Gå til innhold

Er det større risiko for at mindre attraktive mennesker HAR SOS ? Virker sån...


womenwomen

Anbefalte innlegg

Hvis jeg kaller det "satire" eller "kunst" kanskje?

Da tenker jeg det går igjennom. Ellers er mitt inntrykk at det ganske ofte er tilfeldig hva som blir moderert eller slettet. Tvi tvi! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du har rett, kanskje ikke. Jeg vil heller tro det er snakk om selvfølelse.

Selv hadde jeg ekstremt dårlig selvfølelse som tenåring, og dette forsatte da jeg entret 20-årene.

Jeg følte meg stygg og lite verdt, og jeg kunne aldri i verden se at noen ville ha meg som kjæreste.

Derfor endte det ofte opp med at jeg bare hadde meg med tilfeldige fra byen, og iblant uten kondom.

Idag, er jeg i 30-årene, og jeg har fått hjelp til å bygge opp selvtillit og alt det der. Nå føler jeg meg verdt noe, og jeg er i et forhold med en fantastisk mann.

Så alt i alt vil jeg si det handler som selvfølelsen. Hva man føler seg verdt.

Verdens styggeste mann kan få verdens vakreste kvinne bare selvfølelse er iorden.

Anonym poster: 6ba846d9b444b27f9f172bba8a6c35ce

Tror også dette har mye med selvfølelsen og gjøre. Pene får kanskje automatisk litt bedre selvtillitt og selvfølelse og oppfører seg deretter. Og tar valg deretter. Og setter grenser for andre tidlig, om hva de vil være med på og ikke. Alltså at det er vanskeligere å utnytte og presse jenter med høy selvfølelse til sexuelle handlinger som kan være risikofylt når det gjelder smitte. Eks samleie uten kondom og oralsex uten kondom...Ei med dårlig selvtillitt og lav selvfølelse, vil være mer " snill pike " og gjøre som hun får beskjed om ...Og disse lar seg derfor lettere utnytte av menn. Enn jenter som har høy selvtillitt og derfor stiller krav og setter klare grenser for sine partnere, fra første stund.

Pene damer vet jo at de er mye verdt på kjønnsmarkedet. Så de trenger ikke " slikke noens ræv " for å bli likt...De er populære uansett. Og har derfor ingenting å tape-om en mann blir sur for at du ikke vil utføre oralsex på ONS - vil jo en pen dame gi fan i . Og heller tenke på å beskytte seg selv mot sykdommer.

Og pene damer havner lettere i stabile, langvarige forhold. Og trenger derfor ikke å ha så mange partnere. Ettersom det er enkelt å få seg fast kjæreste..

Dette reduserer jo også risikoen for at pene blir smittet av sykdommer. Selv om de kanskje har MER SEX enn andre. Så er det innen mer faste forhold / faste elskerforhold. Hvor man stoler på hverandre og det er følelser involvert.

Så det er nok helt FEIL tankegang å mistenke alle pene og populære menn/damer for å være mest utsatt for kjønnssykdommer selv om de har mer sex og flere kjærester ( partnere ) enn andre.

Når det foregår innen mer stabile relasjoner. Er risikoen mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror også dette har mye med selvfølelsen og gjøre. Pene får kanskje automatisk litt bedre selvtillitt og selvfølelse og oppfører seg deretter. Og tar valg deretter. Og setter grenser for andre tidlig, om hva de vil være med på og ikke. Alltså at det er vanskeligere å utnytte og presse jenter med høy selvfølelse til sexuelle handlinger som kan være risikofylt når det gjelder smitte. Eks samleie uten kondom og oralsex uten kondom...Ei med dårlig selvtillitt og lav selvfølelse, vil være mer " snill pike " og gjøre som hun får beskjed om ...Og disse lar seg derfor lettere utnytte av menn. Enn jenter som har høy selvtillitt og derfor stiller krav og setter klare grenser for sine partnere, fra første stund.

Pene damer vet jo at de er mye verdt på kjønnsmarkedet. Så de trenger ikke " slikke noens ræv " for å bli likt...De er populære uansett. Og har derfor ingenting å tape-om en mann blir sur for at du ikke vil utføre oralsex på ONS - vil jo en pen dame gi fan i . Og heller tenke på å beskytte seg selv mot sykdommer.

