Gjest Stjerner og planeter Skrevet 20. september 2012 #81 Del Skrevet 20. september 2012 takk, women women for at du gjer at eg er normal! tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 20. september 2012 #82 Del Skrevet 20. september 2012 Grunnen til at JEG er fritatt for ludder stempelet er forde jeg har stolthet og verdigheten min alltid i behold både FØR og ETTER sexen : ) Og jeg kan ta vare på egen helse og har aldri problemer med å sette grenser for andre. Jeg er ingen manns HORE = SLAVE... En hore er en kvinne uten stolthet,selvrespekt og verdighet. Hun har sex forde menn betaler henne for det.Hun er underdanig og gjør som hun får beskjed om...hun gjør ting hun ikke liker- kunn for å behage andre...alltså hun er en rævsleiker av natur... En hore har ikke sex forde hum MÅ HA SEX og vil ha sex selv. Hun har det for å behage andre.... Eller hun har sex for å bli likt, elsket,få oppmerksomhet eller andre fordeler av det. Og ikke forde hun virkelig nyter og vil ha han. Så jeg mener derfor at alle damer som mangler stolthet, verdighet og selvrespekt samt evne til å ta vare på egen helse og beskytte seg selv mot sykdommer. Desverre er HORER alle sammen, selv om de ikke tar betalt for det. Har de lignende hensikter med å ha sex .... Som sagt - kunn horer lar seg selv bli utnyttet og misbrukt...og adlyder hver minste kommando i sengen... Man blir ikke hore av å elske sex og nyte sex og ha et sunt og godt forhold til menn og sex - så lenge man har hjerne og kan ta vare på egen helse og kropp, og alltid har sin selvrespekt og verdighet i behold både før og etter sexen. Og aldri lar noen presse deg til handlinger som faktisk kan være smittefarlig eller noe som du ikke ønsker eller liker. Eller føler deg klar for. Jeg ser i hvertfall NED på svake kvinnemennesker som lar menn utnytte dem grovt i sengen...i mine øyne er disse HORER...Forde de oppfører seg mer som sexslaver enn som en LIKESTILT ELSKERINNE : ) Stygt sagt. Vet det. Men utrolig sant. Er stor forskjell på en likeverdig elskerinne og sexpartner og en sex slave i sengen... Du er seriøst horete, kvinne. Og du vet det selv. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2012 #83 Del Skrevet 20. september 2012 Jeg tror det stemmer som andre har nevnt her, at kvinner med dårlig selvtillit uten selvrespekt ikke tør å insistere på kondom. Slike kvinner har en lengsel etter å bli elsket, de er mer opptatt av å tekkes mannen, selv om han er scum. Ergo har de større sjanse for å bli smittet. Attraktive kvinner blir elsket uansett, og kan sette krav. Anonym poster: 464574ed60079ed0f397979739e22426 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 20. september 2012 #84 Del Skrevet 20. september 2012 (endret) Jeg tror det stemmer som andre har nevnt her, at kvinner med dårlig selvtillit uten selvrespekt ikke tør å insistere på kondom. Slike kvinner har en lengsel etter å bli elsket, de er mer opptatt av å tekkes mannen, selv om han er scum. Ergo har de større sjanse for å bli smittet. Attraktive kvinner blir elsket uansett, og kan sette krav. Anonym poster: 464574ed60079ed0f397979739e22426 I hvilken bås vil du sette uattraktive kvinner som har selvrespekt og etterspør kondom og attraktive kvinner som ikke setter krav da? De finnes, de også. At folk har selvrespekt har lite med deres utseende og gjøre. Og attraktive kvinner blir elsket.....? Hele tiden og av alle menn de treffer på? Hmm, hvorfor var da Tiger Woods utro mot Elin da? fordi han elsket henne så høyt????? Endret 20. september 2012 av "gjest" 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2012 #85 Del Skrevet 20. september 2012 Skulle likt å sett ansiktet på womenwomen etter en blodprøve for HSV- og HPV-virus. Anonym poster: dafcc339dd6ff08555e35a32a2710fd8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 20. september 2012 #86 Del Skrevet 20. september 2012 Grunnen til at JEG er fritatt for ludder stempelet er forde jeg har stolthet og verdigheten min alltid i behold både FØR og ETTER sexen : ) Og jeg kan ta vare på egen helse og har aldri problemer med å sette grenser for andre. Jeg er ingen manns HORE = SLAVE... En hore er en kvinne uten stolthet,selvrespekt og verdighet. Hun har sex forde menn betaler henne for det.Hun er underdanig og gjør som hun får beskjed om...hun gjør ting hun ikke liker- kunn for å behage andre...alltså hun er en rævsleiker av natur... En hore har ikke sex forde hum MÅ HA SEX og vil ha sex selv. Hun har det for å behage andre.... Eller hun har sex for å bli likt, elsket,få oppmerksomhet eller andre fordeler av det. Og ikke forde hun virkelig nyter og vil ha han. Så jeg mener derfor at alle damer som mangler stolthet, verdighet og selvrespekt samt evne til å ta vare på egen helse og beskytte seg selv mot sykdommer. Desverre er HORER alle sammen, selv om de ikke tar betalt for det. Har de lignende hensikter med å ha sex .... Som sagt - kunn horer lar seg selv bli utnyttet og misbrukt...og adlyder hver minste kommando i sengen... Man blir ikke hore av å elske sex og nyte sex og ha et sunt og godt forhold til menn og sex - så lenge man har hjerne og kan ta vare på egen helse og kropp, og alltid har sin selvrespekt og verdighet i behold både før og etter sexen. Og aldri lar noen presse deg til handlinger som faktisk kan være smittefarlig eller noe som du ikke ønsker eller liker. Eller føler deg klar for. Jeg ser i hvertfall NED på svake kvinnemennesker som lar menn utnytte dem grovt i sengen...i mine øyne er disse HORER...Forde de oppfører seg mer som sexslaver enn som en LIKESTILT ELSKERINNE : ) Stygt sagt. Vet det. Men utrolig sant. Er stor forskjell på en likeverdig elskerinne og sexpartner og en sex slave i sengen... Så det du sier er at mindre pene jenter er horer, bra WW. Hvor langt greier du å synke....? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krakonosj Skrevet 20. september 2012 #87 Del Skrevet 20. september 2012 (endret) Pene menn trenger heller ikke å kjøpe seg sex av horer...de klarer å fixe seg nok av frivillige " rene og sykdomsfrie " anstendige damer. Mindre pene kvinner må også være mindre kresen - for å få seg noe...og tør kanskje ikke stille like strenge krav til kondom og nekte oralsex med fremmede... Er mine tanker helt på jordet - eller kan jeg ha bittelitt rett i mine mistanker ? Hva tror dere.. Litt av begge deler, tror jeg. Når det gjelder kvinner tviler jeg på at det finnes noen særlig forskjell. Grunnen til det er at alle damer får pult hvis de vil. P.g.a. at det er manko på kvinner på sexmarkedet, kan selv de minst attraktive damene få pult langt over sitt eget nivå. Det er ikke sånn at kvinner må plukke fra nederste hylle uansett hvor lite attraktive de er. Så akkurat der er du nok litt på bærtur. Menn, derimot, det er en annen sak. 15-20% av den mannlige populasjonen får aldri pult igjennom et helt liv uten å måtte betale for det. Litt usikker på tallet, men tror det er noe sånn. Og prostituerte er som kjent mye nøyere med prevensjon enn det damer på byen generelt er. Sjansen for å få en seksuelt overførbar sykdom av en prostituert er derfor langt lavere enn når det gjelder tilfeldig sex på byen. Så du har sikkert rett når det kommer til menn, men samtidig er du nok på bærtur når det gjelder hvilke menn. Statistisk sett vil du nok være tryggere dersom du går for disse 15-20% (eller hva det er) av menn som kun har betalt for sex. Endret 20. september 2012 av Krakonosj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janus