingen sykdommer ... men en venninne av meg er veldig pen, og får pult mye, og hun har hatt kjønnssykdom en gang.

Jeg føler selv at jeg bare vil bli utnyttet, så derfor venter jeg på en som er interessert i å bli kjent med meg før jeg puler i vei.

Anonym poster: 066efe617d1775a138926ed28b8c65d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dere er de mindre pene menneskene med kjønnsykdommer som da blir irriterte på womenwomen, er det sånn og forstå?

Da skjønner jeg trakasseringen, - dumme meg! Omforlades, - hehe, stygge mennesker har rett til og herje med de pene og attraktive, ja jeg er enig i det. Fortsett fortsett om jeg må få be.

Les det første innlegget WW har skrevet. Der går det tydelig frem at hun har noen merkelige forestillinger for å si det forsiktig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror womenwomen er en jente som ofte får pult menn som liker og pule mange damer. Akkurat hva som er så veldig staselig med det forstår jeg ikke og jeg skjønner ikke hvordan det kan virke misunnelige på noen av dere.

Er det ikke bra at womenwomen er fornøyd med eget utseende og at hun får pult de mennene hun ønsker og få pult, eller siden skadefryd er den aller største lyst, - så håper dere at womenwomen er stygg og at hun aldri får pult de hun ønsker og pule og at hun bare skaper seg fantasiforestillinger på internett, - er det sånn og forstå?

Takk Waco : ) Love you : )

Aller helst skulle de ønske at også WW ble smittet med kjønnssykdommer.

Fans kjerring. Hun slipper unna med allt : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som meg da, - som får bilder i hodet når jeg ser for meg "bygdas tilgjengelige menn" som sitter og venter på stamstedet og de mennene som har pult absolutt alle damene og da være attraktiv ved stengetid er ikke noe jeg ser på som noe spesielt ettertraktet i min verden.

Men jeg forstår de damene som synes det er stas og være de "deilige og uimotståelige" damene som alltid får napp rundt lukningstider på alkoholsteder, - jeg kan forstå de damene som skulle ønske de var som de jentene som "alltid får viljen" når stedet stenges og man er brisen og klar for nye bekjentskaper.

Og være immun mot kjønnsykdommer gjelder også noen horer i india som aldri får hiv uansett hvor mange de puler på som har hiv, så det og være misunnelige på damer som har pult så mange at ingen kan smitte lengere er jo heller ikke noe og ettertrakte?

Jeg skjønner ikke helt hvorfor dere skulle ønske dere heller var som womenwomen?

Det er ingen av oss her, det jeg har sett, som ønsker at vi var som henne. Vi tar tvertimot avstand fra hennes selvforherligelse og stygge karakteristikker av kvinner hun kaller mindre pene. Det er ingen mann som kan motstå henne, forteller hun. Du forstår vel tegningen?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror flere av oss her inne hadde slått henne glatt nedi støvlene...har jo sett bilder av flerfoldige vakre KG kvinner..WW har aldri lagt ut noe bilde meg bekjent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mine tanker helt på jordet - eller kan jeg ha bittelitt rett i mine mistanker ?

Hva tror dere..

Du har nok helt rett! Det er jo ikke til å stikke under en stol, at om man er pen, har man bedre gener, og gode gener betyr at man har et immunforsvar av ypperste klasse.

Selv har jeg heller aldri hatt sex med stygge mennesker, og siden jeg ikke er særlig intelligent, har jeg heller ikke brukt kondom. Har aldri sjekka meg for sykdommer, men jeg merker jo at jeg er frisk, så da er det jo ganske smart å anta at det er fordi de jeg ligger med, er såpass vakre som de er.

Når jeg tenker meg om, har jeg aldri lest en eneste vitenskapelig undersøkelse som viser at pene mennesker ikke er immune mot kjønnssykdommer, og det tyder jo veldig på at det ligger noe i det du nevner. Så, kanskje det er derfor vi syns noen mennesker er stygge? At det er et forsvar vi har fått, gjennom evolusjon, for å unngå sykdomsspredning? For om sexuelt overførbare sykdommer hadde fått spredd seg på den tiden før vi hadde finni opp leger, hadde jo hele menneskerasen dødd ut, så da er det enkelt for moder natur å bare sette inn i filter i hodet vårt, som forteller "han/hun er stygg, og full av virus og bakterier. Styr unna!!".