Og pene damer havner lettere i stabile, langvarige forhold. Og trenger derfor ikke å ha så mange partnere. Ettersom det er enkelt å få seg fast kjæreste..

Dette reduserer jo også risikoen for at pene blir smittet av sykdommer. Selv om de kanskje har MER SEX enn andre. Så er det innen mer faste forhold / faste elskerforhold. Hvor man stoler på hverandre og det er følelser involvert.

Så det er nok helt FEIL tankegang å mistenke alle pene og populære menn/damer for å være mest utsatt for kjønnssykdommer selv om de har mer sex og flere kjærester ( partnere ) enn andre.

Når det foregår innen mer stabile relasjoner. Er risikoen mindre.

Mange pene damer slikker også noens ræv, bare fordi de har lyst. :opplyser: Hva mener du om DET womanwoman?

Endret av norah
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

That hoe claimed she had gold-vagina

I recon she had moe dick in it

then china

She told all of us how perfect she was

forgot to tell us she worked selling jazz

Let me educate you on the word

jazz

its a girl who loves selling her dirty

ass

:)

Jeg elsker deg.

Her er eksempel på en sang jeg ikke spiller og synger masse på når mannen er hjemme, fordi han syns det er tacky:

Mi pum pum fat

more fluffy from back

boy come mek mi squeeze up yuh cock

well versatile go pon mi head top

mi wi giggle up mi body an bruk off yuh cock

him seh; oh gosh di punany fat

him love wen mi wine an turn pon di cock

him seh high grade neva mek him feel like dat

not even wen him smoke all forty bag

Nanana....:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange pene damer slikker også noens ræv, bare fordi de har lyst. :opplyser: Hva mener du om DET womanwoman?

Jeg gir aldri mer enn jeg får tilbake av tillitt,trofasthet og kjærlighet & sex ! Så derfor slikker jeg aldri noens ræv eller pikk om de ikke fortjener det...Eller har " kjæreste - status " hos meg og forholdet er mer seriøst.

Og når jeg har lyst å slikke og suge pikk, da føler jeg at det er trygt og risikofritt for min HELSE og gjøre det også.Jeg Gjør det forde jeg nyter det og vil det selv - og forde jeg elsker han : ) Jeg " elsker " ikke slik.... med menn som bare er for en natt...aldri.Da tar jeg heller det jeg vil ha av nytelse selv - og har kunn sex som er på mine premisser og risikofritt for meg med beskyttelse.

Er ikke verd å bli smittet med masse dritt - kunn for en natt eller 2...

Da får han heller bare synes at jeg er kjip i sengen som ikke vil gi han absolutt allt han ønsker...

Jeg har jo nok av menn som vil ha meg uansett. Så om jeg mister en kandidat forde han synes jeg er litt kjip mot han. Helt okey for meg.

Hvis han vil ha en nikkedukke av en dame som suger alle menn første natta - så får han skaffe seg en slik. Men disse er jo både lite inteligente, har lav selvfølelse og sleiker ALLES RÆV som en jævla sexslave.

Hvilken mann med inteligens og vett - vil ha et sånt stakkarslig LUDDER ...uten selvrespekt ? Og som ikke kan ta vare på sin egen helse engang... ???

Bryr meg ikke. Så lenge jeg får MITT .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

That hoe claimed she had gold-vagina

I recon she had moe dick in it

then china

She told all of us how perfect she was

forgot to tell us she worked selling jazz

Let me educate you on the word

jazz

its a girl who loves selling her dirty

ass

:)

Filleproletiet, jeg tror jeg elsker deg. :hjerter:

Anonym poster: dc33715957ff7ff1d1767e5e6cdde673

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror også dette har mye med selvfølelsen og gjøre. Pene får kanskje automatisk litt bedre selvtillitt og selvfølelse og oppfører seg deretter. Og tar valg deretter. Og setter grenser for andre tidlig, om hva de vil være med på og ikke. Alltså at det er vanskeligere å utnytte og presse jenter med høy selvfølelse til sexuelle handlinger som kan være risikofylt når det gjelder smitte. Eks samleie uten kondom og oralsex uten kondom...Ei med dårlig selvtillitt og lav selvfølelse, vil være mer " snill pike " og gjøre som hun får beskjed om ...Og disse lar seg derfor lettere utnytte av menn. Enn jenter som har høy selvtillitt og derfor stiller krav og setter klare grenser for sine partnere, fra første stund.

Pene damer vet jo at de er mye verdt på kjønnsmarkedet. Så de trenger ikke " slikke noens ræv " for å bli likt...De er populære uansett. Og har derfor ingenting å tape-om en mann blir sur for at du ikke vil utføre oralsex på ONS - vil jo en pen dame gi fan i . Og heller tenke på å beskytte seg selv mot sykdommer.

Og pene damer havner lettere i stabile, langvarige forhold. Og trenger derfor ikke å ha så mange partnere. Ettersom det er enkelt å få seg fast kjæreste..

Dette reduserer jo også risikoen for at pene blir smittet av sykdommer. Selv om de kanskje har MER SEX enn andre. Så er det innen mer faste forhold / faste elskerforhold. Hvor man stoler på hverandre og det er følelser involvert.

Så det er nok helt FEIL tankegang å mistenke alle pene og populære menn/damer for å være mest utsatt for kjønnssykdommer selv om de har mer sex og flere kjærester ( partnere ) enn andre.

Når det foregår innen mer stabile relasjoner. Er risikoen mindre.

Jeg kjenner mange såkalte pene jenter som ble pult i ræva ufrivillig (bokstavelig talt), for å si det slik. Rett og slett fordi den her pene fyren ville sette dem litt på plass pga slike holdninger du viser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir aldri mer enn jeg får tilbake av tillitt,trofasthet og kjærlighet & sex ! Så derfor slikker jeg aldri noens ræv eller pikk om de ikke fortjener det...Eller har " kjæreste - status " hos meg og forholdet er mer seriøst.

Og når jeg har lyst å slikke og suge pikk, da føler jeg at det er trygt og risikofritt for min HELSE og gjøre det også.Jeg Gjør det forde jeg nyter det og vil det selv - og forde jeg elsker han : ) Jeg " elsker " ikke slik.... med menn som bare er for en natt...aldri.Da tar jeg heller det jeg vil ha av nytelse selv - og har kunn sex som er på mine premisser og risikofritt for meg med beskyttelse.

Er ikke verd å bli smittet med masse dritt - kunn for en natt eller 2...

Da får han heller bare synes at jeg er kjip i sengen som ikke vil gi han absolutt allt han ønsker...

Jeg har jo nok av menn som vil ha meg uansett. Så om jeg mister en kandidat forde han synes jeg er litt kjip mot han. Helt okey for meg.

Hvis han vil ha en nikkedukke av en dame som suger alle menn første natta - så får han skaffe seg en slik. Men disse er jo både lite inteligente, har lav selvfølelse og sleiker ALLES RÆV som en jævla sexslave.

Hvilken mann med inteligens og vett - vil ha et sånt stakkarslig LUDDER ...uten selvrespekt ? Og som ikke kan ta vare på sin egen helse engang... ???

Bryr meg ikke. Så lenge jeg får MITT .

Dagens! :fnise:

Men jeg vil gjerne at du filosoferer litt over din anvendelse av ludderbegrepet:

Du sier ofte at du er dødskåt og viser det til alle menn, gjør de gale på ONS, puler "byens manwhore" tilfeldig, at alle(og det er mange) som har pult deg synes du er the golden mouse og presiserer at det er maaaaange.

Er du fritatt for ludderkategorien fordi du bruker kondom?

Hva om jeg da slikker bakenden OG kuken til alle jeg kommer over - men bruker kondom og slikkelapp; da er jeg vel ifølge deg ikke ludder?

*har en solid jobb å gjøre fremover*

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norah: hun er fritatt for ludderstempelet fordi hun er så innmari pen....

Jeg vil påstå at jeg ikke er direkte innbilsk om jeg sier at jeg tror jeg hadde klart å samle inn et representativt utvalg menn på bakgrunn av utseende. All inclusive blowjob hadde bare vært overraskende bonus.

Når jeg da forteller dem at jeg har megaschtram mus fordi jeg ikke har født barn og ødelagt hele vaginaen og seksualapetitten er lykken fullendt.