Skrevet 20. september 2012 #88 Del Skrevet 20. september 2012 Jeg tror det stemmer som andre har nevnt her, at kvinner med dårlig selvtillit uten selvrespekt ikke tør å insistere på kondom. Det er meget mulig det er noe i det, men hva da med alle pene og beskjedne jenter med dårlig eller null selvtillit? De er det faktisk ganske mange av og det er ikke slik at alle pene jenter har super selvtillit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 20. september 2012 #89 Del Skrevet 20. september 2012 Skulle likt å sett ansiktet på womenwomen etter en blodprøve for HSV- og HPV-virus. Anonym poster: dafcc339dd6ff08555e35a32a2710fd8 Jepp! Kondomer gir ikke fullgod beskyttelse mot HPV, og jo flere sexpartnere, jo større sjanse for HPV-smitte og celleendringer. Herpes er også en festlig mulighet, selv for selverklærte ikke-luddere med gullmus. Jeg klarer bare ikke i min villeste fantasi tro at WW faktisk er en ekte person... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2012 #90 Del Skrevet 20. september 2012 Jeg får ofte høre at jeg har utseendet mitt med meg, og så heldig som jeg er, kan jeg selvsagt velge fra øverste hylle, som ikke en gang du når opp til. Jeg har min egen eksklusive hylle, som du er flere nummer for små til å nå og kunne plukke fra. Og på grunn av min overstrålende, slående skjønnhet som tar pusten (bokstavelig talt) fra alle, så må jeg bruke maske for så å eksponere dem for min skjønnhet litt etter litt, og jeg er selvsagt fritatt fra å få all alskens stygge og ekle SOS. Det er skjønnheten min som beskytter meg. Jeg trenger ingen kondom, eller annen beskyttelse. Kun skjønnheten min. Imidlertid er det all grunn til å bekymre seg for fremtiden da skjønnheten har en lei tendens til å falme litt og da vil kvaliteten på dem jeg kan plukke fra øverste hylle falme, så derfor har jeg satt en tidsbegrensing på min seksuelle aktive liv, fra 20 år til 29 år, deretter er det helt og holdent slutt. Finitio. Jeg stenger meg oppe på loftet den dagen jeg bikker de 30. Og frem med gyngestolen og strikking og hekling til livets vinter når meg. Så kanskje det er på tide å legge inn årene, WW? Du går på overtid. Med vennlig hilsen, Maskejenta. Anonym poster: 67c4d7e11a2ded2c53f2e6f45fe810bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
womenwomen Skrevet 20. september 2012 Forfatter #91 Del Skrevet 20. september 2012 Jeg får ofte høre at jeg har utseendet mitt med meg, og så heldig som jeg er, kan jeg selvsagt velge fra øverste hylle, som ikke en gang du når opp til. Jeg har min egen eksklusive hylle, som du er flere nummer for små til å nå og kunne plukke fra. Og på grunn av min overstrålende, slående skjønnhet som tar pusten (bokstavelig talt) fra alle, så må jeg bruke maske for så å eksponere dem for min skjønnhet litt etter litt, og jeg er selvsagt fritatt fra å få all alskens stygge og ekle SOS. Det er skjønnheten min som beskytter meg. Jeg trenger ingen kondom, eller annen beskyttelse. Kun skjønnheten min. Imidlertid er det all grunn til å bekymre seg for fremtiden da skjønnheten har en lei tendens til å falme litt og da vil kvaliteten på dem jeg kan plukke fra øverste hylle falme, så derfor har jeg satt en tidsbegrensing på min seksuelle aktive liv, fra 20 år til 29 år, deretter er det helt og holdent slutt. Finitio. Jeg stenger meg oppe på loftet den dagen jeg bikker de 30. Og frem med gyngestolen og strikking og hekling til livets vinter når meg. Så kanskje det er på tide å legge inn årene, WW? Du går på overtid. Med vennlig hilsen, Maskejenta. Anonym poster: 67c4d7e11a2ded2c53f2e6f45fe810bf Da jeg begynte å skrive på KG - LØYG jeg på alder og allt av info om meg... Så ingen må komme å påstå at jeg er klar for å legge inn årene...det blir enda lenge lenge til : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 20. september 2012 #92 Del Skrevet 20. september 2012 Det er'ke pent å lyve vet du womenwomen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