En annen ting å tenke på, er jo hvilke land som har mest spredning av aids og sånt. Vi i Norge, og norden generelt, har jo rykte på oss om å være veldig pene, og her er det jo lite aids, mens neddi Afrika, der de ligner på aper med kjønnshår på hode, har jo nesten alle det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Waco : ) Love you : )

Aller helst skulle de ønske at også WW ble smittet med kjønnssykdommer.

Fans kjerring. Hun slipper unna med allt : )

Hovedproblemet er at mange forhåndsdømmer pene menn og damer som ( meg ) . Og tror at de er " verstingene " når det gjelder kjønnssykdommer. Siden de har et litt mer spennende liv enn andre ...he he

Jeg hadde de samme fordommene selv også. Player menn MÅ være full av kjønnssykdommer...

Men jeg har jo bare hatt kjekkaser nesten. Og jeg er aldri blitt smittet med noe ? Hvordan går det an ? Når disse sikkert har hatt masse masse damer før meg ?

Det må være en myte at vi pene puler så mye mer rundt enn andre da...bare en myte...

Når vi er så kresne - at vi bare puler folk på eget nivå utseendemessig. Sier det seg selv at det er LENGE mellom hver mann eller dame vi har sex med i realiteten. Man hopper til køys med...

For det finnes slettes ikke så mange av de ....

Som de mer vanlige kjedelige " grå mus " . Dem er det jo flest av i verden...

Såklart må det være mye mer kjønnssykdommer blant de " grå mus " enn det finnes blant de få prosent som kan kalle seg over gjennomsnittet attraktive...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok helt rett! Det er jo ikke til å stikke under en stol, at om man er pen, har man bedre gener, og gode gener betyr at man har et immunforsvar av ypperste klasse.

Selv har jeg heller aldri hatt sex med stygge mennesker, og siden jeg ikke er særlig intelligent, har jeg heller ikke brukt kondom. Har aldri sjekka meg for sykdommer, men jeg merker jo at jeg er frisk, så da er det jo ganske smart å anta at det er fordi de jeg ligger med, er såpass vakre som de er.

Når jeg tenker meg om, har jeg aldri lest en eneste vitenskapelig undersøkelse som viser at pene mennesker ikke er immune mot kjønnssykdommer, og det tyder jo veldig på at det ligger noe i det du nevner. Så, kanskje det er derfor vi syns noen mennesker er stygge? At det er et forsvar vi har fått, gjennom evolusjon, for å unngå sykdomsspredning? For om sexuelt overførbare sykdommer hadde fått spredd seg på den tiden før vi hadde finni opp leger, hadde jo hele menneskerasen dødd ut, så da er det enkelt for moder natur å bare sette inn i filter i hodet vårt, som forteller "han/hun er stygg, og full av virus og bakterier. Styr unna!!".

En annen ting å tenke på, er jo hvilke land som har mest spredning av aids og sånt. Vi i Norge, og norden generelt, har jo rykte på oss om å være veldig pene, og her er det jo lite aids, mens neddi Afrika, der de ligner på aper med kjønnshår på hode, har jo nesten alle det.

Meget godt innlegg Waco...

Særlig det du skriver nederst her om folk i Afrika...he he

Best å styre unna. Om man er redd sykdommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

..............det bare renner utav deg..............

Men er ikke du en ganske vakker dame da, Liquorice? Og har du noen gang hatt aids? Tenk litt på det...

Meget godt innlegg Waco...

Særlig det du skriver nederst her om folk i Afrika...he he

Best å styre unna. Om man er redd sykdommer...

Ja, jeg syns også Waco skrev det innlegget veldig bra.

Endret av Yme
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg noen gang har hatt aids?? Har man det så har man det, det forrige innlegget ditt var vås og dette er enda mere vasete. Nei jeg har ikke aids og har heller aldri hatt kjønnsykdommer av den enkle grunn som er at jeg har vært ganske flink til å beskytte meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..............det bare renner utav deg..............

Jepp...kanskje det...

Jeg har jo alltid hatt uvanlig MYE naturlig glidemiddel der nede...så kan være at den rikelige vesken skyller ut alt av bakterier effektivt.Dermed blir jeg aldri smittet... Siden jeg alltid har vært extremt våt der nede...

Det skyller og renser jo skjeden også etter sex...fortsetter å renne fittesaft da også..jeg går aldri tom for glidemiddel...he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget godt innlegg Waco...

Særlig det du skriver nederst her om folk i Afrika...he he

Best å styre unna. Om man er redd sykdommer...

Alle i afrika er stygge da eller? Rart de i de hele tatt formerer seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...