Endret av norah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS har kanskje noen poeng, men konklusjonen er høyst tvilsom. Det finnes selvsagt skikkelig ugly mennesker som lever i et promiskuøst miljø, hvor de velter seg i kroppsvæsker, og hvor kjønnssykdommer er det som bekymrer aller minst. Men, disse miljøene er vel nokså stabile, og lite interessante for vanlige folk? Hvis disse miljøene holdes utenfor, tror jeg heller det er de mest attraktive og aktive som er mest utsatt. Skal du oppnå noe må du ta en risiko, og denne fristelsen er nærmest for de mest attraktive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokolade:

Ikke post en sjokolade her.

Sjokolade gjør at folk blir tjukkaser. Tjukkaser er stygge, ludrete og uintelligente, og da får du ifølge hypotesen her klamydia og syfilis.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke post en sjokolade her.

Sjokolade gjør at folk blir tjukkaser. Tjukkaser er stygge, ludrete og uintelligente, og da får du ifølge hypotesen her klamydia og syfilis.

Sant nok, men er vel bedre enn å bli kastet ut av KG grunnet sammenligning av TS og nasjonalsosialisme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dritpen, og jeg har hatt masse kjønnssykdommer. :overrasket:

Anonym poster: 5e608d4aafdb06a9028affdc54a9abbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

womenwomen,

Om det var slik at alle pene mennesker (noe som igjen er subjektivt) var en homogen gruppe med like personlighetstrekk, intelligens, verdier og virkelighetsoppfatning, så kunne man undersøke om det forelå tendenser til hvilke valg denne gruppen gjorde i forhold til valg av partner og bruk av prevensjon, osv.

Man kan uansett ikke gjøre noen slutninger basert på en persons erfaringer. Det er statistisk insignifikant og rent tilfeldig.

Pene mennesker er imidlertid like ulike og varierte som mindre pene mennesker, så det er helt umulig å gjøre noen meningsfylte slutninger om dette. Jeg kjenner en ekstremt pen jente, kanskje ikke den smarteste blant oss, som har ligget rundt over en lav sko og vært utro gjentatte ganger. Det siste jeg hørte var at hun er steril på grunn av klamydia. Samtidig kjenner jeg nydelige jenter som er veldig pripne og kresne. Jeg kjenner også mindre pene jenter som er esktremt kresne og jeg kjenner også mindre pene jenter som ligger rundt over en lav sko, med eller uten kondom.

Mennesker er ulike. Skjønner?

Med det sagt. Er du singel?

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norah: hun er fritatt for ludderstempelet fordi hun er så innmari pen....

Grunnen til at JEG er fritatt for ludder stempelet er forde jeg har stolthet og verdigheten min alltid i behold både FØR og ETTER sexen : ) Og jeg kan ta vare på egen helse og har aldri problemer med å sette grenser for andre. Jeg er ingen manns HORE = SLAVE...

En hore er en kvinne uten stolthet,selvrespekt og verdighet. Hun har sex forde menn betaler henne for det.Hun er underdanig og gjør som hun får beskjed om...hun gjør ting hun ikke liker- kunn for å behage andre...alltså hun er en rævsleiker av natur... En hore har ikke sex forde hum MÅ HA SEX og vil ha sex selv. Hun har det for å behage andre.... Eller hun har sex for å bli likt, elsket,få oppmerksomhet eller andre fordeler av det. Og ikke forde hun virkelig nyter og vil ha han. Så jeg mener derfor at alle damer som mangler stolthet, verdighet og selvrespekt samt evne til å ta vare på egen helse og beskytte seg selv mot sykdommer. Desverre er HORER alle sammen, selv om de ikke tar betalt for det. Har de lignende hensikter med å ha sex .... Som sagt - kunn horer lar seg selv bli utnyttet og misbrukt...og adlyder hver minste kommando i sengen...

Man blir ikke hore av å elske sex og nyte sex og ha et sunt og godt forhold til menn og sex - så lenge man har hjerne og kan ta vare på egen helse og kropp, og alltid har sin selvrespekt og verdighet i behold både før og etter sexen. Og aldri lar noen presse deg til handlinger som faktisk kan være smittefarlig eller noe som du ikke ønsker eller liker. Eller føler deg klar for.

Jeg ser i hvertfall NED på svake kvinnemennesker som lar menn utnytte dem grovt i sengen...i mine øyne er disse HORER...Forde de oppfører seg mer som sexslaver enn som en LIKESTILT ELSKERINNE : )

Stygt sagt. Vet det.

Men utrolig sant.

Er stor forskjell på en likeverdig elskerinne og sexpartner og en sex slave i sengen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...