womenwomen Skrevet 20. september 2012 Forfatter #93 Del Skrevet 20. september 2012 Da jeg begynte å skrive på KG - LØYG jeg på alder og allt av info om meg... Så ingen må komme å påstå at jeg er klar for å legge inn årene...det blir enda lenge lenge til : ) Derfor ER JEG fortsatt bare 30 + : ) Så alle som har regnet ut at jeg må nærme meg 40 år snart...har jeg LURT : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 20. september 2012 #94 Del Skrevet 20. september 2012 Derfor ER JEG fortsatt bare 30 + : ) Så alle som har regnet ut at jeg må nærme meg 40 år snart...har jeg LURT : ) Den må du lengre på landet med. Det skal god hukommelse til å huske hva man har løyet om gjennom flere år, og du har malt om det samme i alle år. En eneste gang har jeg sett at du har skrevet et innlegg som ikke var sexrelatert. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
womenwomen Skrevet 20. september 2012 Forfatter #95 Del Skrevet 20. september 2012 Den må du lengre på landet med. Det skal god hukommelse til å huske hva man har løyet om gjennom flere år, og du har malt om det samme i alle år. En eneste gang har jeg sett at du har skrevet et innlegg som ikke var sexrelatert. Vell jeg husker at jeg løy om alderen.Syntes 30+ var en sånn kul alder dengang...så skrev at jeg var 30+...men jeg var mye yngre : ) Så jeg løy oppover i alder : ) Og jeg er ikke så gammel som dere har regnet ut. Så jeg må ha løyet kraftig på alderen...he he Går jo fint an å lyge på alderen på internett : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 20. september 2012 #96 Del Skrevet 20. september 2012 Vell jeg husker at jeg løy om alderen.Syntes 30+ var en sånn kul alder dengang...så skrev at jeg var 30+...men jeg var mye yngre : ) Så jeg løy oppover i alder : ) Og jeg er ikke så gammel som dere har regnet ut. Så jeg må ha løyet kraftig på alderen...he he Går jo fint an å lyge på alderen på internett : ) Confession time: kaaaaaaaaaan det tenkes at du har løyet om flere ting på internett? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 20. september 2012 #97 Del Skrevet 20. september 2012 Ja siden du løy før er det vel ganske sikkert at du lyver nå...ser deg for meg som en sånn småharry, litt oversminka 40 åring som kler seg som om hu er 20...Vet ikke hvorfor.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
womenwomen Skrevet 20. september 2012 Forfatter #98 Del Skrevet 20. september 2012 Confession time: kaaaaaaaaaan det tenkes at du har løyet om flere ting på internett? Nei. Bare alderen. Rett og slett for å beholde min anonymitet : ) Bare idioter svarer sant på alle personlige opplysninger : ) Ikke sant ???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2012 #99 Del Skrevet 20. september 2012 Jeg gir aldri mer enn jeg får tilbake av tillitt,trofasthet og kjærlighet & sex ! Så derfor slikker jeg aldri noens ræv eller pikk om de ikke fortjener det...Eller har " kjæreste - status " hos meg og forholdet er mer seriøst. Anonym poster: 2192ecaa9e86d8b2ceffe5af4cfcd9f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2012 #100 Del Skrevet 20. september 2012 Ja siden du løy før er det vel ganske sikkert at du lyver nå...ser deg for meg som en sånn småharry, litt oversminka 40 åring som kler seg som om hu er 20...Vet ikke hvorfor.. Jeg er ser for meg noe som dette: http://www.youtube.com/watch?v=rxCPj40eFNc&feature=related Anonym poster: 2192ecaa9e86d8b2ceffe5af4cfcd9f9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå