Gå til innhold

Er det større risiko for at mindre attraktive mennesker HAR SOS ? Virker sån...


womenwomen

Anbefalte innlegg

Ja attraktive har kanskje mer sex, men da øker også sjangsen for å bli smittet, igjen må du bevise at pene menn altid da bruker kondomer når puler stygge damer.

Du glemmer også random fetisher, en pen man kan ha fettish for store damer som da ville være klassifisert som mindre attraktive av noen mennsker.

Kanskje en pen dame får hepatitt ved et uhell, og sprer det videre.

Vell - jeg diskuterte kjønnssykdommer med ei veninne som jeg trygt kan kalle mindre attraktiv, ettersom hun er særdeles overvektig og ingen " babe " akkurat...

Det jeg synes var merkelig under diskusjonen med henne - var at HUN var overhodet ikke redd for kjønnssykdommer...Mens jeg er jo helt hysterisk når det gjelder det...

Slik jeg forstår henne. Så har hun eller har hatt det meste... Så hvorfor skal hun være redd da ????

Hvis hun allerede HAR div. virus i kroppen som aldri går bort med medisiner...

Er jo vi som er sykdomsfrie som er redd for dette. Dere andre gir jo fan er min erfaring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neppe. Jeg er ikke spesielt attraktiv, men jeg har aldri hatt noen SOS.

Anonym poster: e1cbcdd55d64a0481b0d3c035a044d37

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Har du drukket deg full i kveld, WW?

Det finnes nok meget mange attraktive mennesker med SOS. Faktisk så er sjansen høyere for at attraktive mennesker får kjønnssykdommer fordi de har mere sex og ha oftere partnerbytte kontra mindre attraktive.

Endret av HunterLady
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

neineinei. Mindre attraktive mennesker har gjerne mindre sex enn de som ikke har noe problemer med å få seg noe, og dermed mindre sex, og dermed mindre sjanse for å bli smittet. Så teorien din er litt på hodet, om jeg kan si det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grenlandstuppa

Oi.... dette nekter jeg å tro er seriøst. Men for å svare, så kjenner jeg faktisk ingen i min nære omgangskrets (som jeg vet om, det er jo sikkert noen) som har hatt kjønnssykdom, og jeg kjenner både mindre pene og kjempepene mennesker. Kan kanskje ha litt med flaks og litt med verdier (hvor mange man ligger med) å gjøre og;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare litt seriøst på den teorien din womenwomen. Bruk av kondom er det eneste som beskytter mot SOS.

Skal utvikle en spesiell kampanje bare for folk som deg TS!

- Skjønnhet beskytter ikke mot kjønnssykdommer.

- Bruk ALLTID kondom.

Anonym poster: 075ab2c6f9016b6d4a79dbe553b09af5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Filleproletiet

Skal utvikle en spesiell kampanje bare for folk som deg TS!

- Skjønnhet beskytter ikke mot kjønnssykdommer.

- Bruk ALLTID kondom.

Anonym poster: 075ab2c6f9016b6d4a79dbe553b09af5

Uhh..jeg er ikke womenwomen?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke for å fornærme noen alltså - men ut fra mine erfaringer så virker det som om mindre pene og attraktive mennesker oftere har eller blir smittet av ekle kjønnssykdommer som herpes o.l Grunnen til at jeg " tror det " er mange..

F.eks Jeg - jeg er over gjennomsnittet attraktiv rent utseendemessig : ) Jeg er 30 + og har aldri vært noen "uskyldig engel " når det gjelder sex men heller ingen hore...Utseendet mitt gjør at jeg kan være særdeles kresen på sexpartnere og plukke fra øverste hylle rent utseendemessig kan du si...Jeg er selv livredd for SOS og bruker alltid kondom og utfører aldri annen type risiko sex eks oralsex med fremmede partnere.( Kunn innen fast forhold ) Siden jeg er sykdomsFRI selv - er jeg nok litt i overkant hysterisk for å bli smittet av noe...

Det som forundrer meg er at jeg aldri har blitt smittet... Sist lå jeg med byens mest beryktede player/mannehore...under den hete sexen rev han av seg kondomen. Og jeg var så i ekstase at jeg merket det ikke...og brydde meg ikke akkurat da..

Men etterpå fikk jeg litt panikk. Hjelp..tenk om jeg ble smittet nå ? Vi kjenner jo ikke hverandre.Gikk til legen og testet meg - og nei, de fant ingenting : ) Lettet og glad for det. Men siden jeg lå med en som har ligget med sikkert halve byen, var det jo nesten merkelig at han var sykdomsfri også ??? En veldig pen mann - men løs...Men han ligger bare med " pene " damer da. Kan det være årsaken til at han likevell er sykdomsfri ??? Lurer på om det finnes noen sammenheng mellom SOS hyppighet og attraktiviteten på folk ? Alltså at det er større risiko for å bli smittet av sos hvis man ligger med en mindre pen mann / kvinne - enn om man ligger med en 8 - 10 ...????

Grunnen til at jeg tenker at mindre attraktive menn og kvinner nok er mer utsatt for å ha / eller bli smittet av SOS - er forde de kan IKKE VÆRE SÅ KRESNE - som " vi " mer fysisk attraktive er...Og stille like mye krav kanskje...

Pene menn trenger heller ikke å kjøpe seg sex av horer...de klarer å fixe seg nok av frivillige " rene og sykdomsfrie " anstendige damer.

Mindre pene kvinner må også være mindre kresen - for å få seg noe...og tør kanskje ikke stille like strenge krav til kondom og nekte oralsex med fremmede...

Er mine tanker helt på jordet - eller kan jeg ha bittelitt rett i mine mistanker ?

Hva tror dere..

Jeg tror ikke du kan telle, WW. Du har rett i at du er 30+. Det samme kan jeg si om meg. Det er jo sant, selvom 40-tallet også er passert. Du har vært 30+ i mange år nå. IQ-en din er vel ikke helt på øverste hylle

Endret av Arabella
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke du kan telle, WW. Du har rett i at du er 30+. Det samme kan jeg si om meg. Det er jo sant, selvom 40-tallet også er passert. Du har vært 30+ i mange år nå. IQ-en din er vel ikke helt på øverste hylle

Er dette greit å si om en bruker? :overrasket:
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er dette greit å si om en bruker? :overrasket:

Det synes jeg er veldig greit, så mye virkelighetsfjernt hun har skrevet i mange år, aldri annet enn sexrelatert og fremheving av seg selv. Jeg ser du er ny på KG.

Endret av Arabella
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On topic, så kan jeg innrømme at jeg i kampens hete lett rasjonaliserer og tenker at en så vakker kvinne ikke kan ha noen sykdommer, selv om det selvsagt er bullshit.

En del av meg tenker kanskje også at det er verdt lidelsen og jeg kunne sett henne som mor til mine barn om uhellet skulle vært ute.

Som nevnt før; mannen har to hoder.

Ett MED hjerne, og ett som VIL gjerne.

:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg er enig i teorien din, akkurat, men jeg digger deg, og jeg håper du aldri forsvinner herfra.

WHY????????

IKKE MAT TROLLET!

Hilsen platinamusa

Anonym poster: fc0e68dd2149bac5ee13c19977fdac5d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...