Gå til innhold

Er det større risiko for at mindre attraktive mennesker HAR SOS ? Virker sån...

womenwomen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh, WW, du er nærmest en legende, og det er aldri kjedelig å lese det du skriver :)

Takk ! Men HVORFOR er jeg nærmest en legende ? Jeg er da ikke så uvanlig eller spesiell...føler meg ganske normal og vanlig...

Jeg har visstnok en utrolig sterk karisma : ) Tok en karisma test en gang - og jeg fikk full pott av poeng.

Testen mente jeg var en uvanlig karismatisk person. Det kan stemme...ettersom jeg alltid får mye oppmerksomhet uten å gjøre noe spesielt for å få det...

Men jeg er nok langt ifra noen legende...høres voldsomt ut ...he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk ! Men HVORFOR er jeg nærmest en legende ? Jeg er da ikke så uvanlig eller spesiell...føler meg ganske normal og vanlig...

Jeg har visstnok en utrolig sterk karisma : ) Tok en karisma test en gang - og jeg fikk full pott av poeng.

Testen mente jeg var en uvanlig karismatisk person. Det kan stemme...ettersom jeg alltid får mye oppmerksomhet uten å gjøre noe spesielt for å få det...

Du er en legende fordi det finnes ikke et dummere eller mer håpløst white trash troll enn deg.

Hvordan tar man en karismatest?

Anonym poster: 2192ecaa9e86d8b2ceffe5af4cfcd9f9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en legende fordi det finnes ikke et dummere eller mer håpløst white trash troll enn deg.

Hvordan tar man en karismatest?

Hvis du var like smart som meg. Omså bare halvparten så smart som meg ( WW )

Så ville du ha visst det og skjønt det selv...

Du hadde ikke trengt å spørre meg da om det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å fornærme noen alltså - men ut fra mine erfaringer så virker det som om mindre pene og attraktive mennesker oftere har eller blir smittet av ekle kjønnssykdommer som herpes o.l Grunnen til at jeg " tror det " er mange..

F.eks Jeg - jeg er over gjennomsnittet attraktiv rent utseendemessig : ) Jeg er 30 + og har aldri vært noen "uskyldig engel " når det gjelder sex men heller ingen hore...Utseendet mitt gjør at jeg kan være særdeles kresen på sexpartnere og plukke fra øverste hylle rent utseendemessig kan du si...Jeg er selv livredd for SOS og bruker alltid kondom og utfører aldri annen type risiko sex eks oralsex med fremmede partnere.( Kunn innen fast forhold ) Siden jeg er sykdomsFRI selv - er jeg nok litt i overkant hysterisk for å bli smittet av noe...

Det som forundrer meg er at jeg aldri har blitt smittet... Sist lå jeg med byens mest beryktede player/mannehore...under den hete sexen rev han av seg kondomen. Og jeg var så i ekstase at jeg merket det ikke...og brydde meg ikke akkurat da..

Men etterpå fikk jeg litt panikk. Hjelp..tenk om jeg ble smittet nå ? Vi kjenner jo ikke hverandre.Gikk til legen og testet meg - og nei, de fant ingenting : ) Lettet og glad for det. Men siden jeg lå med en som har ligget med sikkert halve byen, var det jo nesten merkelig at han var sykdomsfri også ??? En veldig pen mann - men løs...Men han ligger bare med " pene " damer da. Kan det være årsaken til at han likevell er sykdomsfri ??? Lurer på om det finnes noen sammenheng mellom SOS hyppighet og attraktiviteten på folk ? Alltså at det er større risiko for å bli smittet av sos hvis man ligger med en mindre pen mann / kvinne - enn om man ligger med en 8 - 10 ...????

Grunnen til at jeg tenker at mindre attraktive menn og kvinner nok er mer utsatt for å ha / eller bli smittet av SOS - er forde de kan IKKE VÆRE SÅ KRESNE - som " vi " mer fysisk attraktive er...Og stille like mye krav kanskje...

Pene menn trenger heller ikke å kjøpe seg sex av horer...de klarer å fixe seg nok av frivillige " rene og sykdomsfrie " anstendige damer.

Mindre pene kvinner må også være mindre kresen - for å få seg noe...og tør kanskje ikke stille like strenge krav til kondom og nekte oralsex med fremmede...

Er mine tanker helt på jordet - eller kan jeg ha bittelitt rett i mine mistanker ?

Hva tror dere..

Det er godt at du (i ditt hode) er mer attraktiv enn oss andre, for oppi toppen er det ikke helt som det burde ! :P<br /><br /> Anonym poster: d5b852de900d4ed9841e1375538d7c0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt at du (i ditt hode) er mer attraktiv enn oss andre, for oppi toppen er det ikke helt som det burde ! :P<br /><br /> Anonym poster: d5b852de900d4ed9841e1375538d7c0a

Jeg bare sier rett ut....det ingen andre tør å si

- men ofte tenker ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bare sier rett ut....det ingen andre tør å si

- men ofte tenker ...

Det de fleste tenker, men ikke sier, er at du hører hjemme på lukket avdeling.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det de fleste tenker, men ikke sier, er at du hører hjemme på lukket avdeling.

Forde at ? Vet du ikke at DET er kunn for personer som kan være til skade for andres HELSE OG LIV ?

Jeg har jo sagt 1000 ganger at jeg er iblant de få som klarer å ivareta både min egen og mine elskeres helse - ved å bruke beskyttelse...

Det er i virkeligheten alle dere andre - som ikke klarer dette - som hører hjemme på lukket avdeling...

Forde dere er en fare for dere selv og alle dere ELSKER ...he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forde at ? Vet du ikke at DET er kunn for personer som kan være til skade for andres HELSE OG LIV ?

Jeg har jo sagt 1000 ganger at jeg er iblant de få som klarer å ivareta både min egen og mine elskeres helse - ved å bruke beskyttelse...

Det er i virkeligheten alle dere andre - som ikke klarer dette - som hører hjemme på lukket avdeling...

Forde dere er en fare for dere selv og alle dere ELSKER ...he he

Du hører hjemme på Gaustad fordi du både er psykotisk og har flere personlighetsforstyrrelser.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hører hjemme på Gaustad fordi du både er psykotisk og har flere personlighetsforstyrrelser.

Stakkars deg. Det må være forferdelig å være født stygg og i tillegg HA KJØNNSSYKDOMMER ...he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du føler deg normal og vanlig???

Du har jo utrettelig prøvd å overbevise oss i årevis om hvor pen, attraktiv, sexy, spesiell, trang, flott mus, smart og blablablabla du er. Er du plutselig vanlig nå?

D

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du føler deg normal og vanlig???

Du har jo utrettelig prøvd å overbevise oss i årevis om hvor pen, attraktiv, sexy, spesiell, trang, flott mus, smart og blablablabla du er. Er du plutselig vanlig nå?

D

Ja. Er ikke det vanlig ?

Hvordan er dere andre damer da ?

Stygg , vid mus , usexy , dum etc. Er det mer NORMALT mener du ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Er ikke det vanlig ?

Hvordan er dere andre damer da ?

Stygg , vid mus , usexy , dum etc. Er det mer NORMALT mener du ???

Nei...men vi tror ikke vi er penere, mer sexy, trangere, smartere osv..enn alle andre. Det er en forskjell der WW..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars deg. Det må være forferdelig å være født stygg og i tillegg HA KJØNNSSYKDOMMER ...he he

Og der beviste du poenget mitt!

Det er ikke synd på meg. Jeg er en pen, har høyere utdanning, en god jobb og en vakker mann. God helse har jeg også, jeg har aldri hatt en kjønnssykdom. I tillegg behersker jeg å skrive norsk, i motsetning til deg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei...men vi tror ikke vi er penere, mer sexy, trangere, smartere osv..enn alle andre. Det er en forskjell der WW..

Ok. Mulig jeg er litt spesiell da. Men absolutt ellers helt normal : ) Ikke min feil at jeg skiller meg positivt ut på nevnte egenskaper....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du skiller deg ut så mye som du vil ha det til...du er ikke overjordisk heller. De fleste kvinnene som "tror" de er noe, er sjelden det...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke den vakreste, smarteste, slankeste, trangeste i verden. Men musa mi smaker bacon. Så da er det ikke så nøye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Mulig jeg er litt spesiell da. Men absolutt ellers helt normal : ) Ikke min feil at jeg skiller meg positivt ut på nevnte egenskaper....

Er din eneste beskjeftigelse å nære egoet ditt og fable om at alle menn vil ha deg? Har du et arbeid som kan avlede deg fra disse syke forestillingene, i det minste for noen timer?

Du må være et kjedelig menneske å tilbringe tid med i lengden. Du har ingen andre interesser enn sex, sex, sex.

Endret av Arabella
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ikke helt forstår, - er hvorfor dere synes det er greit og trakassere womenwomen bare fordi hun er fornøyd med eget utseende?

Ligger kanskje noe i det, kvinne er kvinne værst?

Womenwomen får tydeligvis pult de mennene hun ønsker og få pult og hun får alle de mennene hun begjærer seg, - er det derfor dere har funnet det hensiktmessig og håne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ikke helt forstår, - er hvorfor dere synes det er greit og trakassere womenwomen bare fordi hun er fornøyd med eget utseende?

Ligger kanskje noe i det, kvinne er kvinne værst?

Womenwomen får tydeligvis pult de mennene hun ønsker og få pult og hun får alle de mennene hun begjærer seg, - er det derfor dere har funnet det hensiktmessig og håne?

Fordi det er er ingen som tror på at hun er så vakker som hun gir uttrykk for, ei heller at alle menn vil ha henne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...